اخبار دیگران

این پست طبق تجربه خرید زمین و ساخت ویلا یکی از آشنایان (هنرمندان) در شمال کشور نوشته شده است.

معرفی مجموعه گیچو

گیجو یک مجموعه خرید و فروش ملک و ساخت و ساز است که در استان مازندران و شهر تنکابن واقع شده و البته حوزه فعالیت‌هایش در شهرهای نمک‌آبرود، متل‌قو، رامسر و تنکابن گسترده شده است. در این مجموعه شما می‌توانید زمین و ملک مورد نظرتان را خریداری کرده و در مراحل طراحی نقشه و ساخت و ساز و طراحی داخلی سازه هم از خدمات این مجموعه استفاده کنید. خدمات این مجموعه کاملا مشخص و تعریف شده هستند و شما با مراجعه به سایت می‌توانید لیست فعالیت‌های را به سادگی مشاهده کنید.

برای اینکه بهتر با مجموعه مهندس مهرابی آشنا شوید، تصمیم گرفتیم به جای توضیحات تکراری از تجربه خرید یکی از مشتری‌های قبلی مجموعه استفاده کنیم وآن را با شما به اشتراک بگذاریم. در ادامه ما را همراهی کنید.

تجربه یکی از مشتریان گیچو از مرحله خرید زمین تا ساخت ویلا

مرحله اول و خرید زمین در متل‌قو

من کارمند یکی از ادارات هستم که در تهران سکونت دارم. من وخانواده‌ام عاشق شمال و آب و هوای همیشه تازه‌اش هستیم و زیاد به این خطه سفر می‌کنیم. همیشه دوست داشتم در یکی از شهرهای شمال یک ویلا برای خودم داشته‌باشم تا برای استراحت‌های آخر هفته بتوانیم از آن استفاده کنیم. از طرفی برایم جالب بود که ویلا همانطور که خودم می‌خواهم طراحی و ساخته شود. کمی با وضعیت زمین آشنایی داشتم. می‌دانستم که برای خرید زمین باید به دنبال خرید زمین‌های مسکونی یا باغی باشم از طرفی شمال را به خاطر دریایش دوست داشتم و ترجیح می‌دادم در یکی از شهرهای ساحلی زمین بخرم.

مانتو شلوار اداری برند؛ استایل کاری زنان خوش‌پوش

همین شد که به دنبال یک تیم مشاوره املاک بودم که برای خرید زمین در متل‌قو من را راهنمایی کند. در همین جستجو از طریق یکی از دوستانم با مجموعه گیچو آشنا شدم. مهندسان این مجموعه با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که داشتم چند گزینه را به من معرفی کردند و من هم بعد از کمی سبک سنگین کردن، یک زمین مسکونی 300 متری با فاصله کم از دریا در متل قو خریداری کردم.

مرحله دوم و ساخت ویلای دوست داشتنی من

خب با اینکه برای بازدید از زمین‌ها و انتخاب از بین آن‌ها زمان زیادی صرف کرده‌بودم اما هنوز مسیر طولانی برای رسیدن به ویلای رویایی‌ام در شمال پیش رو داشتم. باید ویلایی که مد نظرم بود در زمین ساخته می‌شد. شانسی که آوردم این بود که مجموعه گیچو نه تنها در زمینه خرید و فروش ملک که در زمینه ساخت و ساز و اجرای بنا هم فعالیت داشتند. چون در مرحله خرید، از تبحر و عملکرد حرفه‌ای این مجموعه راضی بودم، ترجیح دادم که ساخت ملک را هم به همین مجموعه بسپارم.

گرفتن مجوز

برای ساخت ملک باید مجوز تهیه می‌کردیم. خوشبختانه مشاوران مجموعه گیجو خیلی سریع کارهای مجوز را درست کردند و ما وارد مرحله طراحی ساختمان شدیم.

نقشه کشی و ساخت سازه

من آشنایی با اصول ساخت و ساز نداشتم و تنها ویلایی که مد نظرم بود و خصوصیاتی که می‌خواستم داشته باشد را برای مهندسان این مجموعه توضیح دادم. در مرحله بعد با توجه به موقعیت زمین و وضعیت نور ، مهندس طراح چند توصیه و پیشنهاد داشتند و به نسبت آن‌ها، چند تغییر جزئی در طرح مورد نظر خودم ایجاد کردیم و در نهایت تصمیم گرفتیم یک ویلا با طراحی کلاسیک و دوبلکس با دیوارهای سفید سنگی در انتهای زمین بسازیم و یک حیاط نقلی هم در رو‌به‌روی آن ساخته شود. در نهایت مراحل مقاوم‌سازی و ساخت بنا و طراحی داخلی ملک توسط خود مجموعه گیچو انجام شد.

معرفی بهترین برند رادیاتور در بازار

مشاوران به روز، استفاده از بهترین متریال، توجه به خواسته مشتری و سرعت عمل در مجموعه گیچو

به عنوان فردی که تجربه ساخت یک ملک از صفر تا صد را با مجموعه گیچو داشتم، باید بگوییم که از عملکرد این مجموعه واقعا راضی بودم. در مرحله اول تبحر و مسلط بودن مشاوران این تیم من را واقعا خوشحال می‌کرد. آن‌ها تمام صحبت‌های من را گوش کردند و اجازه دادند که من ساختمان مورد نظرم را برای آن‌ها ترسیم کنند. سپس ایرادات را با اصول ضروری برطرف کردند. من آشنایی با ساختمان‌سازی ندارد و نمی‌دانم که کدام متریال باید انتخاب شود اما تجربه‌ای که با تیم گیچو داشتم این بود که آن‌ها دقت خوبی در انتخاب بهترین‌ مصالح با قیمت مناسب دارند و می‌دانند که همواره برای داشتن کیفیت در کنار قیمت مناسب کدام متریال را از کدام تامین کننده تهیه کنند.

من در جریان همه چیز بودم!

در طول ساخت بنا مهندسان چند باری با من تماس گرفتند و در خصوص جایگزین کردن متریال بهتر و باکیفیت‌تر از تامین کننده دیگر صحبت کردند یا در خصوص خرید مصالح با قیمت کمی بالاتر اما کیفیت مطلوب‌تر با من مشورت کردند. تمام این صحبت‌ها البته نشان‌دهنده تجربه و حس مسئولیت‌پذیری این تیم است و من از آن‌ها کمال تشکر را دارم.

فکرش را نمی‌کردم به این زودی کلید ویلا را در دست بگیرم

نکته دیگری که واقعا در این مجموعه توجه من را جلب کرد، سرعت عمل بود. می‌دانم که حتی یک روز هم کار ساخت بنا متوقف نشده و حتی زمانی که مصالح کافی در اختیار مجموعه نبود، با مدیریت زمان و بهینه‌سازی نیروی انسانی، بخش دیگری از کار را پیش بردند. به همین خاطر ساختمان سر موعد آماده شده و به من تحویل داده شد.

قیمت لفاف بسته بندی شفاف و مرکز تولید کننده نایلون در کشور کیست !

بازدید از ویلا

در اولین بازدید از ویلا تکمیل شده، از حسن سلیقه و توجه به جزئیات در مجموعه گیچو غافلگیر شدم و از اینکه همه چیز دقیقا مطابق صحبت‌های قبلی ما بود، واقعا رضایت داشتم. البته که عملکرد این تیم نه تنها در طراحی داخلی که در حیاط‌سازی هم قابل تقدیر است. حالا ویلا نه تنها یک خانه گرم و دوست داشتنی برای آخر هفته‌های من و خانواده‌ام است که یک حیاط دوست داشتنی با دو درخت پرتقال و سنگ فرش‌های کلاسیک و حاشیه‌های چمن کاری دارد که دلت نمی‌خواهد از آن دور شوی. به عنوان یک مشتری از عملکرد مجموعه گیچو راضی بودم و این مجموعه را به چند تا از دوستانم هم معرفی کردم. امیدوارم که این تجربه برای شما هم مفید بوده باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا