اخبار دیگران

رزرو هتل و هتل آپارتمان در مشهد مقدس با نرخ بسیار تخفیفی

یکی از مجرب ترین و قدیمی ترین هتل های پایتخت مذهبی ایران، مشهد،هتل آپارتمان تک ستاره شایگان است. این هتل در سال های اخیربازسازی شده و مطابق با آخرین استانداردها در زمینه ارائه خدماتپذیرایی می باشد. این هتل از 22 آپارتمان و سوئیت با ظرفیت هایمختلف در 4 طبقه تشکیل شده است که برای کسانی که به صورت گروهییا خانوادگی به مسافرت می روند انتخاب خوبی است. تمامی واحدهایهتل آپارتمان شایگان تمیز و بی عیب و نقص و دکور شده اند که مهماناناحساس کنند در خانه خود هستند. اکثر زائران مشهد اقامت در جوار حرممطهر امام رضا را ترجیح می دهند که مهمانان این فرصت را دارند زیراهتل از نظر جغرافیایی در فضای معنوی اطراف حرم مطهر قرار گرفتهاست. رستوران هتل منویی پر از غذاهای خوش طعم را سرو می کند. پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس، سیستم تهویه مطبوع، خدماتخشکشویی و آسانسور از دیگر مزیت ها هستند.

هتل آپارتمان یک ستاره آلما در سال 1388 تاسیس و در سال 1393 بازسازی اساسی شد و هم اکنون مطابق با آخرین استانداردها میباشد. این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) حدود ده دقیقه فاصله دارد . رستوران و کافی شاپ هتل غذاهای با کیفیت، نوشیدنی و دسر را با قیمتمناسب سرو می کند. هتل آپارتمان آلما گستره وسیعی از انتخاب را دراختیار میهمانان آپارتمانی قرار می دهد که می توانند بر اساس نیاز وتعداد خود، هم برای سفرهای خانوادگی و هم برای گروه های بزرگانتخاب کنند. همه آپارتمان ها مجهز به آشپزخانه و ظروف پخت و پزهستند تا مهمانان بتوانند مطابق میل خود آشپزی کنند. دسترسی بهاینترنت لابی، آسانسور و سیستم تهویه مطبوع از دیگر مزیت های آناست.

قرص فیتو: تجربه موهایی پرپشت، ناخن‌هایی محکم و پوستی درخشان

هتل آپارتمان یک ستاره پاویون در پایتخت مذهبی ایران، مشهد واقع شدهاست. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد و برایزائرانی که به صورت گروهی یا خانوادگی به سفر می روند و مایل بهداشتن قیمت های مناسب هستند مناسب است. دکوراسیون ساده امازیبای هتل در نگاه اول توجه شما را به خود جلب می کند. این هتل در سال2011 تاسیس شده است بنابراین خدمات و امکانات آن نسبتا جدید است. هتل آپارتمان پاویون دارای 125 واحد مسکونی در سبک های مختلف میباشد که میهمانان می توانند بر اساس نیاز خود انتخاب کنند. تمامیواحدها مجهز به آشپزخانه و ظروف پخت و پز برای کسانی هستند کهخودشان به آشپزی مراجعه می کنند و در غیر این صورت، هتل رستوران وکافی شاپ را ارائه می دهد که هر آنچه را که بخواهید با کیفیت بالا سرومی کند. کارکنان مجرب هتل آماده ارائه خدمات پذیرایی از مهمانان میباشند. خدمات خشک شویی و لاندری نیز در این هتل موجود است.

لیست هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم :

https://www.persiantravel.net/hotel-booking/mashhad-hotel-apartment

هتل آپارتمان یک ستاره پرهام مشهد، هتلی ایده آل برای کسانی است کهمی خواهند در سفر خود از این پایتخت مذهبی ایران، اقامتی اقتصادیداشته باشند. این هتل در سال 1996 تاسیس شد و در سال 2015 بازسازی اساسی شد. به لطف این بازسازی، خدمات و امکانات موجود دراین هتل آپارتمان با استاندارد ارائه خدمات مهمان نوازی مطابقت دارد. این هتل 5 دقیقه با ماشین تا حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد. همچنین می توانید در بازار سنتی رضا قدم بزنید و سوغاتی های سفرخود را بخرید. این هتل به فرودگاه بین المللی و ایستگاه قطار نیز نزدیکاست. هتل آپارتمان پرهام مشهد دارای 16 آپارتمان یک و دو خوابه باآشپزخانه می باشد که میهمانان این امکان را دارند که مطابق با سلیقهخود آشپزی کنند. فضای سبز هتل مکان های خوبی برای گذراندن اوقاتفراغت در بعدازظهرها هستند.

اگر می خواهید یکی از هتل های 2 ستاره خوب مشهد را انتخاب کنید،بدون شک هتل کوثر در صدر لیست ما قرار خواهد گرفت. هتل کوثر درضلع شمالی بازار رضا واقع شده و در فاصله کمتر از 250 متری حرممطهر رضوی قرار دارد. این هتل دارای فضایی آرام و دلنشین و همچنینامکانات کاملی برای پذیرایی از گردشگران و مسافران مشهد می باشد. هتل کوثر مشهد دارای یک لابی بسیار بزرگ است که با معماری به روزطراحی شده است. هتل کوثر مشهد دارای 59 اتاق و سوئیت با ظرفیت189 تخت می باشد که شامل اتاق های یک تخته، اتاق های دو تخته دوتخته یا دو تخت یک نفره، اتاق های سه تخته و سوئیت می باشد. اتاق هایسه تخته دارای یک تخت دونفره و یک تخت یک نفره یا سه تخت یک نفره میباشند. سوئیت های یک خوابه دارای یک تخت دو نفره در اتاق خواب و دوتخت یک نفره در نشیمن هستند که برای خانواده های پرجمعیت ایده آلاست. از امکانات اتاق ها می توان به یخچال، تلویزیون، مبل، حمام ایرانیو غربی اشاره کرد. کافی شاپ هتل کوثر در لابی واقع شده است و باطراحی زیبا و شیک خود با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی، کیکو عصرانه مکانی مناسب برای گذراندن وقت و برگزاری قرارهای کاری میباشد.

اگر این روزها قصد سفر به مشهد را دارید به سایت پرشین سفر به آدرس

https://www.persiantravel.net/hotel-booking/mashhad-hotel

مراجعه کنید تا هتل های مشهد را با قیمت مناسب رزرو کنید.

راهنمای خرید تلویزیون بر اساس برندهای سازنده در سال 2023
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا