اخبار حاشیه بازیگران

تیپ جنجالی هستی مهدوی فر در یک مراسم

عکسی که هستی مهدوی فر به تازگی از خودش در مراسم جشنواره فیلم فجر منتشر کرده است.در این عکس او تیپی زیبا و جدید زده است.

تیپ جنجالی هستی مهدوی فر در یک مراسم

تیپ جنجالی هستی مهدوی فر در یک مراسم

تیپ جنجالی هستی مهدوی فر در یک مراسم

بیوگرافی هستی مهدوی فر

در بیوگرافی هستی مهدوی فر آمده است:او متولد 21 آذر 1370 در تهران، بازیگر است.

هستی مهدوی‌فر یکی از جوان‌ترین ستاره‌های سینمای ایران به‌حساب می‌آید. بیشتر از ربع قرن از عمرش می‌گذرد اما به دلیل فیزیک و چهره‌اش همچنان برای نقش دخترهای نوجوان انتخاب می‌شود. البته او در همین محدوده توانسته کاراکترهای متفاوتی را به نمایش بگذارد. از دختر لال «زبان مادری» گرفته تا رهای معتاد «مادرانه»، تجربه طنز «50 کیلو آلبالو» و … . از همین طیف متنوع مشخص است که وسواس بالایی در انتخاب نقش به خرج می‌دهد و از تکرار و کلیشه می‌پرهیزد. به نسبت هم بازیگر پرکاری به‌حساب نمی‌آید. به‌طور میانگین هرساله در یکی دو اثر نمایشی دیده می‌شود. اما همین سابقه کوتاه کافی بوده تا هستی مهدوی فر تبدیل به یکی از بانوان محبوب و مشهور سینمای ایران بشود.

بااینکه خودش یک دهه هفتادی به‌حساب می‌آید (البته روی مرز شصت و هفتاد)، خود را به‌کلی با متولدین این دهه بیگانه می‌داند و می‌گوید: «دهه هفتادی‌ها را نمی‌شناسم آن‌ها موجودات عجیبی هستند و دنیای ما خیلی از هم دور است. به نظر او ناآگاهی عجیبی نسل دهه هفتادی را فراگرفته است.»

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که با تلویزیون شروع کرد و حالا از چهره ها شخصی سینماست و بسیار به دیدن فوتبال و جام جهانی هم علاقمند است

فیلم لو رفته از روضه خوانی بهار رهنما در یک مجلس

تیپ جنجالی هستی مهدوی فر در یک مراسم

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا