اخبار حاشیه بازیگران

ماجرای فحاشی به فرشته حسینی چه بود ؟

پیج اینستاگرامی ستاره سینما با ادبیات ناخوشایندی به تحریم جشنواره فیلم فجر توسط فرشته حسینی واکنش نشان داد.این پیج در مورد تحریم کردن جشنواره فجر توسط فرشته حسینی به او فحاشی کرد.

ماجرای فحاشی به فرشته حسینی چه بود ؟

ماجرای فحاشی به فرشته حسینی چه بود ؟

در این مطلب آمده است:

فقط کم مانده بود که فرشته حسینی هم جشنواره فیلم فجر را تحریم کند!

فیلم “چرا گریه نمی‌کنی” با بازی این بازیگر افغان به بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر راه یافته اما این بازیگر مهاجر به همراه بازیگران ایرانی این فیلم بیانیه تحریم داده است.

اگر فرشته حسینی دلسوز مردم ایران است، چرا همزمان با حادثه متروپل آبادان، در فرش قرمز کن مشغول عشق بازی شد و البته چرا نسبت به دختران افغانستان که هموطنان او هستند و حق تحصیل و کار توسط طالبان از آنها سلب شده، بی‌تفاوت است؟

چگونه سال گذشته که در جشنواره فجر تقدیر شد و همچنین بابت بازی در فیلم ارگانی “دسته دختران” دستمزد دولتی گرفته بود، مردم جایگاهی نداشتند؟

درحالیکه جوانان مستعد ایرانی راهی به حلقه سینمای ایران ندارند، فرشته حسینی بعنوان یک شهروند غیرایرانی در سینمای ایران رشد و تعالی پیدا کرده اما به بهانه مشکل انتقال سند یک سیم کارت، علیه کشورمان جنجال به راه انداخته بود. گویا هر موهبتی به او از جانب کشورمان برسد باز هم نمک ندارد، این بار هم موضع‌گیری او علیه جشنواره‌ای که در آن روی سن رفته بود و تقدیر شده بود!

ماجرای فحاشی به فرشته حسینی چه بود ؟

بیوگرافی فرشته حسینی

در بیوگرافی فرشته حسینی آمده است : وی متولد ششم اردیبهشت ماه ۱۳۷۶ در شهر تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر افغانستانی تبار است که در ایران مشغول به فعالیت هنری است

خانه لاکچری نسرین مقانلو کجاست ؟

کلاس بازیگری فرشته حسینی از 10 سالگی

فرشته حسینی علی رغم مشکلات اقتصادی خانواده و حتی کار در زمان کودکی، از همان ابتدا به بازیگری علاقمند شد و به این سمت و سو کشیده شد.

او فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ و وقتی ۹ ساله بود، با شرکت در دوره‌های آزاد آموزش بازیگری زیر نظر اساتیدی، چون اصغر محبی، محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور شروع کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا