اخبار دیگران

چطور به‌صورت اینترنتی از چین خرید کنیم؟

  چطور به‌صورت اینترنتی از چین خرید کنیم؟ و کدام شرکت را برای خرید انتخاب کنیم؟ برای افرادی که کمتر آشنا به چین و بازارهای آن هستند، یافتن پاسخ این سوالات درست مثل پیداکردن یک سوزن در انبار کاه است.

قصد داریم در این مطلب شما مشتری محترم را در زمینه خرید اینترنتی از چین راهنمایی کنیم که اگر در این زمینه تجربه نداشته باشید به کمک اطلاعات ذکر شده در این متن حداکثر استفاده را از پول خود داشته باشید. کشور چین یکی از مقاصد تجاری معروف برای ایرانیان است. مصرف‌کنندگان ایرانی درگذشته به‌هیچ‌وجه به خرید آنلاین اطمینان نداشتند. اما تجارت الکترونیک رفته‌رفته جای خود را در زندگی بازرگانان و تجار به دلیل پاره‌ای از مسائل بازکرده است. البته باید به این نکته هم توجه کرد که صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی با رفع نیاز مشتریان و برآورده‌کردن خواسته‌های آنان توانستند اعتماد کاربران را به خود جلب کنند.

خرید اینترنتی از چین بدون واسطه

جهت خرید از کشور چین بدون واسطه کافی است تا با مراجعه به پلتفرم شرکت بازرگانی سپاهان همراه با کارشناسان و متخصصین این سازمان ارتباط برقرار کنید به این صورت تمام واسطه‌ها را حذف می‌شوند. این مجموعه با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه کسب‌وکارهای اینترنتی، بازرگانی، حمل‌ونقل، امور گمرکی و ترخیص کالا با چین و دارابودن دفتر مرکزی در این کشور می‌تواند تأمین‌کنندگان را به‌خوبی شناسایی و به‌راحتی منبع‌یابی کند.

پرداخت اینترنتی هزینه خرید از سایت‌های چینی

خرید آنلاین از کشور چین در تمامی دنیا طرف‌داران خود را دارد. کالاهای این سایت‌ها در کنار تنوع محصول، از کیفیت خوبی برخوردار بوده و قیمت نهایی آن‌ها به‌مراتب از سایت‌هایی مثل ایبی و آمازون کمتر است. بااین‌حال به دلیل تحریم‌ها امکان خرید از این سایت‌ها برای ایرانیان وجود ندارد و این مسئله مشکلات بسیاری را برای هم‌وطنانمان به وجود آورده است. اما راه‌حل پیشنهادی ما به شما این است که با ارسال کپی لینک کالا موردنظر به کارشناسان مجموعه سپاهان همراه از آنان بخواهید که صفر تا صد خرید را برعهده بگیرند. برای خرید از سایت‌های معروف چینی؛ مانند علی اکسپرس، علی‌بابا و… که پذیرنده کارت‌های بین‌المللی ویزا یا مسترکارت هستند کافی است به کمک مجموعه سپاهان همراه خرید خود را انجام دهید.

سفال های دوست داشتنی

هزینه‌های حمل کالا در گمرک

پس‌خرید کالا و حمل آن به ایران نوبت به هزینه‌های گمرکی داخلی می‌رسد که به کالای مربوطه بستگی دارد. بعضی از واردکنندگان تمایل دارند کالا در گمرک شهر خودشان ترخیص شود. پس هزینه‌های حمل از بندر یا گمرک تا گمرک شهر شما باز بر قیمت تمام شده محصول تأثیر می‌گذارد. هزینه‌های داخلی گمرک برای کالاهای مختلف بر اساس موارد زیر تعیین می‌شود:

  • بازرسی
  • ثبت سفارش
  • هزینه اخذ مجوزات
  • انبارداری گمرک
  • هزینه‌های کارشناسی و ارزیابی
  • دستمزد ترخیص‌کار
  • مالیات کالا (بسته به درصد مالیاتی تعریف شده در گمرک).

نکات قابل‌توجه جهت خرید از وب‌سایت‌های چینی

خرید عمده از چین می‌تواند در ابتدا مخاطره‌انگیز و پیچیده به نظر برسد، اما اگر دانش و اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید، تبدیل به پروسه‌ای آسان می‌شود و برای تجارت شما بسیار سودآور است. اگر قصد دارید تجارت عمده‌فروشی خود را با خرید عمده از چین راه‌اندازی کنید یا به‌تازگی راه‌اندازی کرده‌اید، لازم است که همیشه هزینه‌های حمل‌ونقل را در نظر بگیرید. کالایی که از چین وارد می‌کنید ممکن است به‌عنوان‌مثال قیمت خرید عمدة آن ۱ دلار باشد، اما هزینة حمل‌ونقل آن ممکن است ۱۰ دلار باشد؛ بنابراین، در واقعیت، شما به‌جای ۱ دلار برای هر کالا ۱۱ دلار می‌پردازید.

خرید عمده از چین نکات و فوت کوزه‌گری‌هایی دارد که پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از آن‌ها با کارشناسان این حوزه مشورت کنید.

تولیدکنندگان چینی نزدیک به ۳۰ درصد ارزش کل تولیدات کارخانه‌ای جهان را در اختیار دارند. این به معنی گستردگی محصولات و برندهای مختلف این کشور در همه حوزه‌هاست. حتی برندهای مطرح و غیر چینی هم در این کشور خط تولید دارند. امکان دارد این گستردگی نگرانی‌هایی را برای خریداران ایجاد کند؛ برای مثال شاید درگیر این باشند که چطور به‌صورت اینترنتی از چین خرید کنیم؟ و کدام شرکت را برای خرید انتخاب کنیم؟ برای افرادی که کمتر آشنا به چین و بازارهای آن هستند، درست مثل پیداکردن یک سوزن در انبار کاه است.

رونق باشگاه شما در دوران کرونا و بعد از آن با سیستم اتوماسیون باشگاهی

بدون شک چین یکی از پایه‌های اقتصادی دنیاست که کالاهای مختلفی را برای کشورهای زیادی تأمین می‌کند. در واقع به یک تأمین‌کننده بزرگی در جهان تبدیل شده است. شرکت‌های تولیدکننده در چین کالاها را با کیفیت‌های مختلف تولید می‌کنند. همچنین با قیمت‌های مختلفی موجود هستند. خرید مستقیم از چین توسط شما نیاز به تجربه و هزینه بالایی دارد. همچنین از طریق سایت‌های چینی می‌توان خرید را انجام داد که در این صورت نیاز به واسطه‌های مطمئن دارید. اما یکی از مواردی که افراد می‌خواهند بدانند این است که خرید از چین و تحویل در ایران چگونه انجام می‌شود؟ در این مورد باید بگوییم شرکت های معتبر خرید از چین با هزینه‌هایی مناسب و شرایطی مطمئن در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش از چین را انجام می‌دهد و کالاها را به دست شما می‌رساند.

در آخر…

کالای خریداری شده از کشور چین نسبت به ایران از قیمت ارزان‌تری برخوردار است. به همین جهت بسیاری از افراد به‌جای خریدوفروش کالاهای داخلی به خریدوفروش کالاهای چینی ترغیب می‌شوند. امروزه خرید کالا از چین به روش شخصی صورت می‌گیرد و افراد پیشرفت این امور را بر عهده شرکت‌های بازرگانی می‌گذارند. بهترین شرکت خرید از چین شرکت بازرگانی سپاهان همراه به آدرس اینترنتی www.sepahanhamrah.com است. این مجموعه سال‌های زیادی است که در جهت صادرات و واردات از چین فعالیت دارد و به دلیل داشتن شعبه دفتر بازرگانی در این کشور تمامی هزینه‌های بازرگانی مشتریان کاهش‌یافته توجه کنید که شرکت‌های بازرگانی قابل‌اعتماد با قوانین مرزی صادرات و واردات آشنایی کامل دارند. شرکت بازرگانی سپاهان همراه با داشتن تجربه کافی در حوزه خرید اینترنتی از چین می‌تواند راهنما و مشاور و مجربی برای شما خریدار محترم باشد.

چرا از فروشگاه اینترنتی معتبر لوازم جانبی موبایل را بخریم؟

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا