اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبازیگران مردفیلم ایرانی

نگاهی به فیلم کت چرمی با بازی جواد عزتی

کت چرمی از آثار اکران شده در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در ژانر اجتماعی به کارگردانی حسین میرزامحمدی است. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم کت چرمی و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم کت چرمی منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم کت چرمی چه کسی است؟

کارگردان فیلم کت چرمی حسین میرزامحمدی است.

موضوع فیلم کت چرمی چیست؟

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «گاهی وقت‌ها باید بین موندن و رفتن، مردن رو انتخاب کرد…»

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم کت چرمی چیست؟

جواد عزتی، صابر ابر، گلاره عباسی، با هنرمندی پانته‌آ پناهی‌ها، ستاره پسیانی، عباس جمشیدی‌فر، مائده طهماسبی، بهزاد خلج، امین میری، محمد صدیقی مهر، آیدا ماهیانی، با معرفی سارا حاتمی و با حضور افتخاری رویا تیموریان و سیامک احصایی گروه بازیگران کت چرمی را تشکیل می‌دهند.

مشخصات فیلم کت چرمی

نام فیلمکت چرمی
کارگردانحسین میرزامحمدی
تهیه‌کنندهکامران حجازی
نگارش فیلمنامهمسعود هاشمی‌نژاد
موسیقیمسعود سخاوت دوست
ژانراجتماعی
تاریخ‌های انتشاربهمن ۱۴۰۱ (فجر)
توزیع‌کننده
بنیاد سینمایی فارابی
موسسه ایوان آفرینش

فیلم کت چرمی

لیست بازیگران فیلم کت چرمی

  • جواد عزتی
  • صابر ابر
  • گلاره عباسی
  • پانته‌آ پناهی‌ها
  • ستاره پسیانی
  • عباس جمشیدی‌فر
  • مائده طهماسبی
  • بهزاد خلج
  • امین میری
  • محمد صدیقی مهر
  • آیدا ماهیانی
  • سارا حاتمی
  • رویا تیموریان
  • سیامک احصایی

گلاره عباسی در فیلم کت چرمی

عوامل فیلم کت چرمی

  • کارگردان:حسین میرزامحمدی
  • تهیه کننده:کامران حجازی
  • نگارش فیلمنامه:مسعود هاشمی‌نژاد
  • مشاور کارگردان:محمدحسین مهدویان
  • مجری طرح: پیمان حجازی
  • مدیر فیلمبرداری: آرمان فیاض
  • تدوین: عماد خدابخش
  • آهنگساز: مسعود سخاوت دوست
  • مدیرتولید: پیمان حمیدی
  • مدیر صدابرداری: محمد شاهوردی
  • طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی
  • طراح صحنه: بهزاد جعفری طادی
  • طراح لباس: آرتا ماهان
  • طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی
  • برنامه‌ریز: افشین رضائی
  • دستیار اول کارگردان: علیرضا هاشمی
  • طراح جلوه‌های ویژه بصری: امین پهلوان‌زاده
  • طراح بدلکاری: امیرحسین خنجری
  • عکاس: امید صالحی
ماجرا سیمرغ بهرام رادان چه بود؟

صحبت‌های عوامل فیلم در نشست خبری جشنواره فجر ۱۴۰۱

کامران حجازی | تهیه کننده کت چرمی:

  • دغدغه ما آسیب های اجتماعی و مردم است. ما از بهزیستی کمک نخواستیم و آنها هم کمک نکردند، ولی هر موضوعی درباره جایی یا نهادی ساخته می‌شود دلیل نیست که آن‌ها کمک کرده باشند.
  • به نظرم هیچ شباهتی بین کاراکتر جواد عزتی در مرد بازنده با این فیلم وجود ندارد و متفاوت هستند. شاید فضای قصه شبیه باشد ولی آقای عزتی بسیار متفاوت است؛ آنجا نقش مرد ۶۰ ساله را دارد و اینجا ۴۵ ساله است. همچنین معتقدم هیچ سنخیتی میان این کاراکتر با نقش مالک در سریال «زخم کاری» وجود ندارد.
  • پروسه پروانه ساخت ما طولانی شد، چون موضوعات این چنینی دستخوش تغییرات می‌شود و شاید در چنین مواردی فیلمنامه اولیه را نتوان ساخت. پروسه‌ای که طی کردیم اما اینگونه نبود که از چیزی که می‌خواستیم صرف نظر کنیم.
  • اتفاقی اخیرا رخ داده که خوشایند نیست باید تلاش کنیم با خط کشی بین مردم و بازیگران باعث انشقاق نشویم‌؛ ما تیم پربازیگری داشتیم و علاوه بر این همه ما به دموکراسی معتقدیم. علاوه بر اینها بازیگران ما سر پروژه‌های دیگری هم بوده‌اند و با همه این احوالات بوده است که بازیگران تصمیم گرفته‌اند که بیایند یا نیایند‌. بازیگران پروژه ما و همه کارها به سینما کمک کرده‌اند‌ آن‌ها باعث شدند ما فیلم بسازیم و به نظرم بین مردم و بازیگران خط کشی نکنیم.

حسین میرزامحمدی | کارگردان:

  • سال ۹۹ من فیلم کوتاهی داشتم که موضوع آن به پسربچه‌های بدسرپرست و بی‌سرپرست می‌پرداخت و در ادامه مستند خارج از محدوده را ساختم و رگه‌های «کت چرمی» از آنجا شکل گرفت. من با نویسنده ۳ فیلم کوتاه دیگر هم کار کردیم و ماحصل آن‌ها به این کار بدل شد.
  •  من در فیلم کوتاه هم که کار می‌کردم روایتگری و قصه گویی برایم مهم بود و تلاش داشتم تصویر را در درام مورد نظرم شکل دهم. نمی‌شود گفت مابه‌ازا ندارد و همه تحقیقات ما را در بر می‌گیرد.
  • ما جلسات مختلفی با تهیه کننده و نویسنده برای بازیگران داشتیم. وقتی مشغول نگارش فیلمنامه بودیم ناخودآگاه برخی بازیگران را تصور کردیم و اکثر نقش‌ها را با همان انتخاب اول سراغشان رفتیم. جواد عزتی هم برای من فراتر از یک بازیگر است و مثل برادر کنار من بود خیلی در این مسیر کمک کرد.
  • کیمیایی بسیار استاد محترمی است، ولی من از او وامداری نکردم، قهرمان ما با قهرمان‌هایی که آقای کیمیایی می‌سازند فاصله دارد.
  •  روحیه‌ای در پروژه ما وجود دارد که هرکسی که به تیم ما اضافه شد، برای ما آورده‌ای داشت. محمدحسین مهدویان شاید زبان روایت‌گری و تصویری‌اش با فیلم من متفاوت باشد، اما به شدت نکته‌های درستی را در زمان فیلمبرداری و در مرحله تدوین به ما گفت. او سینما را می‌شناسد و من حتما می‌خواستم از کمکش استفاده کنم و در پست پروداکشن ایده‌‌های خوبی داد.
پس از ده سال طلسم سریال سرزمین مادری می‌شکند

مسعود هاشمی‌نژاد | نویسنده:

  • تصمیم داشتیم قصه‌ای اجتماعی را برپایه عکس‌العمل‌ها بسازیم. عقیده من این است که فیلم درباره اندوه عیسی و مسایل اجتماعی است. باند مواد مخدر در فیلم بال‌هایی است که فیلم ما را کامل می‌کند و گرنه فیلم بیشتر درباره اندوه عیسی برای از دست دادن دخترش است. او قهرمان بزن بهادری نیست مثل خیلی از کلیشه‌ها بلکه قهرمانی مثل خیلی از افراد جامعه است که عمل قهرمانانه انجام می‌دهد.
  •  قهرمان نوآر قهرمانی است که یا به دنبال عدالت است یا انتقام و در مسیر او موانعی هم وجود دارد که جزو ویژگی‌های ژانری چنین فیلم‌هایی است؛ بنابراین داستان‌های فرعی فیلم هم جزو قواعد ژانر بود.

سارا حاتمی | بازیگر:

  • اولین تجربه بازیگری من سریال «زخم کاری» بود و این دومین تجربه کاری من است. ما در پیش تولید تمرین‌های مختلفی داشتیم تا نقش باورپذیر شکل بگیرد؛ برای همین به کمپ‌های ترک اعتیاد می‌رفتیم، پرس‌وجو کردیم و تحقیقات مختلفی داشتیم. آقای عزتی برای رسیدن به نقش خیلی به من کمک کرد.

لیست بازیگران فیلم کت چرمی

یادداشت کارگردان فیلم کت چرمی

کت‌چرمی از یک روز تقریبا سرد در اواسط پاییز ۹۹ شروع شد؛ وقتی که برای ساخت یکی از فیلم‌های کوتاهم، نام‌مرده، در دل شهر به جست‌وجوی مردمانی بودم که شاید بتوانم درک درست‌تری از روایت خودم پیدا کنم؛ روایتی در مورد دختران و پسران جوانی که به‌خاطر جبر اعتیاد کوچه‌های شهر را وجب می‌کردند. ساعت تقریبا ۱۱ شب بود که با دختری به اسم مهسا روبه‌رو شدم. ۲۱ ساله بود، اما ۲۱ سال زندگی نکرده بود. بگذریم از روزگاری که سپری کرده بود، اون یک جمله به من گفت که سرآغاز داستان «کت‌چرمی» شد. گفت: «میدونی چه‌قدر سخته که شبا فقط راه بری و راه بری و فقط راه بری بدون اینکه حتی جرأت کنی ثانیه‌ای وایستی، و روزا که همه چی روشنه بتونی چند دقیقه بخوابی؟؟؟» معلوم بود که به اندازه ۲۱ سال خواب از این دنیا طلب داره. بعد از دو سال سفر پر ماجرای ما برای ساخت این فیلم، حالا وقت دیدن سفر پر ماجرای آدمای «کت‌چرمی» رسیده. زندگی یعنی همه این عواطف و احساسات، و فیلم هم یعنی خلق زندگی، یعنی خلق تمامی این عواطف و احساسات با هم و در کنار هم. فقط ای کاش درست خلق کرده باشیم!

چهره نچرال هدیه تهرانی در گذر زمان

معرفی فیلم کت چرمی

خلاصه داستان فیلم کت چرمی

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی که مسعود هاشمی‌نژاد نگارش فیلمنامه‌اش را بر عهده داشته آمده است: عیسی فرهمند، بازرس سازمان بهزیستی است که در حین بررسی تخلفات مالی یکی از مراکز، متوجه یک باند فساد اقتصادی و ترانزیت مواد مخدر توسط دختران بدسرپرست می‌شود.

عباس جمشیدی‌فر در فیلم کت چرمی

حاشیه‌های فیلم

  • جواد عزتی با گریم و تیپ متفاوت در فیلم کت چرمی حاضر شده و یکی از بهترین بازی‌های خود را ارائه داده است.
  • کامران حجازی که مدیر تولید سریال زخم کاری بود دومین تجربه تهیه‌کنندگی اش را بعد از فیلم مرد بازنده در این فیلم انجام داده است.
  • محمدحسین مهدویان برای اولین بار است که در جشنواره در مقام کارگردان حضور ندارد ولی در این فیلم در سمت مشاور کارگردان نامش در تیتراژ است.
  • مدیر امور سینماهای جشنواره بین المللی فیلم فجر از سانس فوق العاده برای فیلم سینمایی «کت چرمی» خبر داد.

پوستر فیلم کت چرمی

پوستر فیلم کت چرمی

تیزر فیلم کت چرمی

بیوگرافی بازیگران فیلم کت چرمی

جواد عزتی

محمدجواد عزتی متولد دی ماه 1360 در تهران، فارغ التحصیل دانشگاه سوره، از مشهورترین و پولسازترین هنرپیشه های ایرانی است. او فعالیت هنری را از سال 1375 با بازی در تئاتر آغاز کرد. سال 1381 با مجموعه قصه‌های شبانه وارد تلویزیون شد. سال 1385 با مهلقا باقری (هنرپیشه) ازدواج کرد . او سال 1387 با بازی در فیلم طلا و مس وارد سینما شد. جواد عزتی به عنوان بازیگردان در فیلم میان ماندن و رفتن فعالیت داشت، او از ساعد سهیلی برای نقش آفرینی در این فیلم دعوت کرد و او را به سینما معرفی کرد.

معرفی سریال ترکی پربیننده دختر پشت پنجره

جواد عزتی

صابر ابر

صابر ابَر (۱۸ خرداد ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است. وی به خاطر بازی در فیلم درباره الی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در ۲۷ امین جشنواره فیلم فجر و به خاطر بازی در فیلم دایره زنگی نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در ۲۶ امین جشنواره فیلم فجر شد.

صابر ابر

گلاره عباسی

گلاره عباسی متولد تیرماه ۱۳۶۲ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون و از دانش آموختگان کلاس های امین تارخ می باشد. وی همچنین فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری است.او تاکنون در فیلم های سینمایی بسیاری همچون مجنون لیلی، فراموشی، پلکان،24 سپتامبر، نفس و یک گزارش واقعی ایفای نقش کرده است. وی بیشتر با مجموعه شهرزاد به چهره ای شناخته شده تبدیل شد.

گلاره عباسی

پانته‌آ پناهی‌ها

پانته آ پناهی ها بازیگر و منشی صحنه اهل کشور ایران است. وی در آلبوم در شعله با تو رقصان به همراه صابر ابر با مهیار علیزاده همکاری داشته است. از افتخارات او برنده شدن دیپلم افتخار بخش بین الملل جشنواره فجر برای فیلم “خانوم” است. پناهی ها در فیلم های سینمایی دیگری همچون آااادت نمی کنیم، لاک قرمز، من دیگو مارادونا هستم و اروند حضور داشته است.

پانته‌آ پناهی‌ها

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی متولد 1364 در تهران، هنرپیشه است. پدرش آتیلا پسیانی، مادر فاطمه نقوی و برادرش خسرو پسیانی همگی بازیگر هستند. جمیله شیخی نیز مادربزرگ او بود. ستاره پسیانی فعالیت هنری را از سال 1369 با بازی در تئاتر آغاز کرد. وی در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم «یدو» شد.

ماجرای طنز ازدواج امیر کاظمی از زبان خودش!

ستاره پسیانی

عباس جمشیدی‌فر

عباس جمشیدی فر بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.او حرفه خود را از اواخر دهه ۱۳۷۰ با بازی و نوشتن چند تئاتر شروع کردو پس از چندی با بازی در مجموعه تلویزیونی روزگار خوش حبیب آقا چهره خود را به مردم نشان داد و در نهایت مجموعه تلویزیونی سه دونگ سه دونگ که در ماه رمضان از شبکه تهران پخش شد سکوی پرتاب او بود. با این که جمشیدی فر به تازگی فعالیت‌های خود را در ابعاد گسترده‌تری در تلویزیون ادامه می‌دهد اما می‌شود او را یک بازیگر حرفه‌ای تئاتر دانست. از جمله دیگر مجموعه تلویزیونی‌های او می‌توان به بیدارباش، باغ شیشه‌ای، خانه اجاره‌ای، پنج دری و خوشنام و فیلم سینمایی خروس جنگی و دیوار اشاره کرد.

عباس جمشیدی‌فر

مائده طهماسبی

مائده طهماسبی بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون، کارگردان تئاتر و مترجم است. او فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشتهٔ خبرنگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی است. در سال ۱۳۷۷ به همراه همسرش، فرهاد آئیش، به ایران بازگشت و با کارگردانی نمایش گزارش به آکادمی فعالیت هنری خود را آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی که مائده طهماسبی در آن حضور داشته دایرهٔ جعفر پناهی است. حضور در فیلم های سینمایی آذر، هیس! دخترها فریاد نمی زنند، باد در علفزار می پیچد، سنتوری و سریال های از سر نوشت، پرده نشین، خداحافظ بچه، می خواهم زنده بمانم، عشق تعطیل نیست، زخمِ کاری و برنامه شب های مافیا تنها بخشی از کارنامه این هنرمند است.

مائده طهماسبی

سارا حاتمی

سارا حاتمی هنرپیشه است. فعالیت هنری خود را از 14 سالگی با حضور در صحنه تئاتر آغاز کرد. دوره های بازیگری را در آموزشگاه اشکان خطیبی گذراند. اشکان خطیبی او را به کیومرث مرادی معرفی کرد و پس از انجام چند تست برای نقش مائده در سریال زخم کاری انتخاب شد.

تیپ و لباس نوید محمدزاده در جشنواره کن

سارا حاتمی

رویا تیموریان

رؤیا (دل آرا) تیموریان هنرپیشه، فارغ التحصیل کارشناسی بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر، همسر مسعود رایگان و مادر دنیا مدنی است. در سال 1358 با حضور در تئاتر وارد دنیای بازیگری شد. سریال رعنا در سال 1367 اولین تجربه حضورش در تلویزیون بود. با بازی در فیلم سینمایی حسرت دیدار در سال 1373 پا به دنیای سینما گذاشت. تیموریان در آثار دیگری همچون فیلم های زندان زنان، مریم مقدس، کافه ستاره، سنتوری، چه خوبه که برگشتی، من ناصر حجازی هستم، خانه دختر، خداحافط دختر شیرازی و سریال های شب دهم، لبه تاریکی، ریحانه، مدار صفر درجه، ساعت شنی، شمس العماره، نفس گرم و مجموعه های نمایش خانگی هم گناه و جیران حضور داشته است.

رویا تیموریان

نقد و بررسی اولیه فیلم کت چرمی

کمال پورکاوه: سینمای پلیسی همواره یکی از جذابترین و پرمخاطب‌ترین گونه‌های سینمایی در میان علاقمندان فیلم و سینما به شمار می‌رود. شکل‌دهی نویسنده به یک معمای پیچیده که قهرمان فیلم را به سفری هیجان انگیز و غیر قابل پیش‌بینی رهسپارکرده تا از خلال اطلاعات، واکنش‌ها و حوادث پیش آمده بتواند انگیزه‌ها و دلایل رفتار کاراکترها را سنجیده و گناهکار را از بیگناه تشخیص دهد، همواره یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و دلچسب‌ترین داستان‌هایی است که از ادبیات به سینما نیز راه پیدا کرده است.کیفیت و تاثیرگذاری این گونه از آثار معمولا به ۲ عنصر مهم و حیاتی وابسته است: یکی قهرمان یا همان شخصیت محوری فیلم است که با تفکر و رفتار خاص خودش، نظر تماشاگر را به خود جلب کرده و این همراهی مخاطب است که از دل زیرکی، هوشمندی و یا دیگر توانایی‌های بالقوه قهرمان، پا به پای اثر پیش آمده و معمای نهایی فیلم را حل می‌کند و دیگری متن و فیلمنامه هوشمند و دقیقی است که بتواند از میان حوادث طراحی شده، انگیزه‌های درونی و بیرونی منطقی و قانع کننده‌ای از رفتار و گفتار کاراکترها را به مخاطب ارائه دهد.

مریم مومن با این تیپش کولاک کرد

فیلم «کت چرمی» اولین ساخته بلند حسین میرزا محمدی، با اتکا به جذابیت ذاتی این نوع از سینما به سراغ داستانی شبه پلیسی رفته که قرار است از طریق یک مامور بهزیستیِ پیگیر، خودسر و تنهایی به نام عیسی فرهمند (با بازی جواد عزتی)، خلاف‌ها و جنایت‌های یکی از بزرگترین باندهای اعتیاد و پولشویی را بر ملا سازد.

فیلم اما درست از همان جاهایی ضربه می‌خورد که به شکل طبیعی باید نقطه قوتش باشد. به نظر می‌رسد اتکا و اعتماد فیلمساز جوان ما به بازیگری چون جواد عزتی در اینجا به نتیجه مطلوبی منجر نشده و در غیاب یک متن دقیق و شخصیت‌پردازی هوشمندانه به پاشنه آشیل فیلم بدل شده است.

اگر جواد عزتی در فیلم « مرد بازنده» موفق می‌شود تماشاگر را با خود همراه کند، به دلیل فیلمنامه و متنی بود که با درک صحیح از چگونگی ترسیم یک قهرمان، ویژگی‌های رفتاری و گفتاری خاصی به او بخشیده بود که کاراکتر پلیس تنها و درونگرا را باهوش و حواس جمع نشان می‌داد. پلیسی قاطع و سمج که برای تعقیب سوژه مورد نظر حتی حاضر است ماشین خود و فرزندش را تا مرز ویرانی نیز پیش ببرد و آنقدر دقیق و ریزبین است که علیرغم گرفتاری‌های شخصی‌اش همه چیز را زیر نظر داشته و به تحلیلی در خور اعتنا از شرایط می‌رسد.

حال کافی است به شخصیت پردازی قهرمان فیلم «کت چرمی» و رفتار و گفتار جواد عزتی در این فیلم نگاهی بیندازید. آیا به چیزی جز پریشان احوالی و سماجتی که هیچ‌گونه هوشمندی و زیرکی در آن دیده نمی‌شود دست پیدا خواهید کرد؟ کاراکتر عیسی فرهمند نه باهوش است و نه اهل تهدید و دعوا و درگیری (در یکی از سکانس‌ها و در مواجهه با کاراکتر مصیب، وقتی به راحتی از او کتک می‌خورد، به شکل عجیب و غیر قابل درکی چنان ضعفی از خود نشان می‌دهد که می‌خواهد از کل ماجرا پا پس کشیده و عصبانیتش را بر سر دختر خالی می‌کند!)

امید روحانی پزشک، بازیگر و منتقد سینما که هرگز موبایل نداشته است!

سوالی که برای تماشاگر پیش می‌آید این است که اساساً این قهرمان اصلی فیلم چه ویژگی و توانایی جالب و منحصربفردی دارد که با او همذات پنداری کرده و همپای با او خطرات و معمای درونی اثر را پشت سر بگذارد؟

ترسیم شخصیت‌های خام و ناپخته‌ای همچون کاراکتر گلاره عباسی و سارا حاتمی و صابر ابر و بهزاد خلج که همچون شبحی به یکباره از متن فیلم سر برآورده و امورات مورد نظر فیلمنامه‌نویس (نه داستان و درام مرکزی فیلم) را رتق و فتق می‌کنند، نتیجه‌ای جز آن پایان‌بندی دور از انتظار و سرهم‌بندی شده را در پی ندارد. نوع نگاه نویسنده به کاراکتر مامور امنیتی (صابر ابر) و کارمند پزشکی قانونی (گلاره عباسی) که عملا هیچ تاثیر دراماتیکی در روند پیچش‌های داستانی ندارند و حضورشان بیشتر از هر چیز بر جنبه‌های نمادین سویه‌های اجتماعی فیلم دلالت پیدا می‌کند، از  ناآگاهی نویسنده‌ نسبت به فضای واقعی حکایت می‌کند.

در جایی که ترسیم سیستم تجارت هولناک آنتاگونیست داستان به یک ساختمان کوچک خیریه و یک وکیل نه چندان کارآمد ختم می‌شود، ماجرای فرار دختران بی سرپرست و پناه آوردن به کاراکتر اصلی ماجرا، به یک شوخیِ با نمک شبیه می‌شود که تنها قرار است مجالی برای خودنمایی کاراکتر معتاد ثریا (با بازی سارا حاتمی) دهد.

به نظر می‌رسد ایده اصلی فیلم« کت چرمی» با آن درونمایه پر تعلیق‌اش، پروژه دشواری بوده که برای موفقیت، به تجربه بیشتری از کارگردان و نویسنده فعلی‌اش نیاز داشته است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا