اخبار حاشیه بازیگران

همسر جدید شهاب حسینی مسیر زندگی اش را تغییر داد

ساناز ارجمند که به عنوان همسر دوم شهاب حسینی معرفی می شود، در استوری جدیدش نشان داده که مسیر زندگی اش را به خاطر او تغییر داده است.

همسر جدید شهاب حسینی مسیر زندگی اش را تغییر داد 

همسر جدید شهاب حسینی مسیر زندگی اش را تغییر داد

آن هایی که برنامه تاک شو همرفیق را دیده اند یا مصاحبه های دو دهه اخیر شهاب حسینی را در مطبوعات خوانده اند، احتمالا می دانند که او تا چه اندازه به عرفان و عرفان ایرانی علاقه مند است.
این علاقه او تا جایی پیش رفت که در پروژه مست عشق، نقش شمس تبریزی را هم بر عهده گرفت، تا نشان دهد که در عمل هم دلبسته این عرفان ایرانی است. حالا هم این عشق و علاقه شهاب حسینی به ساناز ارجمند رسیده است.
او در استوری جدید خود کتابی تحت عنوان عرفان و عرفان ایرانی در دست دارد و گفته که مشغول خواندن این کتاب است. تغییر مسیری که به عقیده کاربران، به نظر می رسد تحت تاثیر شهاب حسینی رخ داده باشد.

همسر جدید شهاب حسینی مسیر زندگی اش را تغییر داد 

بیوگرافی شهاب حسینی

قباد سریال شهرزاد که با بازی در نقش یک سوپراستار خودش هم تبدیل به سوپراستار شد. او بعد از آن بازهم در نقش یک سوپراستار ظاهر شد و خوش درخشید. این بار نه یک سوپراستار سینما بلکه یک ابرقهرمان ملی به نام شهید عباس بابایی که ضامن آسمان‌های ایران در دوران دفاع مقدس بود.در ادامه بیشتر با بیوگرافی شهاب حسینی آشنا خواهیم شد.

در بیوگرافی شهاب حسینی با نام اصلی سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی میخوانیم: متولد 14 بهمن 1352 در تهران ، بازیگر ، مجری و گوینده  و فیلم ساز است

واکنش ایمان صفا به توهین این کارگردان مشهور

او در حین تولد 3/700 کیلوگرم وزن داشت و ساعت 3/30 دقیقه نیمه شب بدنیا آمده است.میگوید پدر و مادرم در جوانی ازدواج کردند، آنها وقتی مرا به دنیا آوردند که سرگرم جمع و جور کردن زندگی شان بودند.

در بیوگرافی شهاب حسینی لازم به ذکر است: دیپلم رشته انسانی دارد و دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی دانشگاه تهران می باشد که فعالیت خود را با گویندگی در رادیو آغاز کرد و حالا کارگردانی هم می کند

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا