اخبار حاشیه بازیگران

هدیه تهرانی حامی یک دختر خواننده شد

هدیه تهرانی، بازیگر توانای سینما در یک استوری به ویدئوی ترانه‌خوانی دختر جوان در بازار واکنش نشان داد.این دختر، همانی است که ویدئوی خواندن او در متروی تهران، پر بیننده شده بود. حالا در این ویدئو در بازار زنجان می‌خواند و مردمی که تشنه شادی هستند، او را تشویق می‌کنند.

هدیه تهرانی حامی یک دختر خواننده شد

هدیه تهرانی حامی یک دختر خواننده شد

هدیه تهرانی حامی یک دختر خواننده شد

بیوگرافی هدیه تهرانی

در بیوگرافی هدبه تهرانی آمده است :هدیه تهرانی متولد 4 تیر 1351 در تهران؛ بازیگر، عکاس و فعال اجتماعی است.

سال‌های میانی دهه‌ی هفتاد، چندین چهره‌ی تازه را به سینمای ایران معرفی کرد که هدیه تهرانی یکی از آن‌ها بود. بازیگری که با «سلطان» مسعود کیمیایی دیده شد و رفته‌رفته جای پایش را در سینمای ایران محکم کرد. در فاصله‌ی کوتاهی نام هدیه تهرانی به یک برند و اسم خاص در میان سینمادوستان تبدیل شد. حالت چهره و فرم خاص بازی او، برای مخاطبان سینما تازگی داشت و همین عاملی برای به سینما کشاندن علاقه­‌مندان بود. خونسردی تهرانی در چهره و بیان، تا آن زمان در کمتر بازیگری دیده شده بود و برگی برنده برایش به حساب می‌آمد.

در بیوگرافی هدیه تهرانی بهتر است بدانید او تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که بصورت اتفاقی در 24 سالگی وارد بازیگر شد و در دهه هشتاد بعنوان یکی از پولسازترین بازیگران سینمای ایران درخشید.او برنده دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر برای نقش آفرینی در فیلم‌های قرمز و چهارشنبه سوری، است.

هدیه تهرانی حامی یک دختر خواننده شد

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
واقعا مهدی پاکدل از بازیگری خداحافظی کرده است ؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا