اخبار حاشیه بازیگران

بهروز وثوقی بالاخره از رازش پرده برداشت

بهروز وثوقی بازیگر مطرح قبل از انقلاب و همسر گوگوش در یکی از مصاحبه هایش حرف های تلخی را درباره برادرانش و ظلمی که در حق او کردند زد.

بهروز وثوقی بالاخره از رازش پرده برداشت

بهروز وثوقی بالاخره از رازش پرده برداشت

وثوقی چندی پیش در متنی اعلام کرد برادرانم فیروز، چنگیز و شهرزاد برایم از برادر ناتنی هم بدتر بودند و با جعل سند اموال مرا صاحب شدند و حالا ادعای برادری دارند. این ها همگی از پشت به من خنجر زدند، متاسفم که از اسم من به عنوان برادر سو استفاده می کنند، من برادرانی واقعی به این اسامی ندارم.

بهروز وثوقی بالاخره از رازش پرده برداشت

بیوگرافی و عکس بهروز وثوقی قبل از انقلاب

در زندگینامه بهروز وثوقی آمده است : شخصی به نام مسعود صمدی در سال ۱۳۳۴ در ۱۸ سالگی بهروز وثوقی را مطرح کرد. بازی در نقش‌های متفاوت و شخصیت‌های به‌یادماندنی سینمای ایران مانند داش آکل، سید در گوزن‌ها، مجید ظروف چی در سوته دلان، ممل آمریکایی، زائر محمد (شیر محمد) در تنگسیر، رضا موتوری، ابی نسیه در کندو، دکتر رستگار در سازش، سرهنگ نصرالله در کاروان‌ها وی را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازیگران تاریخ سینمای ایران کرده‌است.
او از سال ۱۳۳۷ با بازی در فیلم طوفان در شهر ما به سینما آمد و تا سال ۱۳۴۷ در نقش‌های متفاوت، اما نچندان پررنگی ظاهر شد.

نخستین فیلم سینمایی مورد توجه او صد کیلو داماد به کارگردانی عباس شباویز در سال ۱۳۴۰ بود. وی در سال ۱۳۴۸ توسط مسعود کیمیایی به فیلم قیصر دعوت شد و این نقطه شروع وی به عنوان یک بازیگر مطرح بود، بازی وی در این فیلم مورد توجه عموم و علاقه‌مندان به سینما قرار گرفت. جوان اول آن سال‌های سینمای ایران در بسیاری از فیلم به ایفای نقش پرداخته‌است.

آناهیتا درگاهی با این لباسها در بیابان چه میکند ؟

بهروز وثوقی بالاخره از رازش پرده برداشت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا