اخبار بازیگران

عکس دیده نشده از مادر و برادر سحر جعفری جوزانی در آمریکا

به تازگی تصویری از برادر و مادر آمریکایی سحر جعفری جوزانی در فضای مجازی منتشر شده است.او این عکس ها را در صفحه اینستاگرامش با مخاطبینش به اشتراک گذاشته است.

عکس دیده نشده از مادر و برادر سحر جعفری جوزانی در آمریکا

عکس دیده نشده از مادر و برادر سحر جعفری جوزانی در آمریکا

عکس دیده نشده از مادر و برادر سحر جعفری جوزانی در آمریکا

بیوگرافی سحر جعفری جوزانی

در بیوگرافی بیوگرافی سحر جعفری جوزانی آمده است: او متولد 11 تیر 1357 در آمریکا ، بازیگر سینما و تلویزیون است

سحر جعفری جوزانی بازیگری است که در سال‌‌های اخیر مورد توجه طیف گسترده‌ای از مخاطبین تلویزیون ایران بوده است. جعفری جوزانی که از خانواده‌ای هنرمند به سینما و تلویزیون ایران معرفی شده ، با چهره و بازی دخترانه‌اش توانسته است نماینده تیپی خاص از بازیگری در میان بازیگران تلویزیونی باشد. او که بازیگری کم‌کار است  درباره گزیده‌کاری خود می‌گوید: «من نسبت به سنی که دارم بسیار کم کار بوده‌ام؛ اما در همین چند کار هم سعی کرده‌ام که متفاوت باشم، هرچند در طنزهای مدیری بیشتر دیده شده‌ام.»
هرچند سحر جعفری جوزانی را اغلب با نقش‌هایش در سریال‌های طنز می‌شناسند، اما در کارنامه بازیگری او نقش‌های متنوعی دیده می‌شود که از بازیگری در سریال‌های تاریخی تا کارهای کودک و نوجوان گستردگی دارند.

در ادامه بیوگرافی سحر جعفری جوزانی میخوانیم: فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه آزاد می باشد که از 8 سالگی جلوی دوربین رفت و با سریال «نقطه چین» به اوج شهرت رسید

قد سحر جعفری جوزانی

در بیوگرافی سحر جعفری جوزانی آمده است قد او 157 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده و طلاق والدین سحر جعفری جوزانی

در بیوگرافی سحر جعفری جوزانی درباره خانواده اش آمده است: سحر بعنوان تنها فرزند در شهر سانفرانسیسکو آمریکا به دنیا آمد ، پدرش مسعود جعفری جوزانی کارگردان و مادرش خانم keckl james اهل آمریکا می باشد

رئالیتی شو متفاوت چیدمانه با اجرای لیلا اوتادی
مادر آمریکایی سحر جعفری جوزانی
مادر آمریکایی سحر جعفری جوزانی
سحر جعفری جوزانی و برادرش سپنتا
سحر جعفری جوزانی و برادرش سپنتا

در بیوگرافی سحر جعفری جوزانی جالب است بدانید : در 5 سالگی آمریکا را به مقصد ایران به همراه پدرش ترک می‌کند و به ایران بازمی‌گردد. جوزانی که سال‌هاست برای دیدن مادرش به آمریکا در رفت و آمد است، درباره بازگشت به ایران می‌گوید: « من و پدرم در سال 63 به ایران آمدیم و من اصلاً فارسی بلد نبودم. وقتی هم به ایران آمدیم مادربزرگم از من مراقبت می‌کرد، خانواده پدری من لر اهل روستای جوزان ملایر هستند و در نتیجه من پس از زبان انگلیسی به لهجه لری مسلط شدم.»

سحر جعفری جوزانی و مادربزرگش
سحر جعفری جوزانی و مادربزرگش

عاشق پدرمم

هیچ کسی در دنیا را به اندازه پدرم دوست ندارم، اگر همه دنیا از هم بپاشد و یک نفر بخواهد به من کمک کند پدرم است

من در هر زمینه ای با پدرم مشورت می کنم ، عاشق پدرم هستم چرا که او همیشه من را به بهترین شکل ممکن در زندگی ام هدایت می کند

خانم جوزانی و پدرش
خانم جوزانی و پدرش

ازدواج و وضعیت تاهل سحر جعفری جوزانی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی سحر جعفری جوزانی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

مدتی خبر ازدواج او به گوش رسید و به نظر میاد تا نامزدی نیز پیش رفتند که او در برنامه دورهمی به آن اشاره کرد اما در نهایت به ازدواج ختم نشد و مجرد می باشد

علایق و حقایقی درباره سحر جعفری جوزانی

در ادامه بیوگرافی سحر جعفری جوزانی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

جراحی بینی سحر جعفری جوزانی

چون صورتم کمی ظریف است و بینی مناسب نبود مجبور شدم با وجود مخالت های پدرم عمل کنم اما از کار نهایی و انجام این عمل راضی ام

بیوگرافی امیر جعفری؛ از آقاخان سریال جیران تا اسی قلک سریال یاغی

بازی هایم در فیلم های سینمایی شیر سنگی و یک مرد یک خرس و آژانس دوستی قبل از عمل بینی ام است

جراحی بینی سحر جعفری جوزانی

رفت آمد سحر جعفری جوزانی به آمریکا

بعد از بازگشت به ایران مدام به آمریکا رفت و آمد دارم ، مادر من آمریکایی است و برای دیدنش چندین بار در سال به آمریکا سفر می کنم

عاشق تئاتر هم هستم

تا حالا کار تئاتر نکرده ام، اما می دانم که آنجا هم اصل، درست ايفای نقش کردن است اگر پيشنهاد تئاتر هم شود دوست دارم آن را تجربه کنم

بشدت به تئاتر علاقمندم و همیشه از تماشای آن لذت می برم

سحر جعفری جوزانی از انگلیسی تا لری

وقتی در سال 63 به ایران آمدم اصلا فارسی بلد نبودم ، مرحوم مادربزرگم از من نگهداری کرد، چون لر بودند با من کلا لری حرف می زد

در نتیجه لری را خیلی خوب بلدم و اصطلاحاتی را می دانم که حتی جوانان لری امروز نمی دانند

دلی می نویسم

من کلا آدمی هستم که خیلی دلی کار می کنم ، یک زمان همه توجه و تمرکز روی بازیگری است و کمتر دنبال نوشتم می روم

یک زمان هم دلم می خواهد فقط بنویسم ، شاید نوشته هایم جایی هم ساخته نشود اما آن زمان ترجیم فقط نگارش است

ژانر برایم مهم نیست

من علاقه به ژانر یا سبک خاصی ندارم ، اگر نقشی را که پیشنهاد می شود دوست داشته باشم ، حتما آن را بازی می کنم و برایم فرقی ندارد تاریخی باشد یا رئال

ضمن اینکه بعنوان یک بازیگر تفاوت در نقش ها را هم بسیار دوست دارم

ماجرای ازدواج الهام حمیدی و همسرش چیست؟

علت کج شدن فک صورت سحر جعفری جوزانی

سحر جعفری جوزانی مدتی پیش برای جراحی دندان عقل به دندانپزشک مراجعه کرد که با اشتباه پزشک ، عصب فک از کار افتاده و الان دچار فلجی شده است

او با نگه داشتن فک با کمک دو دست می تواند صحبت کند و طبق گفته ها تزریق غیر اصولی بوتاکس به جای دندان کشیده شده عامل این مشکل شده است

البته او بعدا طی پستی سلامتی خود را اعلام کرد و گفت: «سلام دوستان ، اگر به موقع و درست درمان نميشدم تمام عمر فلج ميماندم. پستى كه گذاشتم نجاتم داد نه شكايت! اگر فقط شكايت كرده بودم هميشه فلج می ماندم ! من درمان شده ام ولى روند شكايت همچنان ادامه دارد و زمان دادگاه یکسال دیگر است … »

کج شدن فک صورت سحر جعفری جوزانی

شروع فعالیت هنری سحر جعفری جوزانی از 8 سالگی

در سال 1365 وقتی 8 ساله بود اولین بار با نقش کوتاهی در فیلم «شیر سنگی» به کارگردانی پدرش تجربه کرد و همچنین در سال 71 و در فیلم «یک مرد، یک خرس» تجربه دیگری را به همراه پدرش کسب می‌کند.

ورود حرفه ای سحر جعفری جوزانی به عرصه بازیگری

سحر جعفری جوزانی که در کودکی و نوجوانی تجربه‌هایی در بازیگری اندوخته بود، کار حرفه‌ای بازیگری را از سال 75 و با سریال «آژانس دوستی» به کارگردانی احمد رمضان‌زاده آغاز می‌کند. جعفری جوزانی که در ابتدا به‌عنوان نویسنده در پروژه سریال «آژانس دوستی» حضور داشته است، به توصیه فرامرز قریبیان که در گروه نویسندگان این سریال بوده است، در یکی از قسمت‌های این سریال به عنوان بازیگر حضور پیدا می‌کند. او در نقش یک دختر لر ظاهر می‌شود که تسلطش بر زبان لری به باورپذیری فرهنگی نقش نزد مخاطبین، کمک می‌کند.

از ثروت مهران مدیری چه میدانید؟

سحر جعفری جوزانی که به گفته خودش با وجود عدم رضایت اولیه پدر وارد این عرصه شده است، درباره علاقه به بازیگری می‌گوید: «همیشه عشق ایفای نقش شخصیت‌هایی مثل کاراکتر «جولی اندرز» در فیلم‌هایش بودم. شخصیتی که هم شیطنت دارد و هم معصومیت؛ به نظر ساده‌لوح می‌رسد اما بسیار باهوش است. این ترکیب را خیلی دوست دارم.»

سحر جعفری جوزانی در سریال آژانس دوستی
سحر جعفری جوزانی در سریال آژانس دوستی

 سحر جعفری جوزانی در سال 78 در فیلم «چشم‌هایش» به کارگردانی فرامرز قریبیان و نویسندگی مسعود جعفری جوزانی ایفای نقش کرد، او با بازی در این فیلم در کنار بازیگران مطرحی چون سیاوش طهمورث، فرامرز قریبیان و پوراندخت مهیمن به صورت جدی‌تر پا به عرصه‌ی بازیگری نهاد.

سحر جعفری جوزانی و فرامرز قریبیان در چشمهایش
سحر جعفری جوزانی و فرامرز قریبیان در چشمهایش

جعفری جوزانی در همان سال به خاطر بازی در فیلم «بلوغ» به کارگردانی پدرش نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن از 18امین جشنواره فیلم فجر شد.

سحر جعفری جوزانی در فیلم بلوغ
سحر جعفری جوزانی در فیلم بلوغ

سحر جعفری جوزانی پس از آن که در ابتدای مسیر بازیگری‌اش مورد توجه اهالی سینما در جشنواره فیلم فجر قرار گرفت، دومین فیلم سینمایی‌اش را با بهمن زرین‌پور در سال 1380 در فیلم «هفت ترانه» تجربه کرد. این همکاری در سریال «حامی» در سال 81 ادامه یافت تا سحر جعفری جوزانی دومین سریالش را هم بازی کند.

سحر جعفری جوزانی در فیلم هفت ترانه
سحر جعفری جوزانی در فیلم هفت ترانه

جوزانی در سال 1383 در سریال دیگری به نام «قهر و آشتی» به کارگردانی احمد رمضان‌زاده نیز حضور یافت که علاوه بر بازیگری، به عنوان نویسنده هم در گروه نویسندگان این سریال نقش داشته است.

سحر جعفری جوزانی در فیلم قهر و آشتی
سحر جعفری جوزانی در فیلم قهر و آشتی

همکاری سحر جعفری جوزانی با مهران مدیری و شهرت

سحر جعفری جوزانی که بیش از هر پروژه سینمایی و تلویزیونی دیگری، در مجموعه‌های طنز تلویزیونی و شبکه خانگی مهران مدیری دیده شده و مورد توجه قرار گرفته است، اولین بار در سال 82 در سریالی از مهران مدیری حضور پیدا کرد و در گروه بازیگران سریال «نقطه‌چین» قرار گرفت و با این فیلم به شهرت رسید.

بیوگرافی و تصاویر رامبد جوان از گذشته تا امروز + حواشی اخیر
سحر جعفری جوزانی در فیلم نقطه‌چین
سحر جعفری جوزانی در فیلم نقطه‌چین

پس از آن هم همکاری جعفری جوزانی با مهران مدیری ادامه پیدا کرد و او در سریال‌ها و مجموعه‌های دیگری مثل «باغ مظفر» در سال 85، «مرد دو هزار چهره» در سال 88، «قهوه تلخ» در سال 89 و گنج مظفر در سال 92 با این کارگردان مطرح طنز تلویزیونی همکاری کرد.

باغ مظفر با هنرنمایی خانم جعفری جوزانی
باغ مظفر با هنرنمایی خانم جعفری جوزانی
سحر جعفری جوزانی در فیلم مرد دو هزار چهره
سحر جعفری جوزانی در فیلم مرد دو هزار چهره
سحر جعفری جوزانی ، الیکا عبدالرزاقی و سحر ذکریا و مه لقا باقری در سریال قهوه تلخ
سحر جعفری جوزانی در سریال قهوه تلخ

جعفری جوزانی که عمده شهرت خود را به دلیل بازی در سریال‌های طنز مهران مدیری دارد، درباره انتخاب شدنش توسط مدیری و همکاری با او می‌گوید: «فکر می‌کنم مهران مدیری به دنبال کنتراست بین کاراکتر آرام من و کاراکترهای برون‌گرا و شیطان سحر ولدبیگی در «نقطه‌چین» و شقایق دهقان در «باغ مظفر» بود.»

تجربه‌های بازیگری سحر جعفری جوزانی به همراه پدر

سحر جعفری جوزانی در اغلب فیلم‌های سینمایی موخر پدرش نقش اصلی داشته است که از بین آن‌ها می‌توان به «ایران‌برگر» و «پشت دیوار سکوت» اشاره کرد که به ترتیب در سال‌های 93 و 95 ساخته شده‌اند.

سحر جعفری جوزانی در فیلم ایران برگر
سحر جعفری جوزانی در فیلم ایران برگر
سحر جعفری جوزانی در فیلم پشت دیوار سکوت
سحر جعفری جوزانی در فیلم پشت دیوار سکوت

اما مهم‌ترین تجربه بازیگری‌اش به همراه پدر، در پروژه سریال ماندگار «در چشم باد» بوده‌ که بین سال‌های 83 تا 88 تولید شده است. سریالی که بسیار مورد توجه مخاطبین قرار گرفت و به‌سرعت به سریالی برجسته در میان سریال‌های ایرانی تبدیل شد. جعفری جوزانی در این سریال در کنار بازیگران مطرحی مانند پارسا پیروزفر، اکبر عبدی، کامبیز دیرباز و پرویز پورحسینی به بازی پرداخت و با ایفای نقش به یادماندنی دختری به نام «ایران نخجوانی»  مورد توجه مخاطبین قرار گرفت.

هنرنمایی سحر جعفری جوزانی در سریال در چشم باد
هنرنمایی سحر جعفری جوزانی در سریال در چشم باد

تجربه‌های دیگر بازیگری سحر جعفری جوزانی

سحر جعفری جوزانی در کارنامه کاری خود بازی در فیلم کارگردانان مطرحی مثل ابراهیم حاتمی‌کیا را نیز دارد. او در سال 87 در مقابل دوربین حاتمی‌کیا قرار رفت تا در فیلم «دعوت» که یکی از متفاوت‌ترین آثار این کارگردان است، حضور داشته باشد.

ماجراهای دنباله دار ازدواج ترلان پروانه و فیلم او با ورزشکار معروف
سحر جعفری جوزانی و محمدرضا فروتن در دعوت
سحر جعفری جوزانی و محمدرضا فروتن در دعوت

جعفری جوزانی همچنین تجربه بازی در کارهای کودک و نوجوان را هم دارد. جوزانی در سال 89 و در کنار بازیگرانی مثل مهرانه مهین‌ترابی، لیلی رشیدی و علیرضا خمسه حضور یافت تا یکی از بازیگران سریال «همه بچه‌های من» باشد.
از دیگر تجربه‌های بازیگری این بازیگر سینما و تلویزیون ایران هم می‌توان به بازی او در سریال «فراموشی» در سال 91 و به کارگردانی سعید سلطانی اشاره کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا