اخبار حاشیه بازیگران

ماجرای تصادف وحشتناک جرمی رنر از چه قرار بود ؟

چندی پیش خبری مبنی برمجروح شدن «جرمی رنر» بازیگر منتشر شد اما تنها به این نکته اشاره شد که این اتفاق در هنگام برف روبی رخ داده است. اما حالا جزئیات جدیدی منتشر شده است.
ماجرای تصادف وحشتناک جرمی رنر

ماجرای تصادف وحشتناک جرمی رنر

بر اساس این گزارش، او هنگامی که سعی کرده بود برادرزاده‌اش را نجات دهد، توسط ماشین برف روب زیر گرفته شده بود.

این بازیگر بدون کشیدن ترمز اضطراری ماشین برف روب از آن پیاده شده بود و بعد سعی کرده بود مانع از برخورد این ماشین شش تنی به برادرزاده‌اش شود. برخورد ماشین برف روب جرمی رنر با او زمانی رخ داد که او تلاش می‌کرد برادرزاده‌اش را نجات بدهد و بعد از این که نتوانست ترمز اضطراری این ماشین را فعال کند با این ماشین برخورد کرد.

طبق گزارش تصادف منتشرشده توسط اداره کلانتری نوادا که به دست روزنامه ورایتی رسیده، رنر قصد داشته با کمک ماشین برف روبش وانت برادرزاده‌اش را از برف بیرون بکشد و بعد از این که بدون کشیدن ترمز از برف روب پیدا شده بود سعی کرده بود جلوی این ماشین شش تنی را بگیرد و نگذارد روی برادرزاده‌اش سُر بخورد.

ماجرای تصادف وحشتناک جرمی رنر

طبق این گزارش: «وقتی که رنر سعی کرده جلوی ماشین برف روب را بگیرد یا مسیرش را منحرف کند تا از برخورد به برادرزاده‌اش جلوگیری کند، به زیر برف روب کشیده شده و ماشین از روی رد شده است.»
این گزارش نشان می‌دهد که نشانگر ترمز ماشین برف روب کار نمی‌کرده و این که «مشکلات مکانیکی یکی از عوامل بروز این حادثه بودند.»

شغل جدید نعیمه نظام دوست پس از فاصله گرفتن از بازیگری

این گزارش همچنین اضافه می‌کند که «بر اساس بررسی‌های ما اگر ترمز دستی این ماشین کشیده می‌شد مانع از حرکت رو به جلوی آن می‌شد.»

جرمی رنر بعد از این حادثه درست در شب سال نو به بیمارستان رسانده شد. او از ناحیه سینه آسیب جدی دیده و به گفته مدیر برنامه‌هایش تا کنون دو بار جراحی شده است. او در روز ۱۶ ژانویه سال جاری از بیمارستان مرخص شد. رنر در شبکه‌های اجتماعی گفته که در این حادثه بیش از ۳۰ استخوان وی شکسته است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا