اخبار بازیگرانبازیگران خارجیبازیگران مردبازیگران هالیوودبیوگرافی بازیگران

معرفی آستین باتلر (Austin Butler) بازیگر جوان نقش الویس پریسلی

در این بخش بیوگرافی آستین باتلر از بازیگران مرد معروف هالیوود را مرور میکنیم. بیوگرافی آستین باتلر که بیشتر او را برای بازی در نقش الویس پریسلی در فیلم الویس که اخیرا هنرنمایی کرده است میشناسیم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی آستین باتلر آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

آستین باتلر چند سال سن دارد؟

آستین باتلر زاده ۱۷ اوت ۱۹۹۱ است و ۳۱ سال سن دارد.

آستین باتلر فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

آستین باتلر فعالیت خود را از سال 2008 آغاز کرد.

آستین باتلر مجرد اس یا متاهل؟

آستین باتلر مجرد است و در حال حاضر از اواخر سال ۲۰۲۱ با مدل کایا گربر رابطه دارد.

خلاصه بیوگرافی آستین باتلر

نام اصلیآستین رابرت باتلر Austin Robert Butler
نام هنریآستین باتلر
تاریخ تولد۱۷ اوت ۱۹۹۱ ‏(۳۱ سال)
محل تولدآناهایم، کالیفرنیا، ایالات متحده
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۲۰۰۵–اکنون
وضعیت تاهلمجرد
قد6 فوت (182سانتی متر)

بیوگرافی آستین باتلر

بیوگرافی آستین باتلر

بیوگرافی آستین باتلر را این گونه شروع می‌کنیم:

آستین باتلر بعد از بازی در نقش اصلی فیلم جدید باز لورمن «الویس» به لئوناردو دی کاپریو جدید مشهور شده است. او محبوب منتقدان فیلم در سراسر جهان است و بازیش در نقش الویس به عنوان بهترین ویژگی فیلم توصیف می شود. او در کودکی نقش‌هایی را در تولیدات دیزنی و نیکلودئون بازی کرده. آستین همچنین چندین نقش سینمایی کوچک در کارنامه خود دارد. اما اکنون با بازی در نقش اصلی در فیلم «الویس»، توجه همه را به خود جلب کرده است.

ماجرای ورود هستی مهدوی فر به عرصه بازیگری

آستین رابرت باتلر (انگلیسی: Austin Robert Butler؛ زاده ۱۷ اوت ۱۹۹۱) بازیگر آمریکایی است. او حرفه‌اش را در تلویزیون آغاز کرد و ابتدا نقش‌هایی در شبکه دیزنی و نیکلودئون و سپس نقش‌هایی در درام‌های نوجوانانه ایفا کرد.

عکس کودکی آستین باتلر
عکس کودکی آستین باتلر

وقتی باتلر سیزده ساله بود، نماینده‌ای از یک شرکت مدیریت بازیگری در نمایشگاه اورنج کانتی با او تماس گرفت و به او کمک کرد تا صنعت سرگرمی را شروع کند. او متوجه شد که از آن لذت می‌برد و به زودی شروع به شرکت در کلاس‌های بازیگری کرد.

باتلر تا کلاس هفتم در مدرسه دولتی تحصیل کرد پس از آن برای انطباق با برنامهٔ کاری خود در خانه درس خواند. او تحصیلات خود را در خانه تا کلاس دهم ادامه داد تا اینکه برای پایان تحصیلات رسمی دبیرستان در آزمون مهارت دبیرستان کالیفرنیا کرد.

بیوگرافی خانواده آستین باتلر

در بیوگرافی آستین باتلر درباره ی خانواده اش میخوانیم: در ۱۷ اوت ۱۹۹۱ در آناهایم، کالیفرنیا، فرزند لوری آن (با نام خانوادگی هاول)، زیبایی‌شناس و دیوید باتلر به دنیا آمد. این دو زمانی که آستین هفت ساله بود طلاق گرفتند.

او یک خواهر بزرگتر به نام اشلی (متولد ۱۹۸۶) دارد که به عنوان بازیگر پس‌زمینه در کنار او در سریال راهنمای طبقه‌بندی‌نشدهٔ نِد برای زنده‌ماندن در مدرسه ظاهر شد.

او تباری فنلاندی، الجزایری و اوتاجری دارد. دیگر ریشه های او به ایرلند، آلمان، اسکاتلند و ولز باز می گردد!

در سال ۲۰۱۴، مادر باتلر بر اثر سرطان درگذشت.

آستین باتلر و خانواده اش

ازدواج و وضعیت تاهل آستین باتلر

بیشترین جستجوها در بیوگرافی آستین باتلر درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

معرفی و دانلود فیلم داستان آمریکایی(American Fiction) که جوایز زیادی گرفت

آستین باتلر از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۰ با ونسا هاجنز در رابطه بود. او در حال حاضر از اواخر سال ۲۰۲۱ با مدل کایا گربر رابطه دارد.

آستین باتلر و ونسا هاجنز
آستین باتلر و ونسا هاجنز
آستین باتلر و کایا گربر
آستین باتلر و کایا گربر

علایق و حقایقی درباره آستین باتلر

در ادامه بیوگرافی آستین باتلر مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او. با ما همراه باشید.

باتلر از خلق و ضبط موسیقی لذت می‌برد و در سیزده سالگی نواختن گیتار و در شانزده سالگی پیانو را به خود آموخت.

او از جمع‌آوری آثار گیتار لذت می‌برد

از سرگرمی‌های دیگر او شامل فعالیت‌هایی در فضای بازمانند بسکتبال، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری و همچنین ورزش در باشگاه خانگی است.

مدیر برنامه هایش با دوست صمیمی اش لیندسی شاو، یکی است. در واقع این لیندسی شاو بود که او را به مدیر برنامه هایش معرفی کرد تا راهی به دنیای سرگرمی پیدا کند و تا به امروز نیز مدیر برنامه های اوست.

باتلر یکی از اعضای قدیمی کلیسای هیل‌سانگ است.

شروع فعالیت هنری آستین باتلر

در این بخش از بیوگرافی آستین باتلر به زندگی حرفه‌ای او نگاهی می‌اندازیم.

ورود او به بازیگری به طور اتفاقی در سن ۱۰ سالگی اتفاق افتاد. زمانی که برادر ناتنی اش برای یک تست بازیگر پیام بازرگانی به لس آنجلس می رفت، از او پرسیدند که آیا او هم دوست دارد در تبلیغات بازی کند؟ به گفته آستین: «نمی‌دانم چه بر سرم آمد، اما گفتم بله»

در سال 2005 تا ۲۰۰۷ آستین باتلر در چندین سریال تلویزیونی به عنوان نقش‌های پس‌زمینه و سیاهی لشکر یا نقش‌های کوتاه و گذرا، مانند «غیر افسانه‌ای»، «دریک و جاش»، «هانا مونتانا»، و «آی کارلی»، و نیز در دو فصل از سریال «راهنمای طبقه‌بندی‌نشده نِد برای زنده‌ ماندن در مدرسه» بازی کرد.

علت مرگ ناگهانی شهرام عبدلی و مروری بر زندگی او

در سال ۲۰۰۷ نیز در یک فیلم کوتاه به نام «مؤمنان» (The Faithful) در نقش دنی و به کارگردانی جیکوب چیس ظاهر شد.

لیندزی شاو که یکی از دوستانش بود، او را به پت کاتلر (مدیرش) معرفی کرد. او نیز با باتلر قرارداد امضا کرد و او را به جکی لوئیس، مامور قدرتمند معرفی کرد. از آن زمان به بعد، آستین باتلر بازیگری را به عنوان یک حرفه‌ی جدی دنبال کرد.

از این‌رو در فوریه 2008 نقش اصلی جیمز گرت را فقط در فصل چهارم سریال «زوئی ۱۰۱» (Zoey 101) دریافت کرد. در مارس همین سال در قسمتی از سریال «بیرون از سرِ جیمی» (Out of Jimmy) در نقش مهمان (لنس) در قسمتی با عنوان «شاهزاده خانم» ظاهر شد.

آستین باتلر در زوئی ۱۰۱
آستین باتلر در زوئی ۱۰۱

در ژوئیه ۲۰۰۹، باتلر در فیلم ماجراجویی خانوادگی فاکس قرن بیستم، بیگانگان زیرشیروانی در نقش جیک پیرسون، در کنار اشلی تیزدیل، کارتر جنکینس، رابرت هافمن، کوین نیلن و دوریس رابرتس بازی کرد. در این فیلم، شخصیت او به همراه خانواده‌اش برای نجات خانهٔ تعطیلات‌شان و جهان از تهاجم بیگانگان مبارزه می‌کنند. او در همان تابستان در نقش اصلی جردن گالاگر در سریال محبوب اما کوتاه مدت روبی و روتکیتس در کنار دیوید کسیدی، پاتریک کسیدی و دوستش الکسا وگا ظاهر شد.

آستین باتلر درفیلم بیگانگان در اتاق زیر شیروانی
آستین باتلر درفیلم بیگانگان در اتاق زیر شیروانی

بازی آستین باتلر در پنج سریال در ۲۰۰۹

  • سریال آمریکایی و کمدی «روبی و راکیتس» (Ruby & the Rockits) در نقش مکمل جردن گالاگر
  • فقط در یک قسمت از سریال آمریکایی و کمدی «زیک و لوتر» (Zeke and Luther)  در نقش روتگر مرداک
  • فقط در دو قسمت از سریال «جوناس» (Jonas) اولین مجموعه‌ی سریال شبکه دیزنی در نقش استون استیونز
  • فقط در قسمت «تولدت مبارک» از سریال «سی اس آی: میامی» (C.S.I. Miami) در نقش جاش چپمن
  • فقط در قسمت «نوادا در برابر دنیس» از سریال «مدافعان» (The Defenders) در نقش کودی دنیس
رنگ واقعی چشم گلزار چیست؟
آستین باتلر در فیلم روبی و راکیتس
آستین باتلر در فیلم روبی و راکیتس
آستین باتلر در فیلم سی اس آی: میامی
آستین باتلر در فیلم سی اس آی: میامی

در سال ۲۰۱۰ در سریال کمدی «جادوگران محله وِیوِرلی» (Wizards of Waverly Place) به کارگردانی تاد جی. گرینوالد، در کنار سلنا گومز، دیوید هنری و جیک تی در نقش سه خواهر و برادر نوجوان از خانواده روسو با قدرت‌های جادویی که با یکدیگر بر سر تصاحب قدرت فردی و خاص و تبدیل شدن به جادوگر خانواده رقابت می‌کنند بازی کرد.

آستین باتلر و چهار کار تلویزیونی و یک کار سینمایی در ۲۰۱۱

  • فیلم کمدی عاشقانه‌ و موزیکال ویدئویی آمریکایی «ماجراجویی شگفت‌انگیز شارپی» (Sharpay’s Fabulous Adventure) در نقش پیتون لورت، فیلمساز مشتاقی که شارپای را در مرکز فیلم خود قرار می‌دهد.
  • سریال درام نوجوانانه‌ی آمریکایی «زندگی غیر منتظره» (Life Unexpected) در نقش مکمل جونز میگر
  • فقط در قسمت «انجام بده یا بمیر» از سریال پلیسی آمریکایی «سی‌اس‌آی: نیویورک» (CSI: NY) در نقش کوتاه بنجامین گلد
  • فیلم مستند «حلقه‌ی بلینگ» (The Bling Ring) ساخته سوفیا کاپولا و در نقش زک گاروی
  • سریال درام و خانوادگی و نوجوانانه‌ی آمریکایی «تغییر در بدو تولد» (Switched at Birth) در نقش ویلکه، بهترین دوست توبی که همچنین برای مدت کوتاهی با دافنه قرار می‌گیرد.
آستین باتلر در ماجراجویی شگفت‌انگیز شارپی
آستین باتلر در ماجراجویی شگفت‌انگیز شارپی
آستین باتلر در حلقه‌ی بلینگ
آستین باتلر در حلقه‌ی بلینگ

باتلر در مارس ۲۰۱۲ در سریال خاطرات کری یک پیش‌درآمد از سکس و سیتی برای بازی در نقش سباستین کید، دلسوخته‌ای که در همان دبیرستان کری برادشا با بازی آناسوفیا راب درس می‌خواند، انتخاب شد. خاطرات کری بر اساس رمانی از کندیس بوشنل با همین نام ساخته شده‌است و زندگی برادشا در دهه ۱۹۸۰ را به عنوان یک نوجوان در شهر نیویورک دنبال می‌کند. این نمایش در ۸ مهٔ ۲۰۱۴ پس از دو فصل لغو شد.

عکس محمد متوسلانی قبل از انقلاب

او با میراندا کاسگرو و تام سایزمور در فیلم هیجان‌انگیز مهاجمان همبازی شد و در فیلم کمدی ترسناک یوگا هوزرز (۲۰۱۶) در کنار جانی دپ، لی‌لی-رز دپ، هارلی کوئین اسمیت و هالی جوئل آزمنت ظاهر شد.

در سال ۲۰۱۶، او بازی در نقش ویل اومسفورد را در رویدادنامه شانارا، اقتباس تلویزیونی ام‌تی‌وی از رمان تری بروکس آغاز کرد.در ۱۶ ژانویه ۲۰۱۸ اعلام شد که این سریال پس از دو فصل کنسل شده‌است. تهیه‌کنندگان بعداً اعلام کردند که این سریال در حال فروش به شبکه‌های دیگر است.

آستین باتلر در سال ۲۰۱۹ به آرزوی دیرینش رسید و در فیلمی بازی کرد که کارگردانش کوئنتین تارانتینو است. او نقش فرعی تکس واتسون، عضو خانواده منسن، و در کنار ستارگانی چون لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، کرت راسل و آل پاچینو ،در فیلم کمدی و آمریکایی «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) به نویسندگی و کارگردانی کوئنتین تارانتینو ظاهر شد که در سال ۲۰۱۹ اکران شد.

آستین باتلر در روزی روزگاری در هالیوود
آستین باتلر در روزی روزگاری در هالیوود

در همان ماه، باتلر برای بازی در نقش الویس پریسلی در فیلم الویس، یک فیلم زندگی‌نامه‌ای دربارهٔ خواننده به کارگردانی باز لورمن انتخاب شد. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ در ۲۶ می ۲۰۲۲ به نمایش درآمد، جایی که با تشویق ایستادهٔ دوازده دقیقه‌ای تماشاگران مواجه شد. عملکرد باتلر مورد تحسین همگانی منتقدان و خانوادهٔ پریسلی قرار گرفت. او برای این نقش جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد – فیلم درام را کسب کرد.

هنگام بازی در فیلم «الویس» او یاد گرفت که  چطور درد و اندوهِ مرگ مادرش را در زمانی که او ۲۳ سال داشت، به بازی‌اش منتقل کند. او متوجه شده بود که الویس نیز در ۲۳ سالگی مادرش را از دست داده است و به این فکر می کرد که از این اشتراک چگونه می‌تواند در فیلم تست بازیگر خود برای نقش الویس استفاده کند.

بیوگرافی اسکارلت جوهانسون و ماجرای شکایت او از کمپانی فیلمسازی دیزنی
آستین باتلر در الویس
آستین باتلر در الویس

در سال ۲۰۲۱ اعلان شد که مراحل تولید مینی‌سریال درام و جنگی و آمریکایی «اربابان آسمان» (Masters of the Air) در پادگان دالتون در آکسفوردشر، انگلستان آغاز شده‌ است. البته فیلم‌برداری در ماه ژوئیه به دلیل مثبت بودن آزمایش کووید نوزده‌ی تام هنکس و همسرش، برای مدت کوتاهی متوقف شد. آستین باتلر در این اثر جنگی در نقش سرگرد گیل کلیون بازی کرده است.

آستین باتلر در اربابان آسمان
آستین باتلر در اربابان آسمان

در مارس ۲۰۲۲ توسط ددلاین هالیوود گزارش شد که باتلر در حال مذاکره برای ایفای نقش فید-روثه در حماسه علمی تخیلی آینده تلماسه: بخش دو است. این موضوع در مهٔ ۲۰۲۲ قبل از پیش‌تولید فیلم تأیید شد.

لیست آثار هنری آستین باتلر

در ادامه بیوگرافی آستین باتلر باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

فیلم

سالعنواننقشیادداشت
۲۰۰۷مؤمناندنیفیلم کوتاه
۲۰۰۹بیگانگان زیرشیروانیجیک پیرسون
۲۰۱۱ماجراجویی شگفت‌انگیز شارپیپیتون لورت
۲۰۱۲عموی من رافائلکودی بک
۲۰۱۳زندگی زندگی در فضا در فضادستیار شنوتیفیلم کوتاه
۲۰۱۵مزاحماننوح هنری
۲۰۱۶یوگا هوزرزهانتر کالووی
۲۰۱۸رفیقتوماس دانیلز
۲۰۱۹مرده‌ها نمی‌میرندجک
روزی روزگاری در هالیوودتکس واتسون
۲۰۲۲الویسالویس پرسلی
۲۰۲۳تلماسه: بخش دوفید روتا هارکوننپیش تولید

تلویزیون

سالعنواننقشیادداشت
۲۰۰۵–۲۰۰۷راهنمای طبقه‌بندی‌نشدهٔ نِد
برای زنده‌ماندن در مدرسه
لیونل اسکرانتونذکرنشده؛ ۴۱ قسمت
۲۰۰۵غیر افسانه‌ایدانشجوذکرنشده؛ قسمت: «چشم رندی»
۲۰۰۶دریک و جاشاضافیذکرنشده؛ قسمت: «شیطان‌ساز»
۲۰۰۶هانا مونتاناتوبیذکرنشده؛ قسمت: «اوه! من دوباره مداخله کردم!»
۲۰۰۷زویی ۱۰۱دانیفرقسمت: «قرنطینه»
هانا مونتانادرک هانسونقسمت: «دوست‌پسر بهترین دوست من»
آی کارلیجیک کرندلقسمت: «جیک را دوست دارم»
۲۰۰۸آی کارلیجیمز گرتنقش اصلی (فصل ۴)
بیرون از سر جیمیلنسقسمت: «پرنسس»
۲۰۰۹روبی و راکیتسجردن گالاگرنقش اصلی
زیک و لوترروتگر مرداکاپیزود: «پسر ماجرایی»
۲۰۱۰–۲۰۱۱زندگی غیرمنتظرهجونز میگرنقش تکرارشونده؛ ۱۰ قسمت
۲۰۱۰جادوگران محله ویورلیجورجقسمت: «الکس مثبت»
جوناساستون استیونز۲ قسمت
سی‌اس‌آی: میامیجاش چپمنقسمت: «تولدت مبارک»
مدافعانکودی دنیسقسمت: «نوادا در برابر دنیس»
۲۰۱۱سی‌اس‌آی: نیویورکبنجامین گلداپیزود: «انجام بده یا بمیر»
حلقه بلینگزک گارویفیلم تلویزیونی
۲۰۱۱–۲۰۱۲جابه‌جاشده هنگام تولدجیمز «ویلکی» ویلکرسوننقش تکراری (فصل ۱)
۲۰۱۲اونجا هستی چلسی؟لوکقسمت: «باور»
۲۰۱۳–۲۰۱۴خاطرات کریسباستین کیدنقش اصلی
۲۰۱۴–۲۰۱۵اروچیس۳ قسمت
۲۰۱۶–۲۰۱۷رویدادنامه شاناراویل اومسفوردنقش اصلی
TBAاربابان آسمانگیل کلیوننقش اصلی؛ مینی‌سریال آینده
ماجرای کشف حجاب سحر قریشی در ترکیه چه بود؟

جوایز و افتخارات آستین باتلر

سالجایزهردهاثرنتیجه
۲۰۱۰جوایز هنرمند جوانبهترین بازی در یک فیلم بلند – بازیگران گروه جوان
(با مگان پارکر، هنری یانگ، ریگان یانگ و کارتر جنکینس به اشتراک گذاشت)
بیگانگان زیرشیروانینامزدشده
۲۰۱۰جوایز هنرمند جوانبهترین نقش‌آفرینی در یک سریال تلویزیونی (کمدی یا درام) – بازیگر نقش اول مرد جوانروبی و راکیتسنامزدشده
۲۰۱۱جوایز هنرمند جوانبهترین اجرا در یک سریال تلویزیونی – مهمان بازیگر جوان ۱۸ تا ۲۱مدافعاننامزدشده
۲۰۲۲پنجمین جوایز فیلم
انجمن منتقدان هالیوود
بهترین بازیگرالویسبرنده

صفحه اینستاگرام آستین باتلر

آستین باتلر ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 34 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی آستین باتلر و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی آستین باتلر و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی آستین باتلر ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام آستین باتلر austinbutler@ میباشد و بیش از 3 میلیون و 700 هزار دنبال کننده دارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا