اخبار دیگران

هزینه پاسپورت دومینیکا چقدر است و چگونه آن را دریافت کنیم؟

رویای زندگی و اقامت در دومینیکا

دومینیکا یکی از کشورهای زیبا و سرسبز حوزه کارائیب است. این جزیره شگفت‌انگیز در دریای کارائیب قرار دارد و آب‌وهوای آن بسیار دل‌انگیز و آرامش‌بخش است.‌ امکانات تفریحی آبی و جنگل‌های زیبای این منطقه بسیار معروف هستند، به طوری که افراد بسیار زیادی  در سراسر جهان آرزوی اقامت و زندگی در این جزیره رویایی را دارند.‌ با ایساتیس شما را در اخذ پاسپورت دومینیکا یاری می‌کنیم.

یکی از مهم‌ترین کالاهای صادراتی این کشور محصولات کشاورزی بوده که این جزیره را به قطب اقتصادی منطقه تبدیل کرده است.‌ اقتصاد این منطقه بسیار پایدار و باثبات است و این کشور در سال 1978 از بریتانیا جدا شد و جز یکی از کشورهای مشترک المنافع قرار گرفت.‌ طبیعت بکر و بی‌نظیر این منطقه بسیار خاص و اقامت گرفتن در آن بسیار آسان و بدون دردسر است.‌

این کشور جهت افزایش رونق اقتصادی خود تدابیر بسیار زیادی دارد از جمله ارائه پاسپورت به افراد علاقه‌مند به زندگی در این جزیره زیبا است. در ادامه با ما همراه باشید تا با هزینه و نحوه دریافت پاسپورت دومینیکا بیشتر آشنا شوید.

اخذ پاسپورت و شهروندی کشور رویایی دومینیکا

دومینیکا یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های گردشگری در منطقه کارائیب است که به دلیل وجود معماری زیبا و قدیمی و آب‌وهوای بی‌نظیر توانسته افراد زیادی را به خود جذب کند. مهاجرت به این جزیره آرزو و رویای افراد بسیار زیادی است و دیدن طبیعت بکر و رمانتیک آن باعث جذب افراد زیادی شده است. این جزیره استوایی شهرت خود را مدیون همین طبیعت زیبا و دست نخورده خود است.

چطور می توانیم به منزل خود جلوه ای زیباتر ببخشیم؟

هزینه‌های زندگی و تحصیل در این کشور بسیار کم و آرامش موجود در این منطقه باعث افزایش تقاضا برای مهاجرت به آن شده است. علاوه بر زبان انگلیسی، مردم این کشور به زبان‌های فرانسوی و کریول دومینیکایی صحبت می‌کنند. علاقه‌مندان به دریافت پاسپورت دومینیکا می‌توانند در کم‌تر از ۶ ماه این کار را انجام دهند و از جاذبه‌های دیدنی و شگفتی‌های این جزیره استفاده کنند.

اغلب افرادی که وارد این کشور می‌شوند مسافرانی هستند که برای یک روز در سفر دریایی خود از این کشور عبور می‌کنند‌. برنامه شهروندی یکی از منابع درآمدی این کشور بوده که توسط دولت آن برنامه‌ریزی و اجرا شده است. این برنامه شهروندی دومینیکا از روش سرمایه‌گذاری، حدود پنجاه درصد  درآمد این کشور را تامین می‌کند. برای افراد مختلف به خصوص تاجران، امتیاز شهروندی دومینیکا بهترین گزینه است. یکی از مهم‌ترین مزایای پاسپورت این کشور قیمت مناسب و به صرفه آن و همچنین زمان کوتاه  انجام و اتمام مراحل آن است.‌ در ادامه این مطلب از ایساتیس به مراحل و شرایط گرفتن پاسپورت دومینیکا می‌پردازیم.

شرایط و مراحل اخذ پاسپورت جزیره زیبای دومینیکا

این کشور سرسبز و زیبا شرایط ویژه‌ای برای مهاجرت اشخاص در سراسر دنیا در نظر گرفته است که از این طریق می‌توانند به رویا و آرزوی خود دست پیدا کنند و در کشور زیبای دومینیکا زندگی کنند. برای دریافت پاسپورت دومینیکا می‌بایست مراحل زیر را انجام دهید.

شروع با قرارداد رسمی

در ابتدا و در وهله اول شخص متقاضی می‌بایست یک قرارداد رسمی با نماینده دولت امضا کند و به میزان ده درصد از هزینه پاسپورت دومینیکا یک سپرده باز کند. در ادامه نماینده قانونی دولت با انجام بررسی دقیق توافق‌نامه مشتری را تایید و امضا می‌کند.

  فست فود

مرحله پرداخت هزینه‌ها

در این مرحله هزینه ثبت نام، هزینه درخواست و هزینه خدمات ارائه شده نمایندگان می‌بایست پرداخت شود. نماینده قانونی وظیفه انجام مراحل قانونی بین دولت و شما را به عهده می‌گیرد و اسناد ارائه شده را بررسی و تایید می‌کند. این مرحله دو تا سه ماه زمان می‌برد و مدیریت آن به عهده نماینده است.

مرحله واریز مبلغ سرمایه‌گذاری

در مرحله سوم نامه تاییدیه برای نماینده ارسال شده و از شما درخواست می‌شود که طی یک ماه باقیمانده مبلغ سرمایه‌گذاری خود را به حساب سپرده‌ای که باز کرده بودید، واریز کنید.

مرحله ارسال قرارداد محضری

در مرحله چهارم مدارک شما مبنی بر سرمایه‌گذاری در دومینیکا تایید می‌شوند و قرارداد محضری به وزارت کار و امور خارجه این کشور ارائه می‌شود.

مرحله پنجم تحویل پاسپورت

پاسپورت دومینیکا در کم‌ترین زمان ممکن و سریع توسط نماینده قانونی تحویل داده می‌شود.

راه‌های رسیدن به آرزوی مهاجرت به دومینیکا و دریافت پاسپورت

یکی از جدیدترین برنامه‌ها شهروندی جزیره بهشتی دومینیکا، جذب سرمایه‌گذاران و کارآفرینان برای ایجاد شغل جدید است.‌ این روش نیاز به اقامت در این کشور دارد اما قیمت آن بسیار ارزان‌تر از روش‌های دیگر است و مبلغی حدود ۵۰ هزار دلار آمریکا مورد نیاز می‌باشد.‌ یکی دیگر از روش‌های محقق شدن آرزوی شهروندی دومینیکا سرمایه‌گذاری به مبلغ صد هزار دلار آمریکا است.

در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع روش‌های سرمایه‌گذاری جهت اخذ پاسپورت دومینیکا آشنا شوید.

صندوق تنوع اقتصادی

صندوق تنوع اقتصادی یا همان EDF یکی از روش‌های تامین هزینه پروژه‌های اجتماعی- اقتصادی است که هدف آن توسعه و پیشرفت کشور می‌باشد. برای اینکه افراد بتوانند شهروندی دومینیکا را کسب کنند می‌بایست مبلغ غیرقابل برگشتی را در صندوق سرمایه‌گذاری واریز کنند که مقدار این مبلغ بستگی به تعداد افراد خانواده که تحت تکفل شما هستند، دارد.

تخفیف رزرو هتل های آنتالیا با فلای تودی

املاک و مستغلات

این روش سرمایه‌گذاری نیازمند هزینه‌ای حدود ۲۰۰ هزار دلار آمریکا دارد و باید تحت نظر دولت کشور دومینیکا باشد. این املاک اغلب شامل سهام اقامتگاه‌های توریستی مجلل و لوکس است.‌

با تحصیلات پاسپورت دومینیکا را اخذ کنید

یکی از روش‌های رایج مهاجرت به کشور سرسبز دومینیکا از طریق تحصیل است و افراد بعد از اتمام تحصیلات می‌توانند به راحتی برای خود کار پیدا کنند. با فعالیت در هر شغلی در این کشور به راحتی می‌توان با دریافت ویزای کار مجوز اقامت دائمی در این کشور را گرفت و به آرزوی زندگی در این جزیره دست پیدا کرد.‌ قابل ذکر است که  محبوب‌ترین رشته‌های دانشگاهی این کشور شامل پرستاری، مدیریت، علوم آموزشی، علوم زیستی، روانشناسی، جامعه‌شناسی، زیست‌شناسی و … است که برای اخذ ویزای تحصیلی باید از یکی از دانشگاه‌های آن نامه پذیرش دریافت کنید.

اخذ پاسپورت دومینیکا با ویزای کار

کشور پر رونق دومینیکا فرصت‌های شغلی بسیاری دارد و کارخانه‌های زیادی در آن تاسیس شده است. نیاز به نیروی کار جهت افزایش رونق اقتصادی این کشور بیش از پیش خودنمایی می‌کند. به همین دلیل گرفتن ویزای کار یکی از روش‌های اخذ پاسپورت دومینیکا است.

اعتبار و قدرت پاسپورت جزیره رویاها چقدر است؟

با داشتن پاسپورت دومینیکا به جهانی بدون مرز وارد می‌شوید و آینده‌ای درخشان در انتظار شما است. اعتبار این پاسپورت به شرح زیر هستند:

  • امنیت و آرامش خانواده شما و دسترسی به بهترین امکانات تحصیلی دنیا با داشتن پاسپورت این کشور امکان‌پذیر است.
  • این پاسپورت رتبه ۴۱ بهترین پاسپورت‌ها در جهان را دارد و امکان دسترسی به ۱۴۴ کشور جهان را برای دارنده این پاسپورت فراهم می‌کند.
  • پاسپورت دومینیکا اعتبار ده ساله دارد و هنگام تمدید آن نیازی به سرمایه‌گذاری مجدد وجود ندارد.
  • داشتن تابعیت دوم بدون اینکه نیاز به مهاجرت داشته باشید و نگران کسب‌وکارتان در کشور خود باشید می‌تواند اعتبار شما را افزایش دهد.
  • این کشور جذاب و سرسبز در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ایرانیان حق شهروندی و پاسپورت می‌دهد، پس بدون اتلاف وقت برای ورود به دنیای بدون مرزهای اجتماعی، جغرافیایی و اقتصادی اقدام کنید.
مطب دندانپزشکی دکتر الهام وزیری و خدمات حرفه ای

مزایای داشتن پاسپورت سرزمین دومینیکا

داشتن تابعیت کشوری مانند دومینیکا بدون ترک کشور و مهاجرت امکان‌پذیر است و حتی می‌توان آن را به نسل‌های بعد نیز انتقال داد‌‌. از مزایای مهم داشتن پاسپورت کشور رویایی دومینیکا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم نیاز به ترک کشور
  • ایجاد برند جهانی در کسب‌وکار خود و به جریان انداختن سرمایه‌هایی که دارید در سراسر جهان
  • باز کردن درهای موفقیت به روی فرزندان و نسل‌های آینده
  • افزایش فرصت و آزادی به همراه امنیت
  • با داشتن پاسپورت دومینیکا به راحتی می‌توان بدون ویزا به ۱۴۴ کشور جهان از جمله هنگ کنگ سفر کرد و حتی اقامت موقت این کشورها را داشت.
  • شهروندان دومینیکا می‌توانند ویزای طولانی مدت آمریکا را دریافت کنند.
  • با داشتن این پاسپورت بدون نیاز به ویزای پزشکی می‌توانید از خدمات درمانی بیمارستان‌های کشورهایی نظیر بریتانیا بهره ببرید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ پاسپورت دومینیکا

برای گرفتن پاسپورت دومینیکا به مدارکی از جمله کارت ملی، گزارش سلامت و آزمایش خون، گواهی سوء پیشینه، گواهی آخرین مدرک تحصیلی، پرینت حساب بانکی ۱۳ ماهه نیاز دارید. بعد از تحویل مدارک آن‌ها توسط تیم ایساتیس ترجمه و به صورت آنلاین در پورتال رسمی قرار داده می‌شود. نامه موفقیت این فرآیند در کم‌تر از سه ماه ارسال شده و ده هزار دلار به ازای هر شخص دریافت می‌شود‌. بقیه پول بعد از موفقیت پرونده واریز شده و پاسپورت و شناسنامه دریافت خواهد شد.‌ اعتبار این پاسپورت برای افراد بالای ۱۸ سال ۵ سال بوده و برای زیر ۱۸ سال به مدت ده سال اعتبار دارد.‌

هزینه پاسپورت دومینیکا چقدر است؟

هزینه اخذ پاسپورت کشور دومینیکا شامل هزینه‌های مرتبط با جمع‌آوری مدارک، تشکیل پرونده، ثبت درخواست که شامل ۳۰۰۰ دلار هزینه ثبت پرونده و ۷۵۰۰ دلار هزینه تحقیقات امنیتی و گزارش می‌شود‌. هزینه مربوط به صدور پاسپورت مبلغی معادل ۱۲۰۰ دلار و صدور کارت شهروندی ۲۵۰ دلار است.

کلافگی مهراب قاسم خانی در پی ازدواج مجدد شقایق دهقان

مشاوره با شرکت ایساتیس جهت دریافت پاسپورت دومینیکا

گروه سرمایه‌گذاری ایساتیس متشکل از وکلای مجرب و حرفه‌ای جهت گرفتن پاسپورت دومینیکا است که با وکلای  سرزمین سرسبز دومینیکا در ارتباط هستند. گروه ایساتیس در کم‌ترین زمان ممکن و به راحتی به اخذ پاسپورت این کشور برای شما اقدام کرده و بدون هیچ نگرانی می‌توانید پاسپورت این سرزمین معروف را به دست بیاورید. اگر به دنبال اخذ پاسپورت دومینیکا هستید به راحتی به سایت ما مراجعه کنید و با اطمینان کامل کار خود را به گروه ایساتیس بسپارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا