اخبار حاشیه بازیگران

ماهایا پطروسیان تغییر دین داد

ماهایا پطروسیان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش درباره ازدواج و جدایی و ازدواج مجددش توضیح داد. ماهایا پطروسیان بازیگر ارمنی کشورمان در زمان ازدواجش دین خود را تغییر داد و مسلمان شد تا بتوتند با همسر مسلمانش ازدواج کند.

تغییر دین ماهایا پطروسیان

تغییر دین ماهایا پطروسیان

ماهایا پطروسیان با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت: عزیزان سلام، من همیشه از حاشیه ها و شایعات مربوط به زندگی شخصی ام فراری بودم و معمولا فقط به سوالات در مورد حرفه ام پاسخ میدهم، اما نمیدانم چه اتفاقی افتاده که در این چند ماهه که مردم با هزاران مشکل ریز و درشت دست به گریبانند… ناگهان مسئله ازدواج بنده و عکسهای بی ربط، سوژه بعضی صفحات حاشیه ای شده است!!!

به هر حال، فقط یکبار در صفحه ام عنوان میکنم، که من در سال هشتاد و سه ازدواج کردم ودر سال هشتاد و هفت هم جدا شدم، همسر سابقم ایرانی متولد ایتالیا بودند والان هم ایتالیا زندگی میکنند. تا به امروز ازدواج مجددی نداشتم…. و قطعا اگر در زندگیم اتفاق جدی بیافتد در صفحه خودم اعلام می کنم…. شاد و پیروز باشید.

تغییر دین ماهایا پطروسیان

بیوگرافی ماهایا پطروسیان

در بیوگرافی ماهایا پطروسیان آمده است : او متولد 13 دی 1348 در تهران، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون است

ماهایا پطروسیان از بازیگران مطرح سینمای ایران است که در دهه‌های 70 و 80 در اوج دوران بازیگری خود قرار داشت. پطروسیان شاید تنها زنی باشد که از اقلیت ارمنی باشد که تا حد یک ستاره اول سینمای ما جلو آمده است. او که شانس حضور و دیده شدن در دوران اوج سینمای ایران را داشته است، در فیلم‌های مختلفی اعم از کمدی و عامه پسند تا فیلم‌های هنری را در کارنامه خود دارد.در بیوگرافی ماهایا پطروسیان میبینیم که تجربه همکاری با کارگردان مطرحی چون واروژ کریم‌مسیحی، تهمینه میلانی، رسول ملاقلی‌پور، فرزاد موتمن و محسن مخملباف داشته است و از مطرح‌ترین بازیگران سینمای ایران می‌باشد.

عکس لو رفته جدید از دوران جوانی گوهر خیراندیش

هرچند که ماهایا پطروسیان سال‌هاست که به دین اسلام روی آورده است اما همان‌طور که از نام او بر‌می‌آید، در خانواده‌ای ارمنی متولد شده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا