اخبار حاشیه بازیگران

چرا حال آزیتا لاچینی خوب نیست ؟

آزیتا لاچینی این هنرمند پیشکسوت که این روزها بر بالین دختر بیمارش است، حال روحی خوبی ندارد و از مردم کشورش فقط می‌خواهد برایش دعا کنند. او این روزها تنها آرزویش عاقبت بخیری است.

چرا حال آزیتا لاچینی خوب نیست ؟

چرا حال آزیتا لاچینی خوب نیست ؟

«آزیتا لاچینی» بازیگری است که در همه عرصه‌های هنر از بازیگری در سینما، تئاتر و تلویزیون گرفته تا گویندگی در دوبله و رادیو نقش های ماندگاری بر جای گذاشت. او اما حالا روزهای خوبی سپری نمی کند. لاچینی که سال‌هاست در قاب تلویزیون دیده نمی شود درباره این دوری می گوید: دیگر بس است؛ ۵۰ سال برای هنر مملکتم کار کردم دیگر نمی توانم.

آزیتا لاچینی از حال این روزهایش و دلیل دوری از عرصه تصویر و صدا گفت. او همچنین از بهترین و به‌یادماندنی‌ترین کارهایش در تلویزیون یاد کرد و از تنها آرزویش سخن گفت.

این هنرمند مدت هاست در قاب تلویزیون و پرده سینما دیده نمی شود و صدایش نیز سال هاست در رادیو و دوبله شنیده نمی شود.

وقتی از او می پرسیم خانم لاچینی این روزها چه می کنید؛ اینکه نیستید به خواست خودتان است یا پیشنهادها خوب نیست؟ پاسخ می دهد: مادر جان اصلاً حال و روز خوشی ندارم. این روزها دخترم بیمار است؛ هم سکته کرده، هم بیماری سرطان دارد. مدت‌هاست که درگیر او هستیم و متاسفانه چند روز است که بیهوش شده. خلاصه مدت هاست که غصه او را می خورم و اصلا حال خوبی ندارم. از خداوند می‌خواهم کمکش کند. خدا به همه بیماران سلامتی بدهد، به دختر من هم همین طور.

تغییر چهره مهدی سلوکی باورنکردنی است
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا