اخبار حاشیه بازیگران

فریبا نادری عزادار عزیز زندگی اش شد

فریبا نادری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش از فوت مادربزرگش خبر داد.او عزادار مادربزرگ عزیزش شده است.

عزاداری فریبا نادری

عزاداری فریبا نادری

واکنش عجیب فریبا نادری در پشت فرمان ماشینش

استوری جدید فریبا نادری از پشت فرمان ماشینش نسبت هوای برفی این روزها را مشاهده میکنید که به تازگی در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده است.

واکنش عجیب فریبا نادری در پشت فرمان ماشینش

 

بیوگرافی فریبا نادری

در بیوگرافی فریبا نادری آمده است : او متولد 23 فروردین 1363 در تهران، بازیگردو مدیر بازرگانی ایرانی است.

کودکی فریبا نادری

رشته تحصیلی و شغل فریبا نادری

در بیوگرافی فریبا نادری درباره تحصیلاتش گفته شده است : رشته تحصیلی‌ام، گرافیک رایانه‌ای بود، اما می‌خواستم زودتر به هدف‌هایم نزدیک‌ شوم. من با کار بازاریابی شروع کردم، البته به علت بازیگری نمی‌توانستم تمام وقت کار کنم. کار سختی بود، طرف‌های مذاکره من اغلب مدیران باتجربه شرکت‌های بازرگانی بودند، خوشبختانه الان در سمت مدیریت بازرگانی شرکتی بزرگ مشغول به کار هستم، طی این مدت به این نتیجه رسیدم که بیشترین نیاز مشتریان، کار خوب و درجه یک است و بهتر است به جای توجیه، از دقت در اجرای کارها استفاده کرد.

قد فریبا نادری

در بیوگرافی فریبا نادری آمده است قد او 170 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده فریبا نادری

در بیوگرافی فریبا نادری درباره ی خانواده اش میخوانیم : فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شد و یک خواهر و برادر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش هم وکیل است و تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت.

خانواده فریبا نادری

ازدواج و وضعیت تاهل فریبا نادری

بیشترین جستجوها در بیوگرافی فریبا نادری درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

ازدواج اول فریبا نادری با 27 سال اختلاف سن

فریبا نادری در سال 1383 وقتی 20 ساله بود با مسعود رسام کارگردان 47 ساله که اختلاف سنی آنها به 27 سال می رسید وارد یک رابطه عاشقانه شد

در بیوگرافی فریبا نادری میخوانیم : در نهایت این دو سال 1385 باهم ازدواج کردند

آیا رابطه فاطمه گودرزی با همسر بهاره رهنما صحت دارد ؟

ازدواج اول فریبا نادری با مسعود رسام

ماجرای عشق و عاشقی فریبا نادری

بعد از آشنایی با مسعود و گذشت زمان حس می کردم که او احساس خاصی نسبت به من دارد، عاشقم شده بود و یک روز آن را بر زبان آورد .

من هم در مقابل عاشق شدم

پدر فریبا نادری مخالف سرسخت ازدواج دخترش با مسعود رسام بود و تا بعد از فوت مسعود رسام حاضر نشد تا دخترش را ببیند اما نیروی عشق در فریبا نادری و چیزهای که از مسعود رسام آموخته بود او را محکم تر و استوارتر کرده بود و حاضر بود بخاطر او خیلی چیزها را تحمل کند.

از بیماری اش خبر داشتم

شاید خیلی های فکر می کنند من از بیماری او خبر نداشتم و تن به این ازدواج دادم اما من از سال 83 می دانستم مسعود سرطان دارد.

زمانی که با او ازدواج کردم دکترها گفتند شش ماه دیگر سرطان کار خودش را خواهد کرد اما معجزه عشق و امید باعث شد تا سال 88 با سرطان بجنگد.

رسام در تاریخ 10 آبان ماه 1388 در بیمارستان لاله تهران در پی بیماری سرطان خون درگذشت.او که مدت ها با دنا دختر مسعود رسام زندگی می کرد سرانجام به دلیل وجود مشکلاتی تصمیم گرفت تنها زندگی کند. دنا رسام و فریبا نادری هرزچندگاهی با هم قرار ملاقات می گذارند و همدیگر را می بینند اما به دلیل اینکه خانم بازیگر یاد مرگ همسر سابق خود می افتد ترجیح می دهد کمتر با خانواده همسر سابق فریبا نادری دیدار تازه کند.

فوت مسعود رسام همسر اول فریبا نادری

او پس از مرگ همسرش در سال ۱۳۸۸ در مصاحبه‌ای با ایسنا اعلام کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد. او در مورد همسرش می‌گوید: «در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خلائی حس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پر محتوایش در خاطرم هست.»

آیا دختر بهاره رهنما تغییر جنسیت داده است ؟

در بیوگرافی فریبا نادری بهتر است بدانید این زوج هیچ فرزندی مشترکی نداشتند، دنا رسام دختر مرحوم رسام از همسر اولش می باشد.

فریبا نادری در مراسم ختم همسرش

ازدواج دوم فریبا نادری

8 سال بعد از فوت مسعود رسام، فریبا نادری که قبلا گفته بود با هیچ مرد سینمایی ازدواج نخواهد کرد در سال 96 با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی ازدواج کرد.

ازدواج دوم فریبا نادری

مراسم خواستگاری از فریبا نادری از زبان همسرش

پدر و مادرم من هم مذهبی هستند و هم سنتی و ما به شکل کاملا سنتی به خواستگاری فریبا جان رفتیم و او چایی هم آورد، ولی از نیمه راه برادرش زحمت آوردن چایی‌ها را کشید!
او درباره آشنایی اش با فریبا نادری این طوری گفت: تا قبل از آشنایی با فریبا نادری هیچ کدام از آثارش و فیلم هاشو ندیده بودم البته فیلم زیاد میبینم فیلم خارجی نه ایرانی و بعد از آشنایی با فریبا بود که فیلم هاشو دیدم و برام جذابیت خاصی داشت و میتونم بگم فریبا یکی از بهترین بازیگران ایرانی است و آشپزی فریبا حرف ندارد مخصوصا قیمه و قورمه سبزی که عالی درست می‌کند.

فریبا نادری چندی پیش در یک مصاحبه تلویزیونی ادعا داشت همسرش او را در خانه با نام کوچک صدا نمی‌کند و می‌گوید نادری جان!

فریبا نادری و همسرش

فریبا نادری بازیگری بی حاشیه بود تا اینکه در برنامه «شام ایرانی» از خونه لوکسش رونمایی کرد. وی تاکنون دو ازدواج داشته است و شوهر دومش بسیار ثروتمند نیز می باشد.

خانه لوکس فریبا نادریخانه لوکس فریبا نادریخانه لوکس فریبا نادری

گفت و گویی با فریبا نادری درباره ی ازدواج

به نظر شما در زندگی مشترک عشق می تواند ملاک باشد؟

-در ازدواج تنها عشق نباید ملاک قرار گیرد. بعضی ها با عشق ازدواج می کنند اما بعد از مدتی مجبور به جدایی می شوند.

به نظر شما با ازدواج می شود به آرامش رسید؟
– بستگی دارد. برخی برای فرار از محدودیت و تفکر خانواده هایشان تن به ازدواج می دهند و مثل یک زندانی به این قضیه نگاه می کنند. زندانی زمانی که می داند شرایط متعادلی بیرون از زندان می تواند داشته باشد قطعاً برای آزادی اش روز شماری می کند؛ چون به دنبال راحتی و آرامش است. اما وقتی می داند نه عشق دارد، نه پول و نه کار مناسب؛ قطعاً ترجیح می دهد در زندان بماند. در ازدواج هم نمونه های زیادی بوده اند که پس از ازدواج، آرامش درونی شان بر هم خورده و به روزهای قبل از ازدواجشان غبطه خورده اند.
با خواستگاری سنتی موافقید؟
– نه مدرن و نه سنتی. بهتر است تعادل حفظ شود.

مادر شدن فریبا نادری

در بیوگرافی فریبا نادری آمده است : او یک سال بعد از ازدواجش برای اولین بار مادر شد و تولد دخترش حال و هوای دیگری به زندگی او و همسرش بخشید.

ببینید نوید محمدزاده موهاشو چه رنگی کرده

بارداری فریبا نادری

ثمره این زندگی یک دختر بنام یارا طباطبایی متولد اسفند 96 می باشد

دختر فریبا نادری

فریبا نادری در یک گفت و گو در مورد آینده فرزندش گفت: دلم میخواهد فرزندم انسان خیلی خوبی باشد و برای خودش مفید باشد و امیدوارم که مانند نوجوانی من نباشد و از تجربه های آدم های موفق در زندگی اش استفاده کند و تجربه پذیر باشد و دلم نمیخواهد ریسک کند و وارد یکسری خطرات در زندگی اش شود. مانند من نباشد که وقتی همه میگفتند اشتباه میکنی من نمی پذیرفتم.

علایق و حقایقی درباره فریبا نادری

در ادامه بیوگرافی فریبا نادری مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

اگر نقشی را دوست نداشته باشم، به هیچ عنوان آن را قبول نمی‌کنم. من تمامی نقش‌هایی که در آن بازی کردم را دوست دارم.

من خیلی زودرنج، احساساتی، حساس و مهربان هستم، البته این را اطرافیانم می‌گویند.

آرزوی فریبا نادری

آرزو می‌کنم، شبی را همه مردم دنیا، آرام و به دور از دغدغه بخوابند و هیچ کودکی گوشه خیابان روی کارتن، شب را به صبح نرساند، زمانی که بچه‌های فقیر را در خیابان می‌بینم، بغض می‌کنم، فقر این بچه‌ها علامت سوالی است که همیشه در ذهن من باقی می‌‌ماند.

با مد پیش نمیروم

به عنوان یک زن، معمولا پوشاکی را می‌خرم که مطابق سلیقه ام باشد و هیچ وقت چیزی را صرفا به خاطر مد بودنش نخریده ام.

تیپ فریبا نادری

معاشرتی هستم

اصولا آدم معاشرتی هستم و از ارتباط لذت می‌برم، چرا که آدم‌ها را خیلی دوست دارم و برای احساسات‌شان ارزش زیادی قائلم، به همین خاطر، هم به خانه‌مان زیاد مهمان می‌‌آید و هم زیاد مهمانی می‌روم و هر دو حالت برایم خوشایند و بسیار لذت‌بخش است.

علیرضا واحدی نیکبخت با این تیپش غوغا کرد

عاشق سفرم

عاشق سفرم و از هر فرصتی برای مسافرت استفاده می‌کنم، عاشق طبیعت شمال کشور هستم به ویژه در پاییز و زمستان که زیبایی خارق‌العاده‌ای دارد.

بازیگران مورد علاقه فریبا نادری

در بین بازیگران طنز، بازی یوسف تیموری و رضا شفیعی‌جم را خیلی می‌پسندم.

علاقه فریبا نادری به خانه داری

به جز بازیگری به خانه داری به ویژه آشپزی علاقه ویژه ای دارد و هرگاه که در منزل است، وقت خود را صرف آشپزی می‌کند.

سعی می‌کنم در کارهای خانه هیچ وقت کم نگذارم. آشپزی شبیه بازیگری است، اگر برای آن عشق و وقت صرف کنی، غذای شما خوشمزه می‌شود. بازی‌ام شاید خوب نباشد! (می‌خندد)، اما آشپز بسیار خوبی هستم، درست مثل مادرم.

یک مسلمان دو آتیشه

من یک مسلمان معتقدم، شاید ظاهرم مثل عرفی باشد که در جامعه وجود دارد اما به احکام دینم پایبندم نماز می‌ خوانم و مرجع تقلیدم آیت‌ الله مکارم شیرازی هستند

بارها با دفترشان تماس گرفته ام تا در موارد مختلف سوال کنم و جوابم را بگیرم خمس و زکات هم جزو چیزهایی است که همیشه سر وقت آنها را پرداخت می‌ کنم

از واجبات زندگی من است بی‌ اندازه عاشقان امامان هستم و دوستشان دارم

فریبا نادری در کربلا

شیطنت هایم پسرانه بود

در دوران کودکی بسیار شیطون و بازیگوش بودم، از آنجایی که با برادرم حمید رابطه بسیار خوبی داشتم، تمام روز با او بازی می‌کردم و به همین خاطر شیطنت‌هایم هم پسرانه بود. من حتی یک عروسک هم نداشتم و بهترین اسباب بازی من توپ «چهل تیکه» بود، یادم می‌آید که با بچه‌های محل، کوچه را می‌بستیم و هفت سنگ یا فوتبال بازی می‌کردیم.فریبا نادری و برادرش

تفریحات لاکچری مهناز افشار در کو های آلپ

استقلال و رفقای فوتبالی فریبا نادری

علاقه ام به فوتبال از همان دوران کودکی شکل گرفت و الان هم در فوتبال رفقای زیادی دارم، علی انصاریان که وارد سینما شده از دوستان من است

امیر قلعه نویی و علی پروین را هم خیلی دوست دارم، فوتبال بخش بزرگی از علاقه و تفریحات من است بخصوص اینکه طرفدار دو آتیشه استقلال هستم

فریبا نادری بازیگر زن استقلالی

علاقه فریبا نادری به سنت

من ترجیح می‌ دهم اِلمان‌ های زندگی‌ ام سنتی باشد، دوست دارم وقتی شب یلدا می‌ شود جای دورهمی و مهمانی‌ های بی‌ ربط کنار خانواده باشم و حافظ بخوانم

ما سنت‌ های خوبی داریم که به هر دلیلی در زندگی امروز مردم کمرنگ می‌ شوند

شاید دلیل آن مشغله بیش از حد به خاطر نان باشد یا آمدن پدیده‌ هایی مثل تلگرام و اینستاگرام که آدم‌ ها را جور دیگری به هم وصل می‌ کند

عکس شب یلدا فریبا نادری

کار طنز دوست دارم اما با احتیاط

طنز را خیلی دوست دارم اما با احتیاط به آن نزدیک می شوم، می ترسم در کارهای طنز گیر بیفتم و برای نقش های جدی سراغم نیایند

ترجیح می دهم کم کار باشم

همشه سعی کرده ام کارهای را با دقت انتخاب کنم، ترجیح دادم کم کار باشم تا اینکه سر هرکاری بروم، به همین دلیل هم هنقش هایم را دوست دارم

رستوران دلی جان فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سنیما و تلویزیون کشورمان خرداد سال ۹۶ رستورانی را با نام دلی جان تأسیس کرد.

رستوران دلی جان فریبا نادری

در مراسم افتتاحیه رستوران فریبا نادری بازیگرانی چون سمانه پاکدل، سام نوری، کمند امیر سلیمانی، مریم سلطانی، پرستو صالحی، لاله اسکندری، گلاره عباسی، مژده لواسانی، مریم کاویانی و پژمان بازغی حضور داشتند.

افتتاحیه رستوران دلی جان فریبا نادری

شروع فعالیت هنری فریبا نادری

فریبا نادری نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1383 در 20 سالگی در سریال مروارید سرخ به کارگردانی شاپور قریب و مسعود رسام بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال ستایش، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای فریبا نادری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مهدی پاکدل، یوسف تیموری، پوپک گلدره و سوگل طهماسبی را تجربه کرد.

آیا طلاق نیوشا ضیغمی از همسرش واقعیت دارد ؟
فریبا نادری در سریال مروارید سرخ

علاقه فریبا نادری به بازیگری از کودکی

شاید به جرائت بتوان گفت روزی که فریبا نادری به همراه دوست گریمورش به دفتر کار مسعود رسام رفته بود هیچ گاه تصور نمیکرد که سرنوشت اش با مسعود رسام گره بخورد و وارد دنیای بازیگری و عرصه هنر بشود! او که خیلی اتفاقی پا به عرصه بازیگری گذاشته است در این باره می گوید : از بچگی عاشق بازیگری بودم و بزرگ‌ترین آرزویم این بود که جای قهرمان فیلم‌هایی که دوستشان دارم، قرار بگیرم، اما پدر و مادرم مخالف بودند و سختگیری می‌کردند تا من به درس و مشقم بیشتر توجه داشته باشم.

زمانی که در دوران راهنمایی تحصیل می‌کردم، به طور اتفاقی به من پیشنهاد اجرای برنامه «نیمرخ» داده شد، اما مادرم مخالفت کرد. از این حکایت چند سالی گذشت تا اینکه یک روز با دوستم که گریمور بود برای تست به دفتر «مسعود رسام» رفتیم، آن روز وی با تست بازیگران برای سریال «مروارید سرخ» مشغول بود، من هم غافل از این ماجرا نشسته بودم تا اینکه از اتاق شان آمدند بیرون و گفتند نوبت شماست. گفتم من برای تست بازیگری نیامده‌ام، دوستم آمده است… او به من گفت: حالا که آمدی بیا تست بده… آن روز خوش‌شانس بودم و در تست قبول شدم، اما می‌دانستم که خانواده‌ام مخالفت خواهند کرد.

در قراردادم شرط کردم که خانواده ام هم باید پشت صحنه بیایند و گروه مروارید سرخ هم پذیرفتند. با این شرایط باز هم مادرم مخالفت کرد، اما سرانجام متوجه شد که علاقه من به بازیگری وصف‌ناپذیر است و نمی‌توانند مقابل علاقه‌ام ایستادگی کنند و این شد که به بازیگری روی آوردم و خوشحالم که مردم هم از آن استقبال کردند.

هوتن شکیبا عزادار شد

او با سریال «گل بارون‌زده» باعث شد که اهالی سینما روی بازی او حساب ویژه ای باز کنند

فریبا نادری در سریال «گل بارون زده»

سریال های تلویزیونی فریبا نادری

فریبا نادری در سال 1390 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 6 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم فریبا نادری در این سال، بازیگری در سریال چک برگشتی به کارگردانی سیروس مقدم، سریال مثل شیشه به کارگردانی جواد مزدآبادی، سریال پنجره به کارگردانی قدرت‌الله صلح‌میرزایی، سریال راه طولانی به کارگردانی رضا کریمی، فیلم ساده دل به کارگردانی محسن منشی‌زاده و فیلم از یاد رفته به کارگردانی فریدون حسن‌پور محسوب می‌شود.

فریبا نادری در سریال مثل شیشه
فریبا نادری در سریال پنجره

فریبا نادری در فیلم ساده دل

فریبا نادری در سال 1396 در 33 سالگی در سریال پرستاران (فصل دوم) نیز بازی کرده است. فریبا نادری این‌بار با شهرام شاه‌حسینی، علیرضا افخمی و محمودرضا تخشید یعنی کارگردان سریال پرستاران (فصل دوم) و هنرمندانی چون امین زندگانی، لیندا کیانی، سیاوش خیرابی و الناز حبیبی همکاری داشت.

فریبا نادری در پرستاران

شهرت فریبا نادری با سریال ستایش

فریبا نادری که همیشه نقش های خنثی و معمولی داشت تا اینکه در سریال پربیننده «ستایش» بازی کرد. او در فصل سوم این مجموعه که در سال 98 پخش شد نقشش آنقدر منفی بود که همین موضوع باعث شد تا مردم از این بازیگر بدشان بیاید و حتی به گفته خود وقتی او را در خیابان می دیدند فحش و ناسزا هم بارش می کردند!

به گفته ی فریبا نادری مردم میگویند که چرا پول حشمت فردوس را خوردی؟! چرا اینقدر بدجنس هستی و. خوشحالی من از این واکنش‌ها این است که مردم نقش را باور کردند. مسئله خوشحال کننده دیگر این است که مردم نسبت به فصل دو ستایش بسیار آگاه‌تر شدند. فصل گذشته که سریال پخش شد مردم با به شکل بسیار بدی به من نگاه می‌کردند، اما در این فصل آگاه شدند که من فقط دارم بازی می‌کنم. در فصل قبلی می‌گفتند بهتون نمی‌آید اینقدر بدجنس باشید، اما الان می‌گویند چقدر نقش بد را خوب بازی می‌کنید، فرق این دو جمله برای یک بازیگر بسیار مهم است.

چرا عباس جمشیدی فر از همسر اولش جدا شد ؟

فریبا نادری درمورد سختی‌های بازی شخصیت پری سیما گفت: من دقیقا 2 ماه بعد از به دنیا آمدن فرزندم جلو دوربین «ستایش 3» رفتم. با توجه به شرایط روحی و جسمی که به خاطر اضافه وزن و شیردهی داشتم بازی کردن برایم سخت بود و فشار بسیاری روی من قرار داشت، اما محیط آرامی که عوامل سریال ایجاد کرده بودند و کمک‌هایی که آقای سلطانی و مطلبی کردند باعث شد بتوانم در آرامش به کاراکترم برسم. ضمن اینکه وظیفه یک بازیگر این است در قبال پروژه‌ای که به او سپرده می‌شود مسئولیت پذیر باشد. من تمام تلاشم را کردم تمرکز خود را روی پری سیما بگذارم، امیدوارم مخاطبان هم رضایت داشته باشند.

فریبا نادری بازیگر نقش پری سیما در سریال ستایش است که از فصل دوم سریال ستایش وارد این مجموعه تلویزیونی شد. وی با دعوت سعید سلطانی کارگردان مجموعه ستایش تصمیم گرفت برای بازی در نقش پری سیما صفایی همسر دوم صابر فردوس به همکاری با عوامل این سریال ادامه دهد.

فریبا نادری در ستایش

آخرین حضور او در تلویزیون با سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان در نقش مادرخوانده یک کودک پرورشگاهی بود که به خوبی توانست توانایی‌های بیشتری را از خود به نمایش بگذارد و خود را حسابی در دل مردم جا کند.

او درباره ی حضورش در سریال از سرنوشت میگوید : نقش الهام، نقشی بود که تا به حال آن را تجربه نکرده بودم، چه به لحاظ گریم و چه به لحاظ خود نقش. هیچوقت تجربه بازی با گریم صورتی سوخته و نقش یک مادر خوانده را نداشتم و به همین جهت نقش الهام برایم یک چالش بود. دلم می‌خواست خودم را محک بزنم و ببینم با این گریم و این نقش چه کار می‌کنم.

وقتی خودم را برای اولین بار با آن گریم در آیینه دیدم ترسیدم. به هر حال گریم سنگینی بود. حدود شش یا هفت بار تست گریم شدم تا به آنچه موردنظر طراح گریم و کارگردان بود، رسیدیم. به خصوص در سری اول این سریال که سوختگی‌ها خیلی بیشتر بود. چون همانطور که در سریال هم می‌بینیم به مرور زمان دائما جراحی‌های زیبایی روی شخصیت الهام انجام می‌شود و سوختگی‌ها به مراتب بهتر می‌شود. خاطرم هست وقتی آن اوایل گریم را روی صورتم انجام دادند، بعضی از عوامل سریال با ترسی توام با دلسوزی به من نگاه می‌کردند. حتی زمانیکه در سازمان بهزیستی بازی داشتم با بچه‌های آنجا هم همین مشکل را داشتم و آن‌ها هم از من می‌ترسیدند.

حجاب نیکی کریمی در اینستاگرام برایش دردسرساز شد
فریبا نادری در سریال از سرنوشت

در این سال‌ها فریبا نادری با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران مهران رجبی با 5 مرتبه، سیاوش خیرابی با 3 مرتبه، داریوش ارجمند با 3 مرتبه، شهرام عبدلی با 3 مرتبه و مختار سائقی با 3 مرتبه بیشترین همکاری را با فریبا نادری داشته‌اند.

جدول آثار هنری فریبا نادری

در ادامه بیوگرافی فریبا نادری بازیگر ستایش باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی فریبا نادری

سالنام فیلمکارگرداننقش
۱۳۹۵لامبورگینیمحمد اسدنیا
۱۳۹۴دریاکنارآرش معیریان
من و شارمینبیژن شیرمرزدوست تینا
مشکل گیتیبهرام کاظمیهمسر نادر
در راه خانه عروسافشین صادقی
۱۳۹۰ساده دلمحسن منشی زاده
۱۳۸۹شرط ازدواجمحسن منشی زاده
۱۴۰۰خائن کشیمسعود کیمیایی
فریبا نادری،ویشکا آسایش و سحر قریشی در من و شارمین

آثار تلویزیونی فریبا نادری

سالعنوان مجموعهکارگردانتوضیحات
۱۳۸۳مروارید سرخمسعود رسامشبکه تهران – ۲۶ قسمت
۱۳۸۵گل بارون زدهعباس رنجبرشبکه ۳–۱۵ قسمت
۱۳۸۶من و پوتی (سری سوم)مسعود فرخنده، حمید قدکچیانشبکه ۲–۳۹ قسمت – گروه کودک و نوجوان
۱۳۸۷یلدامسعود رشیدیشبکه ۱–۱۳ قسمت
بزرگ‌مرد کوچکمسعود رسامشبکه ۲–۲۰ قسمت
غیرمحرمانهمسعود رسامشبکه تهران – ۱۴ قسمت
۱۳۸۸سال‌های مشروطهمحمدرضا ورزیشبکه ۳–۲۱ قسمت
فاکتور هشترضا کریمیشبکه ۱–۲۱ قسمت
۱۳۸۹از یاد رفتهفریدون حسن‌پورشبکه ۱–۲۲ قسمت
آسمان همیشه ابری نیستسعید عالم زادهشبکه ۱–۳۱ قسمت
۱۳۹۰مثل شیشهجواد مزدآبادیشبکه ۱–۷ قسمت
راه طولانیرضا کریمیشبکه ۱–۲۶ قسمت
پنجرهقدرت‌الله صلح میرزاییشبکه تهران – ۳۲ قسمت
چک برگشتیسیروس مقدمشبکه ۱–۱۵ قسمت – پخش در نوروز ۹۱
۱۳۹۱میلیاردرعلیرضا امینیشبکه ۱–۱۹ قسمت
۱۳۹۲ستایش (سری دوم)سعید سلطانیشبکه ۳–۲۶ قسمت
۱۳۹۳فاختهمحمود معظمیشبکه ۲–۳۱ قسمت – پخش در ماه رمضان
سی و نه هفتهمرتضی احمدی هرندیشبکه تهران – ۷ قسمت
عشق تعطیل نیستبیژن بیرنگشبکه نمایش خانگی – ۲۵ قسمت
۱۳۹۵پرستارانعلیرضا افخمی، شهرام شاه‌حسینیشبکه ۱ – در دو فصل ۲۶ قسمتیجمعاً ۵۲ قسمت
۱۳۹۶گمشدگانرضا کریمیشبکه ۲–۳۰ قسمت
۱۳۹٨ستایش (سری سوم)سعید سلطانیشبکه سه
از سر نوشت (فصل ١ و ٢)سید محمدرضا خردمندان (فصل ١)، علیرضا بذرافشان (فصل ٢)شبکه ۲–۵۰ قسمت
١٣٩٩از سر نوشت (فصل ٣)سید محمدرضا خردمندانشبکه ٢
بچه محل (فصل ۳)احمد درویشعلی پورشبکه ٢
شغل دوم محسن کیایی فاش شد
فیلم های ویدئویی فریبا نادری
  1. شرط ازدواج
  2. یک بام و دوهوا
  3. دل سپرده
  4. دوباره عاشقی
  5. شبهای شیراز
  6. دو شارلاتان نادان
  7. شترمرغ

صفحه اینستاگرام فریبا نادری

فریبا نادری ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر بیش از 147 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی فریبا نادری و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی فریبا نادری و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی فریبا نادری، به اینستاگرامش مراجعه  کنید.آدرس اینستاگرام فریبا نادری @fariba_naderi__ می باشد و1 میلیون و 900 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام فریبا نادری

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا