اخبار حاشیه بازیگران

خانه لاکچری نسرین مقانلو کجاست ؟

نسرین مقانلو بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . نسرین مقانلو در عکس های مختلف که در خانه اش گرفته است باعث واکنش کاربران شد نسرین مقانلو با سلیقه و زیبا خانه خود را آراسته کرده است که همین موضوع نظر مخاطبان را جلب کرده است.

خانه لاکچری نسرین مقانلو کجاست ؟

خانه لاکچری نسرین مقانلو کجاست ؟

خانه لاکچری نسرین مقانلو کجاست ؟

بیوگرافی نسرین مقانلو

در بیوگرافی نسرین مقانلو آمده است : نسرین مقانلو متولد تیر ماه سال ۱۳۴۷ در تهران، از بازیگران زن سینما و تلویزیون است که از سال ۱۳۷۰ کار حرفه ای خود را آغاز کرد و تا کنون در ده ها فیلم سینمایی و سریال در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی، هنرنمایی کرده است. قلب یخی و سریال دل به کارگردان منوچهر هادی، از کار های اخیر نسرین مقانلو است.

او دو فرزند به نام ارشیا و آرین دارد که با ارشیا خان در فیلم «مورچه خوار» هم بازی شده است. کمال خلیلیان، همسر نسرین مقانلو ، از فوتبالیست های سابق تیم ملی بود. نسرین مقانلو ، با انتشار بیش از ۲۰۰۰ پست در اینستاگرامش، بیش از 5 میلیون دنبال کننده داشته و با نقش آفرینی در سریال «دل» منوچهر هادی، هم بازی یکتا ناصر،‌ ساره بیات و حامد بهداد و کوروش تهامی شده است. نسرین مقانلو ،‌ طرفدار مزون حانیه و عاشق کنسرت گردی، تئاتر گردی و کافه گردی است که در این گزارش، مروری داریم بر فعالیت های وی در چند سال اخیر و بیوگرافی کامل نسرین مقانلو.

خانه لاکچری نسرین مقانلو کجاست ؟

خانواده هنری نسرین مقانلو

در بیوگرافی نسرین مقانلو آمده است که پدرش تهرانی و فعال در عرصه موسیقی و مادرش از بختیاری های هفت لنگ و بازیگر تئاتر بود، یک خواهر ساکن آمریکا دارد.خانواده مقانلو ،‌ خانواده اهل ورزش است. بیژن مقانلو برادرش، سرمربی سابق تیم ملی تکواندو بوده و همسر نسرین مقانلو نیز کمال خلیلیان نام دارد که از فوتبالیست های سال های دور فوتبال ایران محسوب می شود.

وقتی تیپ مهناز افشار خط قرمزها رو رد میکند
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا