اخبار دیگران

آشنایی با انواع وب سایت و تعرفه های آن

 

تعرفه طراحی سایت با توجه به ویژگی های سایت شما می تواند متغییر باشد. حال شرکت های طراحی سایت در تلاشند تا با بهترین قیمت، سایت مناسب را برای شما آماده کنند. طراحی سایت لوازم خانگی نیز دارای اهمیت بالا برای این کسب و کار است.

تعرفه طراحی سایت

همچنین باید اندازه وب‌سایتی را که می‌خواهید بسازید، سبک وب‌سایتی را که می‌خواهید ایجاد کنید و تمام مراحل کوچکی که باید از ابتدا تا انتها انجام دهید، در نظر بگیرید. خیلی زیاد به نظر می رسد، اما من همه چیز را در زیر می نویسم.

انواع وب سایت

ابتدا در مورد نوع وب سایت مورد نیاز خود تصمیم بگیرید. شما باید اندازه کسب و کار خود و آنچه می خواهید وب سایت شما انجام دهد را در نظر بگیرید.

وب سایت کسب و کار کوچک

اگر یک کسب و کار کوچک هستید که به دنبال ساخت یک وب سایت هستید، به احتمال زیاد اطلاعات زیادی در سایت وجود نخواهد داشت، از چند صفحه تشکیل شده است و سفارشی سازی بسیار کمی دارد. بیایید فرض کنیم کمتر از 20 صفحه، چند عکس استوک، و هیچ چیز خیلی احمقانه ای در مورد عملکرد دارید.

وب سایت کسب و کار متوسط

برای کسب‌وکارهای متوسط، فرض کنید وب‌سایت شما حداکثر ۷۵ صفحه، یک سیستم مدیریت محتوا (CMS)، یک طرح‌بندی سفارشی طراحی‌شده و برخی عملکردهای منحصربه‌فرد خواهد داشت.

وب سایت تجارت الکترونیک

اگر علاقه مند به ایجاد وب سایتی هستید که مشتریان شما بتوانند محصولات را مرور و خریداری کنند؟ این تحت وب سایت تجارت الکترونیکی قرار می گیرد. بسته به تعداد محصولاتی که به دنبال ارائه آن هستید، قیمت آن فرق می کند.

همه چیز درباره کاشت ایمپلنت دندان

وب سایت کسب و کار بزرگ

اگر در بازار نیستید که گوشه‌ای را کاهش دهید، یک وب‌سایت در مقیاس بزرگ می‌تواند شامل صدها صفحه، طرح‌ها و تصاویر سفارشی، CMS، ادغام وبلاگ و موارد دیگر باشد.

شرکت های طراحی سایت

شرکت ایران سایت یکی از شرکت های طراحی سایت است که در زمینه طراحی وب سایت ها فعالیت میکند. این شرکت معیارهایی را برای طراحی وب سایت در نظر می گیرد.

در این پست به این موضوع می پردازیم که چرا طراحی سایت خوب از دیدگاه مخاطبان شما مهم است.

تصویر نام تجاری

وب سایت شما بازتابی از برند شما و هر چیزی است که نشان می دهد. معمولاً یکی از اولین چیزهایی است که مردم برای شناخت یک برند به آن نگاه می کنند و بنابراین به شکل گیری اولین برداشت کمک می کند. عناصر طراحی وب سایت شما مانند رنگ ها، فونت ها، تصاویر و غیره همه هویت برند شما را تشکیل می دهند. بنابراین، شما باید آن عناصر را با دقت انتخاب کنید و آنها را در وب سایت خود ثابت نگه دارید.

رنگ

اگر قبلاً چند رنگ برند دارید که با لوگو و سایر عناصر هویت برند شما همخوانی دارد، باید از آن ها در وب سایت خود نیز استفاده کنید. با این حال، اگر از ابتدا شروع می کنید، می توانید از این مطالعه برای درک تداعی رنگ ها استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید برند خود را با اعتماد مرتبط کنید، باید از رنگ آبی استفاده کنید. و اگر می‌خواهید مصرف‌کنندگان فکر کنند که برند شما محصولات باکیفیت تولید می‌کند، رنگ سیاه می‌تواند به شما در شکل‌دهی این تصویر کمک کند. به همین ترتیب، بسته به اینکه چه تداعی هایی با نام تجاری می خواهید ایجاد کنید، می توانید رنگ های برند خود را انتخاب کنید. سپس می توانید رنگ هایی را انتخاب کنید که احساسات یا افکار خاصی را در افراد برانگیزد. به عنوان مثال، رنگ آبی بیشترین ارتباط را با اعتماد دارد و رنگ مشکی با کیفیت.

بخاری سوله ای | بخاری کارگاهی سوله نیکاسان

طراحی سایت لوازم خانگی

قانون کلی برای انتخاب فونت این است که باید به راحتی قابل خواندن باشد و روی رنگ پس زمینه ای که انتخاب کرده اید به وضوح قابل مشاهده باشد. با این حال، انتخاب واقعی باید به مخاطبان شما بستگی داشته باشد. به عنوان مثال، افراد جوان اغلب فونت های سرگرم کننده و شیک تر را ترجیح می دهند. افراد مسن تر ممکن است موارد تمیز و ساده را ترجیح دهند که خواندن آنها راحت تر باشد. فونت شما همچنین باید نشان دهنده شخصیت برند شما باشد و اینکه آیا می خواهید حرفه ای به نظر برسید یا سرگرم کننده و جوان.

شما باید وب سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که در دسترس همه باشد. این نه تنها تجربه را برای مخاطبان شما بهتر می کند، بلکه طبق قانون نیز الزامی است. این بدان معناست که وب سایت خود را طوری طراحی کنید که افراد دارای معلولیت نیز بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. با این حال گفتن این کار آسان تر از انجام آن است. اکثر طراحان وب سایت و آژانس ها حتی از این موضوع آگاه نیستند، چه رسد به اینکه بتوانند یک وب سایت در دسترس طراحی کنند.

بنابراین، چه خودتان وب سایت خود را بسازید و چه از یک آژانس طراحی وب استفاده می کنید، مطمئن شوید که یک وب سایت قابل دسترسی طراحی می کنید. در حالی که این می تواند بسیار چالش برانگیز باشد، می توانید از راه حل هایی مانند accessiBe برای ساده کردن کل فرآیند نهایت استفاده را ببرید. این شرکت کدی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را نصب کنید تا وب سایت شما فوراً یک رابط قابل دسترسی را نمایش دهد.

دانلود جدیدترین انیمیشن های دوبله فارسی دنیا با ترافیک نیم بهاء

اگر میخواهید خدماتی این چنینی را دریافت کنید، می توانید به وب سایت iransite.com سر بزنید و سایت مورد نظر خود را سفارش دهید تا متخصصان آنها، در اسرع وقت پروژه شما را تکمیل کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا