اخبار حاشیه بازیگران

این خانم جوان در آغوش بنیامین کیست ؟

تصویر دیده نشده از فرزند اول یا همان دختر بزرگ بنیامین بهادری را می بینید .در این عکس بارانا بهادری را در آغوش پدرش بنیامین بهادری میبینید.

این خانم جوان در آغوش بنیامین کیست ؟

این خانم جوان در آغوش بنیامین کیست ؟

این خانم جوان در آغوش بنیامین کیست ؟

بیوگرافی بنیامین بهادری

بنیامین بهادری (وحید بهادری) خوانندهٔ ایرانی موسیقی پاپ در 18 شهریور 1361 در تهران در محله جیحون متولد شد، بنیامین اصالتا اهل محله عماریه تنکابن از خانواده بهادری است، مسلم بهادری عموی اوست. از کودکی علاقهٔ بسیاری به فراگیری موسیقی داشت. 16 ساله بود که به شعر و موسیقی روی آورد. در 19سالگی به فراگیری گیتار پرداخت و قبل از شروع به کار حرفه ای به ترانه سرایی می پرداخت و سپس به صورت حرفه ای آهنگ سازی را آغاز کرد.
در این مدت در چند آهنگ و ترانه با خوانندگان دیگرِ موسیقی پاپ همکاری داشت و یک آلبوم به نام «گلهای رنگین کمان» برای کودکان ساخته و سرانجام با آلبوم 85 خوانندگی را به صورت حرفه ای آغاز کرد. وی تاکنون پنج آلبوم به نامهای 85 و 88 ،93 ، 94 و ماه مهربون (در مورد محرم) عرضه کرده و چندین تک آهنگ نیز ارائه داده است. او تاکنون در چندین کنسرت در ایران و خارج از ایران به اجرای زندهٔ برنامه پرداخته است. بنیامین همچنین در کسوت معلمی در «مؤسسهٔ کارنامه» در یک دوره کلاس به نام «و اما بیان من» به تدریس ادبیات و جهان بینی و هنر و نگرش خاص خود به دنیا پرداخت.
این خانم جوان در آغوش بنیامین کیست ؟
بنیامین بهادری
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
ستاره پسیانی عزادار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا