اخبار حاشیه بازیگران

تیپ جنجالی زن آقا رضا پروانه در اروپا

تصویری از ژیلا شاهی بازیگر سریال پوست شیر به همراه دوستش در خارج از کشور را مشاهده میکنید.ژیلا شاهی بازیگر جوانی است که به تازگی به واسطه سریال پوست شیر مشهور است.

تیپ جنجالی زن آقا رضا پروانه در اروپا

تیپ جنجالی زن آقا رضا پروانه در اروپا

تیپ جنجالی زن آقا رضا پروانه در اروپا

بیوگرافی ژیلا شاهی

در بیوگرافی ژیلا شاهی آمده است:وی متولد 1364 در اردبیل، بازیگر می باشد.او اصالتا ترک است و به زبان ترکی مسلط است.

از تئاتر شروع کرد و با کلاس های استاد سمندریان مسیر زندگی اش حرفه ای تر شد بازی در تلویزیون را تجربه کرد اما با حضور در سینما به شهرت رسید

او برای انتخاب نقشهایش، دقت لازم را به کار میگیرد تا در هر اثر مبتذل و بی مایه ای به عنوان بازیگر حضور نیابد. توانائی و مهارت او در بازیگری با وجود سن کمش، و تجربه کاری نه چندان زیادش او را کاندید بهترین نقش مکمل زن در جشنواره فیلم فجر کرد که در نهایت فرشته صدرعرفایی آن را از آن خود نمود اما رقیبان ژیلا شاهی در این رقابت سخت، بازیگران توانا و استخوان خورده کرده سینمای ایران بودند که سالهای سال در عرصه بازیگری فعال بودند.

تیپ جنجالی زن آقا رضا پروانه در اروپا

ازدواج و وضعیت تاهل ژیلا شاهی

در بیوگرافی ژیلا شاهی در مورد وضعیت تاهل او نیز مطلقا هیچ آگاهی دسته اولی وجود ندارد زیرا او خیلی کم مصاحبه میکند و چون چهره کمتر شناخته شده ای نیز هست رسانه ها کمتر رغبت میکنند در مورد زندگی خصوصی و کاری وی با او حرف بزنند و در ضمن ایشان در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام نیز تمایل چندانی ندارند تا درباره زندگی خصوصی خود صحبت کنند.

با این اتفاق ممکن بود سمیرا حسن پور هم کشف حجاب کند
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا