اخبار بازیگرانبازیگران خارجیبازیگران زنبازیگران مردسریال خارجی

معرفی و زمان پخش سریال برلین 2023 (اسپین آف سریال خانه کاغذی)

انتظارها به سر رسید و سرانجام تاریخ انتشار سریال برلین 2023 مشخص شد. سریال اسپین سریال حانه کاغذی با تمرکز بر شخصیت برلین، روایتگر ماجراهای زندگی این فرد جذاب و مرموز است.الکس پینا (Alex Pina) خالق سریال Money Heist به عنوان تهیه‌کننده اجرایی این سریال انتخاب شده است. در این مطلب، خبرهای مربوط به سریال برلین 2023 و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال برلین 2023 منتشر شده می‌خوانید.

سازنده سریال برلین 2023 چه کسی است؟

سازنده سریال برلین 2023 الکس پینا است.

سریال برلین 2023 کی میاد؟

در حال حاضر انتظار می‌رود در 29 دسامبر 2023 (8 دی 1402) شاهد انتشار سریال برلین 2023 از نتفلیکس باشیم.

موضوع سریال برلین 2023 چیست؟

سریال برلین 2023 با تمرکز بر شخصیت برلین، روایتگر ماجراهای زندگی این فرد جذاب و مرموز است.

اسامی بازیگران نقش اصلی سریال برلین 2023 چیست؟

در سریال برلین 2023 پدرو آلونسو، میشل خنر، بگونیا وارگاس، خولیو پنیا، تریستان اولائو و خوئل سانچز به ایفای نقش می‌پردازند.

مشخصات سریال برلین 2023

نام فیلمبرلین 2023
سازندهالکس پینا
توزیع‌کنندهنتفلیکس
تاریخ‌های انتشار29 دسامبر 2023 (8 دی 1402)
ژانراکشن ، جنایی ، درام
محصول2023 اسپانیا
شمار قسمت‌ها
 –

معرفی سریال برلین 2023

دانلود سریال برلین 2023

در حال حاضر انتظار می‌رود در 29 دسامبر 2023 (8 دی 1402) شاهد انتشار سریال برلین از نتفلیکس باشیم.

لیست بازیگران سریال برلین 2023

  • پدرو آلونسو در نقش برلین
  • میشل خنر در نقش کیلا
  • بگونیا وارگاس در نقش کامرون
  • خولیو پنیا در نقش روی
  • تریستان اولائو در نقش دیمیان
  • خوئل سانچز (Joel Sánchez) در نقش بروس
بیوگرافی رابرت پتینسون بازیگر فیلم تنت و بتمن

گرچه هنوز خبری از دیگر بازیگران سریال منتشر نشده، اما احتمالا می‌توانیم شاهد هنرنمایی پاتریک کریادو (Patrick Criado) و دایانا گومز (Diana Gómez) باشیم. در سریال Money Heist پاتریک را در نقش رافائل، پسر برلین، و دایانا را در نقش تاتیانا، همسر سابق برلین دیدیم.

بازیگر دیگری که انتظار حضور در سریال برلین 2023 می‌رود، رودریگو د لا سرنا (Rodrigo de la Serna) است. رودریگو را نیز با نقش پالرمو، دوست صمیمی برلین، در 3 فصل آخر سریال سرقت پول (Money Heist) می‌شناسیم.

علیرغم این واقعیت که برلین و پروفسور ارتباط بسیار نزدیکی در سریال سرقت پول داشتند، به هرحال برادر بودند، چندان انتظار نمی‌رود که آلوارو مورته (Álvaro Morte) را در سریال برلین 2023 ببینیم. یکی به این دلیل که وی در حال حاضر به خاطر بازی در سریال The Wheel of Time سرش بسیار شلوغ است، و دیگر اینکه به نظر می‌رسد مورته قصد دارد از نقشی که او را به این حد از شهرت رسانده، فاصله بگیرد.

او در بزرگداشتی که به مناسبت انتشار فصل پنجم سریال Money Heist برگزار شد، با ذکر این نکته که سریال سرقت پول در زمانی عالی به پایان رسید، خطاب به هوادارن گفت: “ما دیگر نمی‌توانستیم شخصیت‌ها را بفشاریم، ما بهترین آنها را گرفتیم و فکر می‌کنم واقعا تصمیم هوشمندانه‌ای است که در اینجا متوقف شویم.” او در ادامه افزود:”من فکر می‌کنم این راهی است که به طرفداران آنچه را بدهیم که لیاقت آن را دارند. می‌توانستیم آن را کمی بیشتر بفشاریم، اما این ریسک وجود داشت که همه‌چیز خراب شود. بنابراین ترک در اوج هدیه‌ای است که به طرفداران می‌دهیم”..

معرفی سریال سایه باز جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی

بازیگران سریال برلین 2023

معرفی سریال برلین 2023

سریال سرقت پول یا با عنوان اصلی‌اش خانه کاغذی (Money Heist /Spanish: La casa de papel) یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های نتفلیکس است که در قالب ۳ فصل و ۴۱ قسمت تولید و پخش شد؛ سریالی که به عنوان یکی از استثنایی‌ترین مجموعه‌های سرقتی خودش را مطرح کرد و سازندگانش هم در اوج به ساخت آن پایان دادند؛ البته کار ما هنوز با این سریال محبوب به‌طور کامل به پایان نرسیده است؛ نه‌فقط از این بابت که یک بازسازی تازه در کشور کره جنوبی از «سرقت پول» ساخته شده است بلکه از این حیث که قرار است یک سریال فرعی (اسپین‌آف) بر اساس یکی از شخصیت‌های محبوب طرفداران این سریال، یعنی شخصیت برلین، به نمایش درآید؛ مجموعه‌ای که این روزها در حال فیلمبرداری است و آنچه در اینجا می‌خوانید تمام اطلاعاتی است که تا این لحظه درباره ساخت این سریال فرعی با عنوان «برلین» (Berlin) منتشر شده است.

سریال اسپین آف خانه کاغذی بر شخصیت برلین، آندرس دی فونولوسا، با بازی پدرو آلونسو (Pedro Alonso)، تمرکز دارد. برلین یکی از محبوب‌ترین، جذاب‌ترین و مرموزترین شخصیت‌های سریال خانه کاغذی بود که بدون شک پتانسیل آن را دارد تا سریالی مختص خود را داشته باشد. او در سرقت از ضرابخانه نقش رهبری تیم را برعهده داشت و یکی از طراحان نقشه سرقت از بانک ملی اسپانیا بود.

نتفلیکس در نوامبر 2021 (آذر 1400) خبر ساخت سریال Berlin 2023 را منتشر کرد. الکس پینا (Alex Pina) خالق سریال Money Heist به عنوان تهیه‌کننده اجرایی این سریال انتخاب شده است. تاریخ انتشار سریال برلین 2023 نیز به تازگی اعلام شده است و در ادامه آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

مهریه بهاره رهنما چقدر است؟

سریال برلین 2023

داستان سریال برلین 2023

همان‌طور که عنوان این سریال فرعی اشاره دارد، سریال روی شخصیت برلین تمرکز دارد که با نام آندرس دِ فونویوزا هم شناخته می‌شود. البته هنوز اطلاعات زیادی درباره این شخصیت نداریم بجز آنچه در بخش پنجم و پایانی سریال «سرقت پول» در قالب پیش‌داستان مطرح شد؛ از جمله این واقعیت که او ۵ بار ازدواج کرده و یکی از همسران سابق او، تاتیانا (با بازی دایانا گومز) است. توصیف خود او از این روابط در سریال چنین است: «پنج باری که عشق را باور کردم.»

از سوی دیگر، این واقعیت که او برادر پروفسور است، احتمالا به روایت داستان اولین سال‌های آن‌ها در کنار هم می‌انجامد. البته ما اطلاعات چندانی درباره مرگ پدرشان هم نداریم یا این‌که او چطور با شخصیت‌های پالرمو، مارسِلا و بوگوتا دیدار می‌کند. در ضمن اصلا دور از انتظار نیست که سرقت برلین در شانزلیزه‌ پاریس به‌طور کامل روایت شود، جایی که او ۴۳۴ الماس را سرقت کرد؛ و البته حالا می‌توان متوجه هدف اصلی سریال از تمام «بازگشت به گذشته‌ها» (فلاش‌بک‌ها)ی فصل پایانی «سرقت پول» شد که حالا معنی دوچندانی پیدا کرده‌اند؛ و این‌که چرا شخصیت برلین این‌قدر در کانون توجه قرار گرفته بود و سریال می‌کوشید او را بیش‌تر معرفی کند و به‌نوعی جذاب‌تر هم جلوه بدهد؛ چون قرار بود او بزرگ‌تر از قبل شود و برای خودش سریالی داشته باشد. پس آماده باشید تا بیش‌تر درباره این آدم ‌بد متفاوت و باجذبه بدانید و همراهش شوید.

پدرو آلونسو و الکس پینا در رویداد تودوم سال ۲۰۲۲ نتفلیکس هم درباره این سریال فرعی در دست تولید صحبت کردند. «عشق و سرقت‌ها» اولین ترکیبی بود که پینا در پاسخ به سوالی درباره این‌که سریال جدید درباره چیست؟ به زبان آورد؛ و در ادامه افزود: «این سریال سفری به سال‌های طلایی این شخصیت خواهد بود. زمانی که او در سراسر اروپا دست به دزدی می‌زد و به‌شدت هم عشق را تجربه می‌کرد.» در این رویداد فرصت دیدن اولین سناریو هم به دست آمد که از آن به عنوان نسخه سی‌وسوم یاد می‌شد و عنوان آن از فرانسه چنین ترجمه می‌شود: «داستان‌های پاریس» (Paris Stories).

زندگینامه سارا بهرامی و تصاویر جذاب و دیدنی او در کودکی

داستان سریال برلین 2023

تولید اسپین آف سرقت پول چطور اتفاق افتاد؟

مدت‌ها بود که شایعه ساخت یک سریال فرعی بر «سرقت پول» شنیده می‌شد و هرچه به فصل پایانی نزدیک می‌شدیم – که در قالب دو بخش در سال ۲۰۲۱ پخش شد – اخبار جدی‌تر می‌شد. الکس پینا در مقام خالق «سرقت پول» بارها و بارها از امکان گسترش جهان داستانی این سریال و روایت داستان اختصاصی شخصیت‌های محبوب آن در قالب مجموعه‌های مستقل گفته بود. پیش از اعلام رسمی خبر تولید «برلین»، الکس پینا به «اپرا دیلی» درباره ساخت چنین سریالی گفته بود: «بله، ما امکان‌های زیادی برای تولید چند سریال فرعی داریم که فکر می‌کنم مدیون هویت‌های قوی و تمام‌عیار شخصیت‌های «سرقت پول» است. البته ما همیشه به دنبال شخصیت‌هایی بوده‌ایم که کیفیت چندلایه‌ای داشته باشند و بسیار پیچیده به نظر برسند. از این رو فکر می‌کنم تقریبا هر شخصیتی در «سرقت پول» دارای کیفیت دوگانه‌ای است که تماشاگران و ما احتمالا دوست داریم در یک سریال اختصاصی داستان هر یک از آن‌ها را دنبال کنیم؛ به عبارت دیگر، ما می‌توانیم هر یک از آن‌ها را در بستر داستانی دیگری تماشا کنیم.»

این طور بود که در نوامبر ۲۰۲۱ نتفلیکس اعلام کرد که سریال فرعی‌ای با عنوان «برلین» را تولید می‌کند که خالقان آن الکس پینا (که با کمپانی تولیدی خودش با عنوان «ونکووِر میدیا» کار خواهد کرد؛ او قراردادی را که در ماه ژوییه ۲۰۱۸ با نتفلیکس بسته بود در مارس ۲۰۲۲ دوباره با این غول عرصه پخش مجازی و آنلاین تمدید کرد) و اِستر مارتینز لوباتو هستند؛ خالقانی که شیفته این ایده‌اند که دارودسته جدیدی را پیرامون شخصیت برلین در یک حال‌وهوای احساسی به‌کل متفاوت معرفی کنند. فصل اول، شامل ۸ قسمت خواهد بود و نویسندگی‌اش را پینا، لوباتو، دیوید آلیوا و دیوید بروکال انجام می‌دهند. آلبرت پینتو، بروکال و جفری کوپر هم از کارگردانان اولین فصل «برلین» خواهند بود. فیلمبرداری از سوم اکتبر ۲۰۲۲ (یازدهم مهر) در پاریس شروع شده است و تا چند هفته ادامه دارد؛ و قرار است در شهر مادرید هم صورت بگیرد.

داستان طلاق امین حیایی از همسر اولش چه بود؟

تاریخ پخش سریال برلین 2023

خبر خوب برای طرفداران شخصیت برلین که مدت‌ها منتظر خبری جدید درباره اسپین آف خانه کاغذی بودند، این است که تاریخ انتشار این سریال بالأخره مشخص شد. در حال حاضر انتظار می‌رود در 29 دسامبر 2023 (8 دی 1402) شاهد انتشار سریال برلین از نتفلیکس باشیم. شبکه نتفلیکس به تازگی تیزر سریال برلین ۲۰۲۳ را منتشر کرد و همزمان با آن در توییتر نوشت: «سرقتی جدید در شهر عشق رخ می‌دهد. برلین از دنیای خانه کاغذی دسامبر امسال به نتفلیکس می‌آید.»

پوستر سریال برلین 2023

پوستر سریال برلین 2023

تیزر سریال برلین 2023

بیوگرافی بازیگران سریال برلین 2023

بدون شک شخصیت برلین بخش بزرگی از محبوبیت خود را مدیون هنرنمایی پدرو آلونسو است. بنابراین دور از انتظار نبود که این بازیگر را باری دیگر در این نقش ببینیم. پدرو آلونسو، بازیگر نقش برلین در سریال سرقت پول، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سریال بود و اینک قرار است نقش اصلی را در اسپین آف خانه کاغذی بازی کند.

پدرو آلونسو در جریان جشنی که به مناسب انتشار فصل پنجم سریال خانه کاغذی برگزار شده بود خطاب به طرفداران گفت: “از این بابت بسیار خوشحالم. عمیقا سپاسگزارم که توانستم با مردم در سرتاسر جهان ارتباط برقرار کنم و این همه عشق و اوقات به‌یادماندنی دریافت کنم. ما این سریال را در حالی شروع کردیم که قدم به ناشناخته‌ها می‌گذاشتیم، و از آن زمان تا کنون برنده بوده‌ایم. شما هواداران همدستان ما بودید و از این بابت متشکریم”.

آلونسو که بازیگر یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌های سریال بود در ادامه افزود: “مسئولیت می‌تواند چیزی باشد که بر دوش شما سنگینی می‌کند. حتی می‌تواند زندان باشد. اما در مورد این سریال، این یک فرصت فوق‌العاده و یک جادوی کیهانی واقعی بود”. وی همچنین گفت: “این تیم از 5 سال پیش فراتر رفته و من برای همه آنان بوسه می‌فرستم. این احساس واقعا شگفت‌انگیز است که بدانیم مردم سراسر جهان شخصیت‌های محبوب و نقل‌قول‌های موردعلاقه خود را دارند. این کار سختی است، اما به خاطر طرفدارن ارزشش را دارد”.

نعیمه نظام دوست یک گیلانی اصیل

پدرو آلنسو در نقش برلین در سریال برلین 2023

پدرو آلنسو بازیگر، نویسنده و هنرمند اسپانیایی متولد 21 ژوئن 1971 برابر با 31 خرداد 1350 است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش برلین در سریال سرقت پول (Money Heist) و دیگو مارکیا در سریال Grand Hotel شناخته می‌شود. برخی از آثار او در سال‌های اخیر عبارتند از سریال La embajada محصول 2016، سریال مکزیکی Diablo Guardián محصول 2018 و فیلم تریلر معمایی The Silence of the Marsh.

پدرو آلونسو در نقش برلین در سریال برلین 2023

میشل خنر در نقش کیلا در سریال برلین 2023

میشل خنر (Michelle Jenner) بازیگر اسپانیایی سریال برلین ۲۰۲۳ متولد 14 سپتامبر 1986 برابر با 23 شهریور 1365 است. او بازیگری را از سال 1997 آغاز کرده و تا کنون در آثار مختلفی حضور داشته است. برخی از آثار میشل عبارتند از سریال درام اسپانیایی El Continental محصول 2018، سریال The Cook of Castamar محصول 2021، سریال Heirs to the Land محصول 2022، فیلم Gun City محصول 2018 و Mylove Lost محصول 2018.

میشل خنر در نقش کیلا در سریال برلین 2023

بگونیا وارگاس در نقش کامرون

بگونیا وارگاس (Begoña Vargas)‌ بازیگر، مدل و بالرین اسپانیایی متولد 18 دسامبر 1999 برابر با 27 آذر 1378 است. او بیشتر برای ایفای نقش در سریال La otra Mirada محصول 2018-2019 و سریال Alta mar محصول نتفلیکس در سال‌های 2019-2020 شناخته می‌شود.

بگونیا وارگاس در نقش کامرون

خولیو پنیا در نقش روی در سریال برلین 2023

خولیا پنیا (Julio Peña) بازیگر و خواننده اسپانیایی متولد 15 جولای 2000 برابر با 25 تیر 1379 است. پنیا بیشتر به خاطر ایفای نقش مانوئل در سریال آرژانتینی Bia شناخته می‌شود. او همچنین در فیلم Through My Window از نتفلیکس که در سال 2022 منتشر شد نیز حضور داشته است. برخی از دیگر آثار او عبارتند از سریال Acacias 38 محصول 2021 و فیلم A través del mar محصول 2023.

مصاحبه با سیامک انصاری و همسرش و دلیل جدایی آنها

خولیو پنیا در نقش روی در سریال برلین 2023

تریستان اولائو در نقش دیمیان

تریستان اوجوا (Tristán Ulloa) بازیگر، نویسنده و کارگردان اسپانیایی متولد 6 مه 1970 برابر با 16 اردیبهشت 1349 است. او از سال 1995 وارد عرصه هنر شده و تا کنون در آثار محتلفی حضور پیدا کرده است. برخی از آثار تریستان اوجوا عبارتند از فیلم El lápiz del carpintero محصول 2003، فیلم Maroa محصول 2005، فیلم درام اسپانیایی Mataharis محصول 2007، مینی سریال Los nuestros محصول 2015 و سریال جنایی اسپانیایی La caza. Tramuntana محصول 2020.

تریستان اولائو در نقش دیمیان

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا