اخبار حاشیه بازیگران

ریحانه پارسا در متروهای ترکیه چه میکند ؟

ریحانه پارسا ، بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون که چند وقتی است به خارج از ایران مهاجرت کرده، تصویری جدیدی از خود را در اینستاگرامش منتشر کرد.عکس او در شیشه مترو کشور ترکیه است.

ریحانه پارسا در ترکیه

 

ریحانه پارسا در ترکیه

ریحانه پارسا در ترکیه

بیوگرافی ریحانه پارسا

در بیوگرافی ریحانه پارسا آمده است وی ۴ اسفند ۱۳۷۷ در تهران متولد شد. او تحصیلاتش درزمینهٔ تئاتر را از دوره دبیرستان در مدرسه سوره آغاز کرد و در سال 1393 وارد عرصه تئاتر حرفه‌ای شد. در کلاس‌های مختلف بازیگری شرکت کرد و توانست در همان سال‌ها تجربه حضور در چند نمایش صحنه‌ای را کسب کند. در سال 1396 هم در کنکور شرکت کرد که هنوز اطلاعی از ورود یا عدم ورودش به دانشگاه به دست نیامده است. پارسا علاوه بر بازیگری علاقه زیادی به نویسندگی و عکاسی دارد. ریحانه پارسا مدتی در کافه صابر ابر کار می کرده و بیشتر با دنیای بازیگری آشنا می شود.

ریحانه پارسا در ترکیه

 

شروع فعالیت‌های هنری ریحانه پارسا

فروردین ۱۳۹۸، پارسا مهمان برنامهٔ خندوانه بود. میان‌برنامه‌ای که او به همراه سینا مهراد در آن شرکت کرد از لحاظ بازتاب در شبکه‌های اجتماعی و تعداد بینندگان تلوبیون رکورددار شد. بهمن ۱۳۹۷ هم در برنامهٔ خیابان جام جم حضور یافت و پس از پخش صحنه‌هایی از سریال پدر، اشک در چشمانش حلقه زد. اولین حضور پارسا در گفتگوهای تلویزیونی در برنامهٔ ایرانیوم در مرداد ۱۳۹۷ صورت گرفت.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
علت مهاجرت نکردن هنگامه قاضیانی از زبان خودش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا