اخبار حاشیه بازیگران

پشت پرده کشف حجاب پانته آ بهرام چه بود ؟

پانته آ بهرام بازیگر زن سینمای ایرانی با انتشار فیلمی در اینستاگرام ضمن کشف حجاب نمایش جدیدی پیرامون آنچه ترومای زنان در بحث برخورد با بی حجابی در جامعه عنوان کرد به اجرا گذاشت.
در عکس زیر که پانته آ بهرام در صفحه اینستاگرامی خود به اشتراک گذاشته است، این بازیگر زن بدون حجاب دیده می شود؛ او که طی ماه های گذشته چندین بار نمایش های درام خود برای به اصطلاح مبارزه با حجاب اجباری را در فضای مجازی به اجرا درآورده، این بار نیز ناریوی تکراری خود برای تاثیرگذاری بیشتر بر مخاطبان را پیاده سازی کرد.

پشت پرده کشف حجاب پانته آ بهرام چه بود ؟

پشت پرده کشف حجاب پانته آ بهرام چه بود ؟

پشت پرده کشف حجاب پانته آ بهرام چه بود ؟

بیوگرافی پانته آ بهرام

در بیوگرافی پانته آ بهرام از بازیگران زن آمده وی از بازیگران حرفه ای سینما و تئاتر و تلویزیون در تاریخ ۱۳ اسفند ماه سال ۱۳۴۸ در شهر تهران چشم به جهان گشود .او دانش‌آموختهٔ مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما و ادبیات نمایشی است.

در سال 1367 وقتی 18 ساله بود دوره بازیگری را در مدرسه هنر و ادبیات زیر نظر گلاب آدینه گذراند سپس در رشته ادبیات نمایشی وارد دانشگاه آزاد شد و در سال 1370 از مدرسه ی هنر و ادبیات فارغ التحصیل شد.او از بدو ورودش به مدرسه هنر و ادبیات در تئاترهای مختلفی به ایفای نقش پرداخت و در سینما و تلویزیون نیز فعالیت نمود.

پشت پرده کشف حجاب پانته آ بهرام چه بود ؟

شروع فعالیت حرفه ای پانته آ بهرام

در بیوگرافی پانته آ بهرام آمده وی فعالیت خود را به صورت آکادمیک با ورود به مدرسه صدا و سیما آغاز کرد، اولین بار بصورت حرفه ای در 18 سالگی با حضور در سری سوم مجموعه آئینه در قاب تلویزیون ظاهر شد.

رفتار عجیب علی شادمان و خواهرش جنجالی شد
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا