اخبار حاشیه بازیگران

آیا رابطه پردیس احمدیه و هادی حجازی فر صحت دارد ؟

پردیس احمدیه بازیگر سریال پوست شیر در اینستاگرامش پستی برای هادی حجازی فر که در سریال پوست شیر نقش پدرش را دارد به مناسبت روز پدر نوشت : پدر تکیه گاهه بچه‌ش نور زندگی‌ش کاش شونه های همه پدرها پُر بود از نور کاش دل همه بچه ها گرم بود به پشت و پناهشون.

آیا رابطه پردیس احمدیه و هادی حجازی فر صحت دارد ؟

آیا رابطه پردیس احمدیه و هادی حجازی فر صحت دارد ؟

اقا هادی شما تو این سریال پدرِ ساحل نبودی،پدرِ پردیس هم بودی و بعد از سالیان احساس دختر و پدری رو برام عمیقاً زنده کردی روز پدر مبارک.ولادت امیرالمومنین بر دوستدارانش مبارک
آنها در خارج از فیلم ارتباطی باهم ندارند.

آیا رابطه پردیس احمدیه و هادی حجازی فر صحت دارد ؟

پردیس احمدیه راهی بلژیک شد

«لامینور» بیست و هفتمین فیلم بلند سینمایی داریوش مهرجویی است که به تهیه‌کنندگی رضا دُرمیشیان تولید شده است.
فیلم داستان عشق به موسیقی است و دختر جوانی که عاشق موسیقی است اما پدرش مخالف موسیقی و مدام دخترش را محدود و سرکوب می‌کند.

آیا رابطه پردیس احمدیه و هادی حجازی فر صحت دارد ؟

بیوگرافی هادی حجازی فر

هادی حجازی‌فر در سال 1394 با ایفای نقش حاج احمد متوسلیان در فیلم «ایستاده در غبار» تبدیل به یک چهره مشهور سینمایی شد. تا قبل از آن فیلم، نام هادی حجازی فر در میان اهالی سینما کمتر به گوش کسی نخورده بود. شاید دنبال‌کنندگان حرفه‌ای سینما، بازی او در «مزرعه پدری» زنده‌یاد رسول ملاقلی پور را به یاد بیاوردند. هرچند حجازی فر سابقه طولانی در تئاتر دارد و می‌توان او را از هنرمندان کهنه‌کار دانست. حجازی‌فر بعد از سال‌ها فعالیت، در 40 سالگی پاداش صبوری‌اش را گرفت و تبدیل به یکی از ستاره سینمای ایران شد. به‌طوری که در سال 96 یکی از محبوب‌ترین هنرپیشگان در میان کارگردانان بود و پیشنهاد‌های زیادی دریافت کرد. از میان آن‌هایی که قبول کرد، 3 فیلم به جشنواره آمدند و حجازی فر یکی از پرکارترین بازیگران سی و ششمین جشنواره فجر نام گرفت. البته فعالیت این هنرمند آذربایجانی تنها به بازیگری محدود نمی‌شود. او تجربه نویسندگی و کارگردانی و فعالیت‌های دیگری را هم در کارنامه خود دارد. در ادامه بیشتر با بیوگرافی هادی حجازی فر آشنا خواهیم شد.

عکس لو رفته از ماشین لامبورگینی محمدرضا گلزار در دبی

در بیوگرافی هادی حجازی فر میخوانیم:وی متولد 31 خرداد 1355 است.

تحصیلات هادی حجازی فر

در ادامه بیوگرافی هادی حجازی فر میخوانیم: او فارغ‌التحصیل رشته نمایش عروسکی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. پس‌ازآن ادبیات نمایشی را برای مقطع کارشناسی ارشد انتخاب کرد. هادی حجازی فر در دوران دانشگاه 24 تئاتر به صحنه برد و در آن‌ها به‌عنوان نویسنده، بازیگر و اغلب کارگردان حضور داشت. علاقه اصلی وی از همان دوران کارگردانی بوده و همچنان هست.

قد هادی حجازی فر

در بیوگرافی هادی حجازی فر آمده است قد او 180 سانتی متر است.

ازدواج و وضعیت تاهل هادی حجازی فر

بیشترین جستجوها در بیوگرافی هادی حجازی فر درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید در حال حاضر همسر ایشان کیست.

هادی حجازی فر در دوران دانشجویی عاشق یکی از همکلاسی‌هایش شد و ازدواج کرد. این زوج هنرمند دارای یک فرزند پسر به نام هامون هستند.

هادی حجازی فر در کنار خانواده و محمدحسین مهدویان
هادی حجازی فر در کنار خانواده و محمدحسین مهدویان
عکس همسر هادی حجازی فر
عکس همسر هادی حجازی فر

علایق و حقایقی درباره هادی حجازی فر

در ادامه بیوگرافی هادی حجازی فر مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره آقای بازیگر. در ادامه با ما همراه باشید.

علاقه هادی حجازی فر به نوشتن

هادی حجازی فر علاقه و همچنین ایده‌های زیادی برای نوشتن فیلم‌نامه دارد که البته به دلایلی که از زبانش خودش نقل می‌کنیم، هنوز به رشته تحریر نیامده است: «ایده‌های زیادی برای نوشتن فیلم‌نامه دارم. طنز، اجتماعی و همیشه دفاع مقدس را هم خیلی دوست داشته‌ام. چون دفاع مقدس پر از قصه‌ها و آدم‌هایی است که می‌توان درباره‌شان فیلم ساخت. از چند سال قبل روی این ایده‌ها کار می‌کنم و بعد از چند سال هنوز انرژی‌شان برایم حفظ ‌شده است. ولی چون تنبلم بیشتر ذهنی است. بااین‌حال خیلی مهم است با چه‌کاری وارد شوی.» یکی از نمایشنامه‌های دوران دانشجویی او در حوزه دفاع مقدس به نام «جایی دیگر» نیز به‌عنوان نمایشنامه برگزیده در جشنواره دانشجویی آن سال‌ها انتخاب شد.

عدم علاقه هادی حجازی فر به شهرت

«مردم حالا بعضاً من را می‌شناسند درحالی‌که به‌شدت خجالتی هستم. امسال که به‌عنوان بازیگر به جشنواره رفتم، وقتی عکاس‌ها عکس می‌گرفتند ناخودآگاه برمی‌گشتم که ببینم از چه کسی عکس می‌گیرند. یعنی به شرایط عادت نداشتم و برایم سخت بود. شهرت واقعاً مزخرف است. الآن هم با مترو رفت‌وآمد می‌کنم. قیافه‌ها و رفتارهای زیادی می‌بینم و دارم یاد می‌گیرم. اما حس کردم به‌اندازه کافی دیده‌ام و تجربه‌دارم که بخواهم فارغ از خودنمایی فیلم بسازم. به همین دلیل انگیزه‌ام بیشتر ورود به کارگردانی سینماست نه بازیگری. گاه می‌بینم چطور بعضی فیلم‌سازان بزرگ در سال‌های اخیر آثاری بدی ساخته‌اند. چون هرچه از جامعه فاصله بگیریم، روی هوا و بر اساس داشته‌های قبلی کار مکنیم. بااین‌همه مصیبت از خوی به اینجا نیامده‌ام که از رؤیاهایم دور بمانم. تا حد ممکن و تا جایی که به کسی آسیب نزنم، برای رسیدن به آن‌ها تلاش می‌کنم.»

شغل جنجالی ریحانه پارسا در ترکیه لو رفت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا