اخبار حاشیه بازیگران

تیپ افسانه پاکرو در ترکیه غوغا کرد

افسانه پاکرو بازیگر جوان و خوش قیافه سینما که مدتی است به ترکیه مهاجرت کرده است با انتشار عکسی از خودش در صفحه اینستاگرامش غوغا به پا کرد.

تیپ افسانه پاکرو در ترکیه غوغا کرد

تیپ افسانه پاکرو در ترکیه غوغا کرد

تیپ افسانه پاکرو در ترکیه غوغا کرد

بیوگرافی کامل افسانه پاکرو

در بیوگرافی افسانه پاکرو آمده است که وی متولد 4 اردیبهشت ۱۳۶۲ در اهواز بدنیا آمده اما اصالتا اهل تبریز و بزرگ شده تهران است اما خودش را بخاطر خونگرمی اهل آبادان می داند. افسانه پاکرو یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد، مجرد است، فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی)-است.وی عاشق بازیگری است و از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد.

تیپ افسانه پاکرو در ترکیه غوغا کرد

افسانه پاکرو، بازیگر جوانی است که این روزها گزیده کاری را انتخاب کرده و به دنبال ایده آل های خود است. او پس از گرفتن فوق دیپلم و گذراندن یک دوره کلاسهای استاد سمندریان برای بازی در فیلم محکومین بهشت در سال 83 انتخاب شد و بعد از آن برای بازی در سریال رسم عاشقی دعوت شد و شهرت خود را در این سریال به دست آورد، از جمله فعالیتهای هنری اش عبارتند از:محکومین بهشت، پیدا و پنهان، رسم عاشقی، رؤیای خیس، محاکمه، زندگی شیرین، شیر و عسل و…

علاقه افسانه پاکرو به نماز

در بیوگرافی افسانه پاکرو بازیگر جوان و محبوب سینما و تلوزیون ایران درباره نماز آمده است: من همواره سعی کرده ام نمازم را اول وقت بخوانم چراکه نماز اول وقت آرامش خاصی را به من می دهد و بعد از آن متوجه شده ام که تمرکز بهتری نیز در کارهایم دارم، از این رو توصیه می کنم که برای آرامش و عبادت با خدا نماز را اول وقت بخوانیم.

رشته ورزشی افسانه پاکرو

در بیوگرافی افسانه پاکرو در مورد فعالیت های ورزشی اش از زبان خودش آمده است: از دوران بچگی شنا، تکواندو، و ژیمناستیک کار می کردم به فوتبال و دروازه بانی هم علاقه دارم و از بازیکنان ایرانی علی کریمی و علی دایی را دوست دارم و از خارجی های طرفدار رونالدو هستم.

ببینید هدی زین العابدین قبل از اینکه به شهرت برسه چه شکلی بوده

افسانه پاکرو در کنار یک اسب

نظر افسانه پاکرو در مورد ازدواج

از نکات پر جستجو در بیوگرافی افسانه پاکرو وضعیت تاهل اوست.او در حال حاضر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.افسانه پاکرو بازیگر جوان سینما و تلویزیون کشورمان که با سریال تکیه بر باد در تلویزیون شناخته میشود در یک گفتگو از شرط عجیبی که برای ازدواجش دارد پرده برداشت. علاقه زیاد افسانه پاکرو به خواهرش دلیل این شرط عجیب خانم بازیگر است. افسانه پاکرو آن قدر با خواهرش سعیده نزدیک است که ترجیح می دهد هر دو، با دو برادر ازدواج کنند.

افسانه پاکرو در یکی از مصاحبه های خود گفت:من عاشق خواهرم هستم و یکی از دلایل ازدواج نکردنم این است که نمی خواهم از خواهرم جدا شوم. او در ادامه گفت:تنها در شرایطی ازدواج می کنم که دو برادر به خواستگاری من و خواهرم بیایند که مجبور به جدایی نشویم.

ولی تا هم اکنون خیلی بـه شکل جدی بـه ازدواج فکر نکرده‌ایم. جدا شدن از هم دیگر هم برایمان سخت بود. ولی کم کم باید بـه این قضیه جدی‌تر فکر کنیم.

مادر نقاش افسانه پاکرو

یکی از نکات جالب بیوگرفی افسانه پاکرو فعالیت وی در نقاشی است. وی در این باره میگوید: راستش را بخواهید من خیلی دوست داشتم نمایشگاه نقاشی برگزار كنم. من دانشگاه نقاشی خواندم. خیلی دوست داشتم آثارم را در معرض دید عموم بگذارم . اصلاً قبل از بازیگری، بیشترین علاقه ام نقاشی بود. ولی همیشه مشكلی پیش آمده كه نتوانستم این كار را به سرانجام برسانم. از طرفی مادر من نقاش هستند.

نقاش فوق العاده‌ای هم هستند. ایشان با این كه تحصیلات آكادمیك در زمینه نقاشی ندارند واقعاً عالی كار می‌كنند و من كه رشته تحصیلی ام نقاشی بوده از دیدن آثار ایشان متعجب می شوم. به نظرم استعداد مادرم در نقاشی بیشتر ذاتی است. ایشان حتی كلاس هم نرفته است. انشاءا… تصمیم داریم به اتفاق مادرم نمایشگاه برای آثارمان ترتیب دهیم.
افسانه پاکرو و مادرش

آیا مهاجرت مهران غفوریان به آمریکا صحت دارد ؟

رابطه ی صمیمی افسانه پاکرو با خواهرش

یکی از نکات جالب بیوگرافی افسانه پاکرو خواهر اوست. افسانه در همه زمینه ها حتی بازیگری یک همراه دوست داشتنی دارد. سعیده خواهر بزرگتر او که فاصله سنی آنها یک سال است و از نظر خودشان، دوقلو هستند، این دو علاقمندی هایشان، فعالیت شان و حتی لباس هایشان هم شبیه هم است.جالب اسـت که دعای تحویل سال این دو خواهر هم یک چیز بود: «سلامتی و تندرستی».

او میگوید: بدلیل فاصله سنی کمی که داشتیم «یک سال» از بچگی مانند دوقلو‌ها بودیم. لباس‌هایمان شبیه هم بود. حتی خاطرم اسـت زمانی که سعیده بـه مهد کودک رفته بود اینقدر اصرار کردم تا مـن را هم زودتر از موعد بـه مهد کودک فرستادند.

در اصل مـن دو سال مهد کودک رفتم. یک سال با سعیده، یک سال هم تنهایی. مدرسه هم که باهم بودیم و دقیقاً تا اول دبیرستان. ازآن جا بـه بعد راهمان تغییر کرد. مـن بـه هنرستان رفتم و گرافیک خواندم.

افسانه پاکرو به همراه خواهرش سعیده پاکرو

علاقه دو خواهر به خلبان شدن

در بیوگرافی افسانه پاکرو در مورد علایق خودش و خواهرش آمده است: مـن و سعیده علاقه زیادی بـه خلبانی داشتیم ولی آن زمان برای خانمها خلبانی نبود؛ بنابر این وادار شدیم مهمانداری را انتخاب كنیم. حتی آن زمان كه میخواستم این دوره را بگذرانم سنم خیلی كم بودو اجازه نمی دادند ولی آن قدر اصرار كردم كه قبول كردند.

ولی جالب اسـت درست شبی كه میخواستیم پرواز كنیم و لباس‌هایمان را دادند مـن انصراف دادم. ترسیدم هواپیما سقوط كند. فكر می‌كنم خانواده‌ام خوشحال شدند، ولی خب كسانی كه با مـا همدوره بودند همین حالا یا مهماندار هستند یا خلبان. كلاً دوست‌هاي خلبان زیاد دارم.

افسانه پاکرو در کنار دو خلبان

خانواده ای هنری

او در مصاحبه ای از بازیگری خواهر و برادرش گفت:

افسانه پاکرو: راستش سعیده را هر کسی می‌بیند فکر می‌کند بازیگر است. اتفاقاً چندین بار پیشنهاد بازیگری هم داشته اما قبول نکرده است. احساس می‌کنم به دلیل سختی کاری که من داشته‌ام او هم زده شد. در صورتی که شاید این فرصت را هر کس داشت به راحتی از دست نمی‌داد. من هم خیلی اصرار کردم.

گشت و گذار هدیه تهرانی در خیابان های تهران به صورت ناشناس

برادرم هم یکبار در یکی از سریال‌های تاریخی بازی کرد. آن موقع سن کمی داشت. وقتی کارگردان نوع دیالوگ گفتن را برایش توضیح داده بود، چون دیالوگ ها به سبک قدیمی بود، گفت نمی توانم این دیالوگ ها را بگویم. کار را رها کرده و آمده بود.(می خندد) فکر می کنم خانواده ام خیلی به این کار علاقه ندارند. شاید چون محدودیت‌ها و سختی‌های من را دیده بودند، نخواستند وارد این حرفه شوند.

ورود افسانه پاکرو به عرصه ی بازیگری

در بیوگرافی افسانه پاکرو در مورد شروع فعالیت هنری وی از زبان خودش آمده است: مـن در ۱۴ سالگی قرار بود وارد این عرصه شوم، اما قسمت نشد، در واقع بخاطر درس و مشق، خودم و خانواده ام خیلی با اینکار موافق نبودیم، بعد از گرفتن فوق دیپلم و گذراندن یک دوره کلاس‌های استاد سمندریان برای فیلم محکومین بهشت و بعد ازآن سریال رسم عاشقی انتخاب شدم کـه فکر می‌کنم این هم خواست خدا بود.

آنچه باعث شهرت او شد

در بیوگرافی افسانه پاکرو در مورد اولین بازی در تلویزیون آمده است: یک سال بعد از ورود به عرصه بازیگر در سال 1384 بازی در تلویزیون را با سریال پیدا و پنهان شروع کرد و در همین سال با فیلم رویای خیس در کنار محمدرضا غفاری به شهرت رسید.

سکانسی از فیلم “ترانه ای عاشقانه برایم بخوان” و سیگار کشیدن افسانه پاکرو

از دود سیگار متنفرم

انتشار برخی تصاویر از سیگار کشیدن خانم پاکرو به شدت مدتی جنجالی شد که در نهایت اعلام کرد این عکس ها مربوط به سکانسی از یک فیلم کوتاه است او می گوید که از دود سیگار بدم میاد و برای بازی در این فیلم مجبور شدم سیگار دستم بگیرم.

عکس کودکی افسانه پاکرو

عکس کودکی افسانه پاکرو

علاقه افسانه پاکرو به ورود به حوزه کودکان

پاکرو در خصوص بازیگری در فیلم‌های کودک و علاقه‌اش به این مقوله نیز اظهار داشت: «چند فیلم کودک به من پیشنهاد شده بود که امکان همکاری من با آن‌ها فراهم نشد، اما سینمای کودک همواره برایم جذاب بوده و کارکردن در سینمایی که مختص کودکان است، برایم دلنشین است و فکر می‌کنم حوزه کودک، چالشی جذاب است، چون باید به نجوای بچه‌ها گوش کنی و با آن ها ارتباط برقرار کنی.»

عکس لو رفته از نگار جواهریان و دوستش در کافه مشهوری در تهران

او ادامه داد: «در کار کودک باید کودک را با خود همراه کرد و او را به تماشای فیلم ترغیب کرد و می‌توان با بازیگری در این حوزه‌ سینمایی بر کودک تاثیر گذاشت. این اتفاق برای من جذاب است، چون برای من مهم است که در هرکاری که انجام می‌دهم، بتوانم تاثیرگذار و موثر باشم.»

تیپ مشکی افسانه پاکرو

تیپ مشکی افسانه پاکرو

صحبت هایی با افسانه پاکرو

خانم افسانه پاکرو، تولد شما چه روزی است ؟

من در ۴ اردیبهشت به دنیا آمدم اما با اشتباهی که صورت گرفته در همه جا ۱۱ اردیبهشت ثبت شده و من به دلیل اینکه کمتر مصاحبه می کنم، جایی مطرح نکردم و همه ۱۱ اردیبهشت به من تولدم را تبریک می گویند.

خانم پاکرو از حضور خود در سینما برایمان بگویید؟

در سال ۸۳ اولین بار با فیلم «محکومین به بهشت» به سینما معرفی شدم، البته یک سال قبل از آن در کلاس های استاد سمندریان شرکت کردم و قرار بود دوره ای از کلاس های آقای فخیم زاده را بگذرانم که به دلیل حضور در اولین فیلم خود نتوانستم. اما سال ها بعد در سریال «تکیه بر باد» با ایشان همبازی شدم.

شما در زمینه نقاشی فعالیت دارید؟

بله. در دانشگاه سوره رشته نقاشی خواندم و یکی از بهترین علایق من همین رشته است. سال هاست کنار بازیگری نقاشی می کنم.

افسانه پاکرو با پالتو مشکی و شال بافت سفید

نظر خانواده درباره حضور شما در عرصه بازیگری چه بود؟

زمانی که من رشته نقاشی را انتخاب کردم، همه پدر و مادرها اصرار داشتند فرزندانشان پزشکی و مهندسی بخوانند، اما خانواده من با انتخاب من موافق بودند، البته بعدها به آن ها گفتم کاش شما هم اصرار می کردید که من پزشکی بخونم؛ چون به رشته پزشکی نیز علاقه زیادی داشتم و دو سه سال بعد از بازیگری با تغییر رشته کنکور پزشکی دادم و در همان کنکور اول قبول شدم اما چون تصمیم سختی بود در نهایت بازیگری را ادامه دادم.

خانم پاکرو از انتخاب خود پشیمان نیستید؟

شهرزاد کمال زاده به عشقی که از دوران کودکی تا حالش داشته اعتراف کرد

از هیچ کدام از تصمیم های خود پشیمان نیستم، البته دوست داشتم هر دو را با هم ادامه می دادم، در هر صورت تقدیر اینگونه بود.

چه نقشی را دوست دارید تجربه کنید؟

نقش های متفاوتی را بازی کرده ام. برایم مهم است که ابتدا خودم نقش را باور کنم تا بتوانم برای بیننده آنرا باورپذیر کنم. صرفا بازیگری را در ایفای نقش یک معتاد و کاراکتری در فضای تلخ نمی بینم، چون معمولا هرچه این نقش ها را بازی کنی گویا هنرمندتری. به نظر من هنر در آن است که بتوانی هر نقشی را برای مخاطب باورپذیر کنی.

ارتباط مردم با سینما چطور است؟

باید همه چیز دست به دست هم بدهد تا ارتباط مردم با سینما برقرار باشد. هیچ وقت نباید انتظار داشت صرفا فیلمی به خاطر بازیگری یا کارگردانی بفروشد. فیلمنامه، عوامل پشت صحنه، بازیگران، کارگردان همه در موفقیت و عدم موفقیت یک فیلم تاثیرگذار هستند.

موسیقی مورد علاقه شما؟

همه نوع موسیقی گوش می کنم. سنتی هم دوست دارم.

خانم پاکرو چقدر مطالعه می کنید؟

کتاب زیاد می خوانم و چون فیلم کوتاه می سازم و نویسنده کارهایم خودم هستم، مطالعه تاثیر مثبتی در کارهایم دارد.

در خصوص فیلم های کوتاه خود صحبت کنید.

در انجمن سینمایی جوان، کارگردانی خواندم و از سال ۸۶ فیلم های کوتاه می سازم.

افسانه پاکرو به گارگردانی علاقه مند است؟

با توجه به اینکه سال هاست فیلم کوتاه می سازم، می توانستم فیلم بلند خود را کار کنم و مشکلی نداشتم، اما فعلا قراری برای این کار ندارم.

نقطه عطف کاری شما چه زمانی بود؟

متین ستوده مدل اروپایی شد

نمی توانم دقیقا بگویم، چرا که اکثر کارهایی که داشتم با استقبال مواجه شد، «رویای خیس»، «محاکمه»، «تکیه بر باد»، «زاینده رود» و … اما شاید «رویای خیس» طیف گسترده تری از مردم در رده های سنی مختلف را راضی کرد.

چطور شد که بازیگر شدید ؟

من در 14 سالگی قرار بود وارد این عرصه شوم اما قست نشد ،در واقع به خاطر درس و مشق ،خودم و خانواده ام خیلی با این کار موافق نبودیم ،بعد از گرفتن فوق دیپلم و گذراندن یک دوره کلاسهای استاد سمندریان برای فیلم محکومین بهشت و بعد از آن سریال رسم عاشقی انتخاب شدم که فکر می کنم این هم خواست خدا بود وگرنه خودم اصلا فکرش را نمی کردم که بتوانم به این زودی به نتیجه برسم از این به بعد هم خودم را دست خدا سپردم البته تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم در این راه صاحب سبک و با تجربه ای موفق باشم اما می دانم که اگر او نخواهد اصرار من بی مورد و بی نتیجه است.

افسانه پاکرو با مانتو مشکی و شال بافت گلبه ای

عاشق بازیگری هستید ؟

بله ،با تمام وجود این کار را دوست دارم اما اگر روزی دیگر بازی نکنم خیلی ناراحت نمی شوم چون می دانم به صلاحم بوده و خواست خداوند بوده.

شهرت چقدر برایتان لذت بخش بوده ؟

از شهرت بیزارم ،این را بدون اغراق می گویم . من واقعا به خاطر حس شهرت طلبی به سراغ این حرفه نیامدم.

پس در این عرصه به دنبال چه چیزی هستید ؟

فقط این که بنوانم در نقش یک آدم بیگانه با خودم زندگی و حسو حال آنها را جلوی دوربین تجربه کنم برایم لذت بخش است و بس.

به شانس و اقبال خیلی معتقدید ؟

نه آنقدر که تمام نشریات از زبان من بنویسند :تمام زندگی من شانس است ،که متاسفانه عده ای از نشریات نمی دانم به چه دلیل این کار را کردند ،من نه به شانس و اقبال بلکه به مشیت الهی اعتقاد ویژهای دارم.

چرا رضا کیانیان جشنواره فجر را تحریم نکرد ؟

اگر روزی بخواهید ازدواج کنید و همسرتان از شما بخواهد این شغل را کنار بگذارید چه می کنید ؟

اصلا به مقوله ازدواج فکر نمی کنم

به خانه داری علاقه مند هستید ؟

من تمام غذاها را می توانم بپزم اما معمولا مادرم در خانه از من و خواهرم خیلی کمک نمی خواهد.

خانواده ات با شغلی که انتخاب کرده ای مخالف نبوده اند ؟

نه ،در واقع مشوق اصلی من خانواده ام هستند ،البته پدرم اوایل خیلی این شغل را دوست نداشت و دلش می خواست من حرفه ی دیگری را انتخاب کنم اما حالا خیلی هم علاقه مند شده و با شوق کارم را دنبال می کند.

با خواندن و نوشتن هم میانه ای داری ؟

البته خاطراتم را هر روز می نویسم اما خیلی فرصت اینکه بیشتر به آنها بپردازم را ندارم ،مدتی هم به رمان خیلی علاقه مند شده بودم و اکثر آثار دانیال استیل را خوانده ام.

به سفر چقدر علاقه مندید ؟

بر عکس خانواده ام خیلی به سفر علاقه ندارم ،اگر قرار باشد به مسافرت بروم شمال کشور را انتخاب می کنم.

در زندگی بیش از همه برای چه چیزی ارزش و احترام قایل هستید ؟

برای خانواده ام و خواسته های آنها.

بیشتر فرد آینده نگری هستید یا به امروز خیلی فکر می کنید ؟

اتفاقا به آینده خیلی فکر می کنم و تا حدی هم رویایی هستم.

برای جوانان هم سن وسال خودت که دوست دارند وارد این عرصه شوند چه پیامی داری ؟

اینکه اگر این شغل را واقعا به خاطر خودش دوست دارند ،از راه درستش وارد بشوند و مطمئن باشند که به یاری خداوند حتما موفق می شوند.

ورود افسانه پاکرو به داوری در فستیوال آک بانک

افسانه پاکرو در شانزدهمین فستیوال بین المللی فیلم معتبر آک بانک به عنوان داور بخش بین الملل حضور داشت.به خاطر کورونا این جشنواره به صورت انلاین برگزار شد

آیا ماجرای تغییر جنسیت مهتاب ثروتی صحت دارد ؟

افسانه پاکرو در شانزدهمین فستیوال بین المللی فیلم معتبر آک بانک به عنوان داور

افسانه پاکرو در شانزدهمین فستیوال بین المللی فیلم معتبر آک بانک به عنوان داور

افسانه پاکرو در شانزدهمین فستیوال بین المللی فیلم معتبر آک بانک به عنوان داور

عدم فعالیت افسانه پاکرو در فیلم دلنوازان

افسانه پاکرو در حالی2 بار قرارداد خود با سریال دلنوازان در سال 88 را بخاطر عدم تمایل به بازی و دیده شدن هر شب در تلویزیون کنسل کرد که سحر قریشی با این سریال به شهرت عجیبی رسید.

همکاری افسانه پاکرو و کیا رستمی در فیلم عشق در هانجو

همکاری افسانه پاکرو و کیا رستمی در فیلم عشق در هانجو

بازی افسانه پاکرو در فیلم رویای خیس سال 1384

گریم افسانه پاکرو در فیلم رویای خیس

نمایش هفت شهر عشق با بازی افسانه پاکرو

گریم افسانه پاکرو در نمایش هفت شهر عشق

افسانه پاکرو و عدنان کاپوسیان در سریال زیباتر از رؤیا

افسانه پاکرو و عدنان کاپوسیان در سریال زیباتر از رؤیا

تله فیلم “زیباتر از رویا” به کارگردانی محمد رضا رحمانی و تهیه کنندگی مسعود منصوری و با بازی عدنان کاپوسیان، لیلا اوتادی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه پاکرو و سارا منجزی.

افسانه پاکرو و فرامرز قریبیان در سریال تکیه بر باد

افسانه پاکرو و فرامرز قریبیان در سریال تکیه بر باد

این مجموعه درباره دختری به نام عاطفه که با قبول شدن در دانشگاه، در رشته ى حقوق از شیراز به تهران می‌آید و به دنبال تحقق شدن رویاهای خود از جمله پولدار شدن است و با مردی که هم سن پدرش است در هواپیما، آشنا می‌شود و تصمیم می‌گیرد با او ازدواج کند …

افسانه پاکرو و دانیال عبادی در فیلم دو عروس

افسانه پاکرو و دانیال عبادی در فیلم دو عروس

دو عروس قصه زندگی زن و شوهر جوانی است که مرد شرایط مالی مناسبی ندارد اما زن به خاطر داشتن دوستان متمول خواسته‌های عجیب و غریب دارد. او برای رسیدن به ثروت پیشنهادهایی می‌دهد و شوهرش را وادار به انجام کار تازه‌ای می‌کند …

عکس افسانه پاکرو در فیلم یادگاری

عکس افسانه پاکرو در فیلم یادگاری

داستان”یادگاری”درباره بروز یک حادثه پس از ازدواج سپیده و رامین است که شرایط تازه‌ای را در زندگی پدر و مادر رامین ایجاد می‌کند..

عکس افسانه پاکرو و حمید شریف‌زاده در فیلم چشم

عکس افسانه پاکرو و حمید شریف‌زاده در فیلم چشم

در خلاصه داستان فیلم «چشم» آمده است: زندگی مشترک بردیا و ژوان دچار مشکل شده و مرد برای بازگرداندن شور و شوق به زندگی اش دست به بازی خطرناکی می زند..

عکس افسانه پاکرو و فلور نظری در فیلم شیر و عسل

عکس افسانه پاکرو و فلور نظری در فیلم شیر و عسل

فیلم شیر و عسل شاهرخ خان جوانی ۳۰ ساله و هندی تباری است که بعد از درگذشت مادرش به همراه مباشرش آمیتا به ایران برمی گردد تا طبق وصیت نامه ارثیه اش را از دایی اش تحویل بگیرد …

عکس افسانه پاکرو و امیرعلی رنجبر در فیلم محاکمه

عکس افسانه پاکرو و امیرعلی رنجبر در فیلم محاکمه

این فیلم روایت زندگی فردی است که دادستان محاکم قضایی بوده و با پرونده فردی افغانی زندگی وی دچار تحولاتی می‌شود.

آیا این مرد همسر جدید بهاره رهنما است ؟

تجربه کاری خوب با ایرج قادری

افسانه پاکرو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:

در «محاکمه» نقش دخترشان را بازی کردم و تجربه خوبی بود. سینمای ایرج قادری را به خاطر پشت صحنه منظم و مرتب دوست داشتم. همه چیز دقیق بود، برعکس بعضی از کارها که آشفتگی و بی‌نظمی زیادی در پشت صحنه وجود دارد. جالب بود که در فیلم «شبکه» هم با توجه به اینکه حالشان خوب نبود ولی همان نظم و ترتیب برقرار بود.

عکس یادگاری افسانه پاکرو و مرحوم ایرج قادری

صحنه ای از فیلم محاکمه با بازی افسانه پاکرو به کارگردانی ایرج قادری

تجربه ای ناکام با عباس کیارستمی

در اواخر اردیبهشت ۱۳۹۵، افسانه پاکرو در صفحهٔ اینستاگرام خود عکسی از خودش در چین منتشر کرد. چند روز بعد اعلام شد کیارستمی یک فیلم در چین می‌سازد که تنها بازیگر ایرانی آن، افسانه پاکرو است. خبر ساخت فیلم «راهبه‌ها» در چین، از یک سال پیش مطرح بود. اما با مرگ کیارستمی سرنوشت فیلم نیز نامعلوم ماند.

عکس افسانه پاکرو درکنار عباس کیارستمی

همکاری با پوران درخشنده

رؤیای خیس فیلمی به کارگردانی پوران درخشنده و نویسندگی شعله شریعتی، پوران درخشنده ساختهٔ سال ۱۳۸۴ است.

همکاری افسانه پاکرو و پوران درخشنده

افسانه پاکرو تصویری از خودش کنار پوران درخشنده، فرخ مجیدی و محمدرضا غفاری منتشر کرد و درباره فیلم «رویای خیس» نوشت که سال ۱۳۸۴ به سینما عرضه شد. او درباره تغییر پایان «رویای خیس» نوشت: «به همراه پوران درخشنده و محمدرضا غفاری و فیلمبردار آقای فرخ مجیدی.

ماجرایی رو تعریف میکنم که شاید براتون جالب باشه… داستان این عکس اینه که ما چند ماه بعد از اینکه فیلم رویای خیس رو فیلمبرداری کرده بودیم، قرار بر این شد که پایان فیلم عوض بشه و ما برای فیلمبرداری راهی شمال شدیم. در نسخه قبلی آرش نمی مُرد و آرش و نازنین هر دو نجات پیدا میکردند و به هم میرسیدند ولی در نسخه نهایی ما رفتیم و آرش رو از دره پایین انداختیم و آرش مُرد و نازنین و آرش به این ترتیب به هم نرسیدند… در این عکس هم خیلی خسته ایم چون تازه آرش رو از دست داده بودیم و خیلی سکانس پرزحمتی بود.»

حضور در سینمای ترکیه

فیلم سینمایی ترانه ای عاشقانه برایم بخوان محصول مشترک سینمای ایران و ترکیه در اولین نمایش عمومی در سینماهای ترکیه نمایش داده میشود. افسانه پاکرو و پژمان بازغی با ترانه ای عاشقانه برایم بخوان در سینماهای ترکیه روی پرده میروند.

چرا رضا کیانیان جشنواره فجر را تحریم نکرد ؟

خانم پاکرو در سال 98 در فیلم ترانه ای عاشقانه برایم بخوان در نقش دلارا محصول مشترک ایران و ترکیه بازی کرد که یوسف چیم از بازیگران این فیلم است.

پوستر فیلم سینمایی ترانه ای عاشقانه برایم بخوان با بازی افسانه پاکرو

مراسم افتتاحیه فیلم ترانه عاشقانه برایم بخوان در استانبول با حضور افسانه پاکرو

مراسم افتتاحیه فیلم ترانه عاشقانه برایم بخوان در استانبول با حضور افسانه پاکرو

کارنامه ی هنری افسانه پاکرو

فعالیت های سینمایی افسانه پاکرو

۱۳۹۸بهشت گمشده (حمید سلیمیان)
۱۳۹۸ ترانه ای عاشقانه برایم بخوان (مهرداد غفارزاده)
۱۳۹۴ دلتا ایکس (علیرضا امینی)
۱۳۹۴ این زن حقش را می‌خواهد (محسن توکلی)
۱۳۹۴ دو عروس (داوود موثقی)
۱۳۹۳ یادگاری (نیما طباطبایی)
۱۳۹۰ شبکه( ایرج قادری)
۱۳۸۹ چشم (جمیل رستمی )
۱۳۸۸ شیر و عسل (آرش معیریان)
۱۳۸۷ زندگی شیرین (قدرت‌الله صلح میرزایی )
۱۳۸۵ محاکمه( ایرج قادری )
۱۳۸۴ رؤیای خیس (پوران درخشنده)
۱۳۸۴ محکومین بهشت (حجت‌الله سیفی)

فعالیت های تلویزیونی افسانه پاکرو

۱۳۹۱ تکیه بر باد (محمود معظّمی )
۱۳۸۹ در مسیر زاینده رود (حسن فتحی )
۱۳۸۴ رسم عاشقی (سعید سلطانی )
۱۳۸۴ پیدا و پنهان (حجت قاسم‌زاده اصل )
۱۳۹۳ بیخوابی اسبها (شهرام اسدزاده)
۱۳۹۲ زیباتر از رؤیا (محمدرضا رحمانی)
۱۳۹۲ آقای عبدی نسب و بانو (حمید اکرامی)
۱۳۹۱ من کجا خوابم برد (محمد جواد کاسه ساز)
۱۳۹۱ خط آفتاب (محمدرضا خاکی)
۱۳۹۰ فکر بد نکن (بهرام کاظمی)

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا