اخبار حاشیه بازیگران

مجید صالحی در جشنواره فجر جنجال به پا کرد

مجید صالحی برنده سیمرغ نقش اول مرد فیلم فجر از معاون نظارت سازمان سینمایی که گفته بود هرکس در جشنواره فجر نیست، دیگر نباید فیلم بسازد گلایه کرد.

مجید صالحی در جشنواره فجر جنجال به پا کرد

مجید صالحی در جشنواره فجر جنجال به پا کرد

این بازیگر در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر، با تشکر از هیأت داوران و گروه سازنده فیلم “شماره ۱۰” از یکی از مدیران سینمایی گله کرد و گفت: یکی از مدیران مومن و دوست‌داشتنی احساسی برخورد کرد و در ایام جشنواره گفت، کسانی که امسال به جشنواره نیامدند نه فیلم بسازند و نه فیلم بازی کنند اما اتفاقاً دبیر جشنواره با وجود نقدهایی که به او داشتم گفت، دموکراسی وجود دارد. یک نفر دوست دارد به جشنواره بیاید و یک نفر هم دوست ندارد.‌

وی ادامه داد: بعضی روزها حال ما خوب است و بعضی روزها خوب نیستیم. قرار نیست وقتی حالمان خوب نیست از ریشه همه چیز را بزنیم بلکه باید همدل باشیم و نگوییم هرکس از شرایط ناراضی است جمع کند و از مملکت برود. همه ما متعلق به ایران هستیم.‌وی گفت : ازادی‌های زندانیان اخیر را تبریک می‌گویم و امیدوارم همه ازاد شوند.

تسلیت می گویم به مردم خوی و ترکیه و سوریه و همه خانواده های های عزادار این روزها و این سالاو خودروی تارا را که به عنوان جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد گرفت، به مردم زلزله زده خوی تقدیم کرد.

مجید صالحی در جشنواره فجر جنجال به پا کرد

بیوگرافی مجید صالحی

در بیوگرافی مجید صالحی آمده است: وی متولد 26 شهریور 1354 در تهران ، بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده و ترانه‌سرا است.

مجید صالحی سال‌هاست که دلبند بسیاری از طنز دوستان ایرانی است. اوِ یکی از کمدین‌های بود که در کنار عطاران، یوسف تیموری، سعید آقاخانی و … با طنزهای آیتمی دهه هفتاد به شهرت و محبوبیت رسید. مجید صالحی تا دلتان بخواهد کمدی نوستالژیک در کارنامه‌اش دارد. از «سیب خنده»، «مجید دلبندم»، «زیر آسمان شهر»، «کوچه اقاقیا» گرفته تا مجموعه‌های طنز دهه 80 و تعدادی زیادی فیلم سینمایی که همه با استقبال خوبی هم مواجه شده‌اند. از سال 1394 بود که ما چهره‌ای نو از مجید صالحی دیدیم و او توانایی‌اش را در کارهای جدی نیز به رخ کشید. البته صالحی در گذشته هم تجربه ایفای نقش‌های کاملاً جدی بخصوص در تئاتر را داشته است. اما هیچ‌گاه مانند کمدی‌هایش دیده نشده است. مجید صالحی علاوه بر بازیگری، تجربه نویسندگی، کارگردانی و کار در پشت‌صحنه را هم دارد.در ادامه بیشتر با بیوگرافی مجید صالحی آشنا خواهیم شد.

یوسف تیموری جانشین احسان علیخانی شد

مجید صالحی در جشنواره فجر جنجال به پا کرد

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا