اخبار حاشیه بازیگران

همسر الهام پاوه نژاد کیست ؟

الهام پاوه نژاد اواخر دهه هفتاد با آقای کامکاری ازدواج کرد که یکسال بعد ثمره این زندگی تولد دختری بنام کردیا شد.استایل هالیوودی همسر قد بلند و خیلی خوش تیپ الهام پاوه نژاد در فضای مجازی منتشر کرد.عکس زیر از الهام پاوه نژاد و همسرش است.

همسر الهام پاوه نژاد کیست ؟

همسر الهام پاوه نژاد کیست ؟

همسر الهام پاوه نژاد کیست ؟

بیوگرافی الهام پاوه نژاد

در بیوگرافی الهام پاوه نژاد آمده است: او در 27 شهریور 1357 در تهران متولد شد.

اکنون نزدیک به سی سال از عمر بازیگری الهام پاوه‌نژاد می‌گذرد و او همچنان باانرژی و انگیزه بالا به فعالیت خود ادامه می‌دهد. پاوه‌نژاد هیچ‌گاه یک فوق ستاره پرجنجال نبود. اما مسیر کم‌افت‌وخیزی را در این مدت گذرانده و همواره از بازیگران موفق بوده است. چه در تلویزیون و چه در تئاتر. به قول خودش بااینکه کم‌کار است اما مردم فراموشش نمی‌کنند. الهام پاوه‌نژاد با درخشش در مجموعه «همسران» ستاره شد و در مجموعه‌های چون «ترانه مادری»، «آژانس دوستی»، «هفت‌سنگی» و … خوش درخشید. همان‌طور که گفتیم او در عرصه تصویر آن‌چنان پرکار نبود و تعداد آثاری که در کارنامه‌اش دیده می‌شود به بیست هم نمی‌رسد. بیشتر تمرکز و وقتش روی صحنه‌های تئاتر می‌گذرد. اما با همین تعداد نه‌چندان زیاد تبدیل به چهره‌ای محبوب و آشنا در میان مخاطبین تلویزیون شده است.در ادامه بیشتر با بیوگرافی الهام پاوه نژاد آشنا خواهیم شد.

همسر الهام پاوه نژاد کیست ؟

تحصیلات الهام پاوه نژاد

او در ابتدا محصل رشته تجربی بود. مادر و پدرش اصرار می‌ورزیدند تا وارد یکی از شاخه‌های پزشکی شود. اما چه می‌توان کرد که گرایش الهام نوجوان بیش از هر چیزی به سمت هنر و ادبیات بود.در بیوگرافی الهام پاوه نژاد جالب است بدانید او  علی رقم فشارهای خانواده سرانجام در سن 19 سالگی وارد دانشکده بازیگری شد. او در سال 1371 مدرک فوق‌دیپلم کارگردانی- بازیگری‌اش را از دانشگاه نیاوران دریافت کرد. بعد از آن دوره‌هایی را نیز در موسسه‌های دیگر گذراند. رکن‌الدین خسروی و اکبر زنجان‌پور ازجمله اساتید او در این حرفه بودند و تأثیر زیادی روی نگرشش در بازیگری گذاشته‌اند.

صبا راد با عمل زیبایی جدیدش کلی تغییر کرد

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا