اخبار حاشیه بازیگران

عمل زیبایی پر حاشیه سحر زکریا

سحر زکریا، بازیگر جنجالی سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری عجیب در صفحه اینستاگرامش، عمل بوتاکس اش را به نمایش گذاشته و جنجال به پا کرده است.

عمل زیبایی پر حاشیه سحر زکریا

عمل زیبایی پر حاشیه سحر زکریا

عمل زیبایی پر حاشیه سحر زکریا

 بیوگرافی سحر زکریا

در بیوگرافی سحر زکریا آمده است:وی متولد 28 آذر 1352 در گیلان ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

دانش آموخته رشته اقتصاد در دبیرستان و لیسانس تئاتر از جهاد دانشگاهی می باشد که با کارهای طنز مشهور شد و از علاقمندان آشپزی و موسیقی پاپ است

عمل زیبایی پر حاشیه سحر زکریا

خانواده ی سحر زکریا

در بیوگرافی سحر زکریا درباره ی خانواده اش میخوانیم: من در گیلان به دنیا آمدم اما شناسنامه ام از اراک است. تنها یک خواهر کوچکتر از خود دارم .مادرم گیلانی است و از آنجا که پدرهای قدیم دوست داشتند شناسنامه فرزندشان به نام شهر خودشان ثبت شود، پدر من هم شناسنامه مرا در اراک گرفت.

پدرم مهندس برق بود و کارش طوری بود که او را به شهرهای مختلف منتقل می کردند. به همین دلیل من تا سال پنجم دبستان زندگی در شهرهای مختلف ازجمله همدان، ملایر، کرمانشاه، فومن، لاهیجان، رشت و بسیاری مناطق دیگر را تجربه کردم.

از سال پنجم دبستان به شهر تهران آمدیم و زندگی را در اینجا ادامه دادیم.

حقیقتش خیلی سخت بود. در زندگی ما انسان ها عادت نقش زیادی ایفا می کند و همه ما دوست داریم به شرایط قابل قبول دوروبرمان عادت کنیم. من هم بعد از گذشت مدتی به محیط اطراف خود عادت می کردم. در هر مدرسه ای که بودم با خلق و خوی بچه ها می ساختم و کم کم چیزهایی از آنها یاد می گرفتم. اما زودتر از آن که بتوانم از بودن با دوستانی که به آنها عادت کرده بودم لذت ببرم، وقت منتقل شدن به شهر دیگر می رسید و ما باز باید از آن شهر می رفتیم و این برای هیچ کودکی خوشایند نیست.پدر من به راستی و درستی و صداقت اهمیت بسیار زیادی می دهد و همواره از ما می خواست که تا سر حدامکان راست بگوییم حتی اگر همان حرف راست به ضررمان باشد.

بهاره رهنما داغدار عزیزش شد
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا