اخبار حاشیه بازیگران

مهناز افشار به سیم آخر زد

مهناز افشار با انتشار این عکس با تیپ جنجالیش به سیم آخر زد.مهناز افشار از بازیگران پرحاشیه سینمای ایران است . این چهره جنجالی در حال حاضر با دخترش در آلمان زندگی می کند. ازدواج و طلاق وی از یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین وزیر سابق بسیار برایش پر حاشیه بود.

مهناز افشار به سیم آخر زد

مهناز افشار به سیم آخر زد

مهناز افشار به سیم آخر زد

بیوگرافی مهناز افشار

در بیوگرافی مهناز افشار آمده است که وی (زادهٔ ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران) هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.

او بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی به سینما نیز راه یافت. افشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر به دست آورد.

مهناز افشار از سال ۱۳۹۸ در خارج از ایران زندگی می‌کند.

مهناز افشار به سیم آخر زد

تحصیلات و زندگی شخصی مهناز افشار

در بیوگرافی مهناز افشار آمده است که او دیپلم دبیرستان را در رشتهٔ علوم تجربی گرفت و برای ادامهٔ تحصیل به مدّت چهار سال در یک مؤسسهٔ غیرانتفاعی به تحصیل در رشتهٔ تدوین پرداخت. به علّت گرایش مذهبی، خانوادهٔ او در آغاز، مخالف بازیگری او بودند.او در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان آموزش دید.

خانواده افشار ریشۀ مذهبی دارند بهمین دلیل هم در ابتدا مخالف بودند که دخترشان وارد حرفۀ بازیگری شود. او عاشق غذا خوردن اسـت و دربارۀ خودش میگوید بـه نظرم دست‌پختم عالي اسـت چون بدلیل شکمو بودنم برای غذا پختن وقت میگذارم و طعم غذا هم برایم اهمیت فراوانی دارد.

ملیکا شریفی نیا عزادار عزیزش شد
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا