اخبار حاشیه بازیگران

عکس لو رفته از دوران کودکی ریحانه پارسا

در ادامه عکسی که ریحانه پارسا از کودکی اش منتشر کرد را میبینید.ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلوزیون بود. وی به ترکیه ماجرت کرد. ریحانه پارسا حواشی زیادی در فضای مجازی دارد. او با سریال پدر به شهرت رسید. ریحانه پارسا در گشت ارشاد ۳ بازی کرد.

ریحانه پارسا در کودکی

ریحانه پارسا در کودکی

ریحانه پارسا در کودکی

بیوگرافی ریحانه پارسا

در بیوگرافی ریحانه پارسا آمده است وی ۴ اسفند ۱۳۷۷ در تهران متولد شد. او تحصیلاتش درزمینهٔ تئاتر را از دوره دبیرستان در مدرسه سوره آغاز کرد و در سال 1393 وارد عرصه تئاتر حرفه‌ای شد. در کلاس‌های مختلف بازیگری شرکت کرد و توانست در همان سال‌ها تجربه حضور در چند نمایش صحنه‌ای را کسب کند. در سال 1396 هم در کنکور شرکت کرد که هنوز اطلاعی از ورود یا عدم ورودش به دانشگاه به دست نیامده است. پارسا علاوه بر بازیگری علاقه زیادی به نویسندگی و عکاسی دارد. ریحانه پارسا مدتی در کافه صابر ابر کار می کرده و بیشتر با دنیای بازیگری آشنا می شود.

در بیوگرافی ریحانه پارسا آمده است وی فعالیت بازیگری‌اش را با سریال تلویزیونی «پدر» در سال 97 در نقش لیلا آغاز کرد و به شهرت رسید. او از طریق دستیار کارگردان به این پروژه معرفی شد و تست بازیگری داد و به گفته‌ی خودش از میان 250 نفر برای این نقش انتخاب شد

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
عکس های لو رفته از شادی کرم رودی در شب عروسیش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا