اخبار حاشیه بازیگران

دردسری که انتشار عکسهای خصوصی مریم معصومی برایش به وجود آورد چیست ؟

مریم معصومی که این روزها بیشتر وقت اش را صرف ورزش کردن می کند، تصاویر و ویدئوهایی از ورزش خود در اینستاگرام منتشر می کند.اما حالا او گفته که انتشار این تصاویر برای دردسرساز شده است و احتمالا دیگر عکسی منتشر نخواهد کرد.

دردسر جدید مریم معصومی

دردسر جدید مریم معصومی

او نگفته که چه مشکلی برای او پیش آمده است. اما نوشته است: «دوست ندارم عکس بذارم.

میدونید که چی میگم…

هر چی میذاری دردسر…

ولی اینو میذارم از حال الانم برای اونایی که میگن دلمون تنگ شده.»

عکس لو رفته از مریم معصومی در باشگاه

تصویر جدیدی از استایل متفاوت مریم معصومی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در باشگاه در فضای مجازی منتشر شده است که به دلیل پوشش متفاوتش مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

مریم معصومی در باشگاه

مریم معصومی در باشگاه

مریم معصومی سرآشپز شد

مریم معصومی بازیگر مشهور تصاویری از حضورش در یک دوره سرآشپزی منتشر کرده است. این تصاویر سبب شده تا کاربران ادعای تغییر شغل اش را مطرح کنند.این بازیگر 36 ساله هنوز ادعای تغییر شغل را تایید و یا تکذیب نکرده است. اما بعید به نظر می آید که برای همیشه این شغل را ترک کند.

مریم معصومی سرآشپز
مریم معصومی سرآشپز
مریم معصومی سرآشپز

تیپ لاتی مریم معصومی

مریم معصومی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری تازه در صفحه اینستاگرام اش، از تیپ لاتی و عجیب اش رونمایی کرده است.مریم معصومی بازیگر جوان و مشهور سینمای ایران است.

تیپ لاتی مریم معصومی

بیوگرافی مریم معصومی

در بیوگرافی مریم معصومی میخوانیم : او متولد 24 اسفند 1365 در اصفهان، بازیگر است.

کودکی مریم معصومی

افتخار می‌کنم که متولد اسفند هستم، بهترین زن سال! (با خنده) این را همه طالع بینی‌ها می‌گویند! خانم گلچین هم متولد اسفند هستند و به خاطر همین خیلی با هم خوب بودیم و همدیگر را درک می‌کردیم.

او دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی را گذرانده‌است. البته به ورزش هم علاقه‌مند بوده و همراه هنر در ورزش موتور سواری نیز فعالیت می‌کند.

بالاخره نسبت خانوادگی رزیتا غفاری و گوگوش لو رفت

کودکی مریم معصومی

در ادامه بیوگرافی مریم معصومی آمده است:  او دو خواهر و دو برادر دارد و خودش آخرین فرزند خانواده شان است،زمان کودکی شیطنت خاص و شخصیت جالبی داشته ،چرا که کوچکترین عضو خانواده بود بنابراین شرایط به گونه ای بوده است که از چهره معصوم او یک شخصیت بازیگوش و شیطون که کنجکاوی های خطرناک را به دنبال داشته ساخته بود.

در آن زمان او علاقه خاصی به خوانندگی داشت و همیشه با تیپ و قیافه های مختلف و با پوشیدن لباس های جورواجور یا بستن پارچه و چادر به دور سر و تنش ساعت ها جلوی آینه برنامه های مختلف اجرا می کرد و بیشتر اوقات همین بازی های انفرادی اسباب سرگرمی اش بود.

این احساس تنهایی مریم معصومی حتی با وارد شدن به مدرسه هم باز به قوت خود باقی بود چراکه با وجود اینکه برعکس خانه اطرافش شلوغ بود اما ارتباط زیادی با دوستان و هم سن و سال هایش نداشت تا جایی که حتی در جشن تولد دوستانش هم شرکت نمیکرد.

شیطنت هایش به قدری بود که حتی چندین بار منجر به صدمه دیدن او شده بود از جمله شیطنت های کودکی اش به این ماجرا می توان اشاره کرد:زمانی که یک بار برای خودش و در عالم کودکی اش خوانندگی می کرده،بر روی چهار پایه می ایستد و شیشه عطر را به عنوان میکروفون گرفته که یکهو چهار پایه میشکند و و در نهایت به شکستن دستش منجر می شود و چند روزی در بیمارستان بستری می شود.

ماجرای دیگری از شیطنت های معصومی این مورد هم یادآوری کنیم که بخاطر لجبازی و تک روی که صرفا با دوستان خود بازی نکند و مثل همیشه تنها باشد دوستانش به علت لج کردن با او با دوچرخه جلوی سر راه او می پیچند و این اتفاق باعث می شود نزدیک 7 بخیه به پایش بخورد.

عکس های لو رفته از عروسی لاکچری نیلوفر پارسا

او همیشه دوست داشت اسباب بازی هایش را با همبازی هایش تقسیم کند اما از آنجایی که با هیچکدام از هم سن و سالانش ارتباطی نداشت برای همین هیچوقت این موضوع برایش پیش نیامده بود و تجربه اش را نداشته است.

کودکی مریم معصومی

تحصیلات مریم معصومی

در بیوگرافی مریم معصومی میخوانیم :او فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی است

سال 1388 فارغ التحصیل شدم و نشستم هشت ماه شدید برای فوق‌لیسانس علوم‌سیاسی خواندم.مطمئن بودم که سراسري قبول میشوم و بهمین خاطر اصلا در دانشگاهِ آزاد شرکت نکردم و همین حالا پشیمان هستم! سراسري شبانه شهرستان قبول شدم. یک ترم ثبت نام کردم ولي بعد بازیگري را ترجیح دادم به اینکه 2 روز بروم شهرستان و برگردم.انصراف دادم وفوق لیسانس روی هوا ماند.

قد مریم معصومی

در بیوگرافی مریم معصومی آمده است قد او 170 سانتی متر است.

قد مریم معصومی

بیوگرافی خانواده مریم معصومی

در بیوگرافی مریم معصومی درباره ی خانواده اش آمده است : او در خانواده‌ای پرجمعیت و صمیمی بزرگ شد. دو خواهر دارد که هر دو متاهل هستند. دوتا هم خواهرزاده دارد.

خواهر مریم معصومی

دارای یک برادر متاهل و یک برادر مجرد است. با برادر بزرگتر مجرد خیلی صمیمی ست و مشوق اصلی او در کارهایش ایشان هستند. یک برادرش فارغ التحصیل برق، یک برادرش دیپلمه، یک خواهرش فارغ التحصیل حسابداری و خواهر دیگرش فارغ التحصیل دستیاری دندانپزشکی هستند.

برادر مریم معصومی

پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار هستند.

پدر مریم معصومی

دربرخی از سایتها شایعه شده بود کـه وي دختر مرجانه گلچین می باشد کـه این خبر واقعیّت نداشت و او هیچ نسـبت با خانـم گلچین ندارد.

مریم معصومی از زبان مادرش

مریم از بچگي در همه زمینه‌ ها مثل نقاشي – موسیقی و… خیلی با استعداد بود.ولی هیچوقت دوست نداشتم مریم بـه سمت هنر و بازیگری برود.مریم می خواست بازیگری و کارگردانی بخواند ولی مـن بـه شدت مخالف بودم و می گفتم یا باید پزشک بشوی یا مهندس کـه باعث رنجش مریم میشد.

غزل صارمی با بازگشتش غوغا کرد

وقتی کـه وارد دبیرسـتان شد رفتم رشته ریاضي ثبت نامش کردم ولی وقتي کـه فهمید مـن رشتۀ ریاضی ثبت‌ نامش کردم خیلی ناراحت شد وگفت مـن ریاضی دوست ندارم و می خواهم علومِ انسانی بخوانم.با توجه بـه اینکه مرغ مریم خانم یه پا داره رشته‌ اش را عوض کرد.مـن و پدرش موافقت کردیم کـه رشتۀ انسانی بخواند بـه این شرط ‌کـه هر رشته‌ ای میخواند دکترایش را بگیرد. همیشه معلم‌ هایش دوستش داشتند و میگفتند کـه خیلی با استعداد فروتن و با گذشت و خونگرم اسـت.همیشـه نمره‌ هایش خوب بودو حتی معدل پیش‌دانشگاهی‌ اش 19/60 شد در دانشـگاه هم نمراتش بالا بود وخیلی زود درسهایش را پاس کرد و درسـش بـه پایان رسید.دوست داشت حقوق بخواند و وکیل شود. اما موفق به قبولی این رشته در دانشگاه‌های دولتی تهران نشد و علوم سیاسی را انتخاب کرد.بعد از لیسـانس هم وارد بازیگری شد.مـن و پدرش اول مخـالف بودیم.چون همیشه یک هاله‌ ای دور سینما وجوددارد و بـه آدم اسـترس می دهد.

مادر مریم معصومی

ازدواج و وضعیت تاهل مریم معصومی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی مریم معصومی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

با وجود اینکه مریم معصومی تابحال بصورت رسمی خبر ازدواج خود را منتشر نکرده است، اما او در روز ولنتاین با انتشار عکس حلقه ازدواجش از یک رابطه 2 ساله از سال 1394 با عشقش خبر داد

 همان‌طور که گفتیم خانم بازیگر هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. اما یک‌بار عاشق شده و تا مرز ازدواج پیشرفته است. البته به قول خودش، خوشبختانه مخالفت خانواده جلوی آن را گرفت. او می‌گوید: «اولین بار فکر کنم 15 یا 16 سالم بود که عاشق شدم که سرانجام نداشت. آن‌هم به سبب مدیریت خانواده‌ام بود که می‌گفتند این سن، سن مناسبی برای ازدواج نیست. من هم شانس آوردم که پافشاری چندانی برای ازدواج نکردم. حتماً می‌دانید که آن سن‌وسال تب عاشق شدن و ازدواج کردن خیلی داغ است و من هم از این قضیه مستثنا نبوده‌ام. ولی مادرم ازآنجایی‌که همیشه سایه مدیریتش روی من بوده به من فهماند که الآن موقعیت ازدواج تو نیست و الآن هم که به آن دوران فکر می‌کنم واقعاً درست می‌گفت. چون کسی که قصد ادامه تحصیل دارد نباید قبل از تحصیل ازدواج کند… به نظرم بهترین سن ازدواج اگر یک نفر بتواند تا آن موقع صبر کند بین 25 تا 28 سالگی است. به نظرم بعد از 30 سالگی ایده‌آل زندگی و مسیر آن برای انتخاب کردن مکمل زندگی بسیار سخت‌تر می‌شود.»

آیا این سرآشپز معروف همسر بهاره کیان افشار است ؟

شوهر ایده آل مریم معصومی

همه زن​ ها از نوجوانی یکسري ایده‌​آل​‌ها دربارۀ همسر آیند​شان در ذهن دارند مـن هم ایده‌هایم همیشه مشخص بوده اسـت. در درجۀ اول تحصـیلات خیلی برایم مـهم اسـت بخاطر اینکه می​دانم دنیای آدم تحصیل کرده با دنیای آدم​ هاي دیگر فرقي می​کند خانواده هم یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای من اسـت.

اینکه آن مرد در چه خانواده​ای زیر سایه چه پدر و مادری و با چـه نگرشی بزرگ شده اسـت.دوست دارم همسر آینده‌ام چـه از لحاظِ مالی و چـه از لحاظِ فکري مستقل از خانواده‌​اش باشد. مـن مرد کامل و مستقل دوست دارم.همه آدم ​ها عشق را تجربه کردند و به نظر مـن عشق می​تواند بارها درمراحل مختلف پیش بیاید.

بستگی بـه این دارد کـه چندبار بخواهـیم آنرا تجربه کنند. مـن یکبار تجربه کردم و دیگر نخواستم تجـربه کنم ولی میدانم فقط کافی است که بخواهم. اما مهم‌ترین مساله برای مـن دربارۀ همسر آینده ام این اسـت که به هنر علاقه داشته باشد و مانعِ کار من نشود. شاید برای همین ترجیح می​دهم همین حالا بـه ازدواج فکر نکنم و یا او هم در همین حرفه فعال باشد.

علایق و حقایقی درباره مریم معصومی

در ادامه بیوگرافی مریم معصومی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

غذای مورد علاقه وی ماکارونی و رنگ مورد علاقه اش آبی می باشد.

اهل کار خونه نيستم

اصلا اهل آشپزی و کار خونه نيستم.در خانه دست به سياه و سفيد نمی زنم ! خيلي کم پيش آمده که ظرف بشورم، مگر اين‌که مجبور شوم ! اما امان از روزی که آشپزی کنم! با اين که تجربه ندارم اما دست پختم عاليه !

ببینید سیاوش خیرابی چه تفریحات لاکچری در تابستان دارد ؟

مریم معصومی عاشق هنر

کلا هنر را خیلی دوست داشتم. البته حوصله نقاشی نداشتم، چون یک مقدار اعصابم ضعیف است! (با خنده) موسیقی را هنوز هم خیلی دوست دارم. عاشق ساز ویلون هستم. ولی فرصت یادگیری موسیقی هیچ وقت برایم مهیا نشده است. خیلی عاشق بازیگری بودم. از دوران دبیرستان من کارگردانی و بازیگری می‌کردم و اکنون اولین عشق زندگی‌ام بازیگری است.بعد از بازیگری عشق دوم من عکاسی است و برای این کار خیلی سفر می‌کنم.

تلویزیون، تئاتر و سینما

كار در تلويزيون، سينما و تئاتر را دوست دارم، ولي اول تلويزيون و بعد به سينما و تئاتر علاقه‌ مندم به نظرم تلويزيون شروع خوبی است

علایق مریم معصومی

خیلي فیلم می بینم و اهل سینما و تئاتر رفتن هستم و موقع فیلم‌برداری هم اگر وقتِ کوچکی پیدا می کردم سریع می‌رفتم سینما.یکی از تفریحاتِ مهم مـن فیلم دیدن بـه همراه یک کاسه بزرگ از تخمه آفتاب‌گردان اسـت و بعد هم تجزیه و تحلیل آن فیلم.

زندگی مریم معصومی در چهار کلمه

به شدت ورزش می كنم ورزش اصلی من شنا و بدن سازی است، زندگی من در چهار كلمه خلاصه می شود : بازيگری، ورزش، عكاسی و خواب !

مریم معصومی در باشگاه

مریم معصومی احساساتی شدید

من خيلي انسان دوست هستم و به شدت طرفدار حقوق زنان می باشم

وقتی در خيابان راه می روم و غريبه ​ای که اصلا نمی ​شناسم از کنارم رد شود اگر از چهره​ اش احساس کنم ناراحت است و يا مشکلی دارد خيلی ناراحت می شوم و به هم می ​ريزم، در اين حد احساساتی هستم

الگوهای بازیگری مریم معصومی

الگوی های بازيگری خارجی را انتخاب نمی كنم، چون اعتقاد دارم در كشور خودمان اساتيد بزرگی چون آقای انتظامی، آقای علی نصيريان، آقای پرویز پرستويی داريم كه نيازی نيست از بازيگران خارجی الگو برداری كنيم

آیا مهاجرت ساره بیات از ایران صحت دارد ؟

ضمن اينكه شرايط بازی در كشور ما با كشورهای ديگر تفاوت دارد بازی امين حيايی و باران كوثری را خيلی دوست دارم آرزو دارم كه با كارگردان‌ های صاحب‌ نام كار كنم

مریم معصومی عاشق عروسی

از بچه گی عاشق عروس بودم عروس فرشته دختر بچه هاس هنوز هم عاشق عروس و لباس عروس و مراسم عروسی هستم. لباس عروس مقدس است

فعالیت اجتماعی مریم معصومی

از فعالیت اجتماعی مریم معصومی به جز تشویق و انگیزه دهی به زنان برای رسیدن به حقوق طبیعی خود مانند موتور سواری و… باید به سفیر سندروم داون بودن او اشاره کرد.

مریم معصومی در کنار کودکان مبتلا به سندروم

موتورسواری مریم معصومی

ماجرای سو قصد به مریم معصومی

 اتفاقی تلخ و عجیب در سال 1396 طرفداران بازیگر جوان را شوکه و نگران کرد. مریم معصومی در یکی از خیابان‌های تهران توسط فردی ناشناس و به دلیلی ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

معصومی بعد از آن حادثه با انتشار عکسی از صورت آسیب‌دیده‌اش در اینستاگرام نوشت: «فرد ناشناسی که امروز به من حمله کردی، مطمئن باش دوربین‌های خیابان تو را شناسایی خواهند کرد. راستی… این را خوب بدان، من از جنس زنم، زنی که بارِ ده تا مرد را می‌تواند به جان بکشد و از تو که اسم مرد را یدک می‌کشی خیلی مردتر باشد. صورتم را نیمه گذاشتم چون دلم نخواست کسی ببیند… خیلی مراقب خودتون باشید، بیمارانی هستند که میان انسان‌ها در اجتماع قدم می‌زنند.»

پست اینستاگرام مریم معصومی بعد از مورد حمله قرار گرفتن

مریم معصومی مدلینگ

مریم معصومی به عنوان مدل لباس و لوازم آرایشی در برندهای مختلف فعال است.

مریم معصومی مدلینگمریم معصومی مدلینگمریم معصومی مدلینگ

پاسخ های کوتاه مریم معصومی

  • ازدواج : مقدس‌ ترين مرحله زندگی
  • شهر : تهران
  • شاهد احمدلو : بادرايت‌ ترين كارگردان جوان
  • سيروس گرجستانی : بهترين بابا
  • زندگی : اجباری ترين مرحله زندگی انسان
  • رنگ : آبی
  • مرجانه گلچين : نازنين‌ ترين زن
  • هنر : زيبا‌ترين حس یک انسان
  • غذا : ماكارونی
  • تفريح : مهم‌ترين سرگرمی یک آدم
شهاب حسینی هم از بازیگری خداحافظی کرد

شروع فعالیت هنری مریم معصومی و کلاس بازیگری

قبل از اینکه وارد آموزشگاه‌های بازیگری شود، با یوسف تیموری آشنا شد و اولین تجربه بازیگری‌اش را با تله فیلم «کادوی دربدر» به دست آورد.

بعد از پخش شدن اولین کار از تلویزیون بود که از مخالفت‌های خانواده کاسته شد. مادرش می‌گوید: « نخستین بـاری کـه مریم رفت جلوي دوربین مـا اصلا اطلاع نداشتیم وخانم یک روز آمد و گفت رفتم فیلم بازی کردم نخستین باری کـه تصویرش را در تلویزیون دیدیم ازآن سختی‌ها دست برداشتیم و دیدیم کـه توانایی‌ اش را دارد. مـن همیشه سعی کردم دخترم را طوری تربیت کنم کـه یک خانم کامل باشد برای جامعه‌ ای کـه درآن زنـدگی می کنم و فـکر می کنم تلاشم جواب داده اسـت چون اطرافیان این رابه مـن می گویند.

در آن مدت کار نکردم وصبر کردم دوره هایم تمام شود تا پخته جلوي دوربین بروم. بعد ازآن دوره‌ هـاي عکاسی‌ ام را شروع کردم.

بعد از اولین تجربه بازیگری در سال 88 در کلاس های بازیگری استاد سمندریان شرکت کرد و فارغ التحصیل دوره های عکاسی حرفه ای، کارگردانی و فیلمنامه نویسی شد

شهرت مریم معصومی

برای اولین بار در سال 1389 نقش کوتاهی در سریال محبوب «فاصله‌ها» ایفا کرد و یک سال بعد در سال 1391 با فیلم سینمایی «اخلاقتو خوب کن» وارد سینما شد.

مریم معصومی در سریال فاصله‌ها
مریم معصومی در فیلم اخلاقتو خوب کن

او در مورد ورودش به پروژه «فاصله‌ها» می‌گوید: «در ابتدا مثل ۳۰۰ تا دختر دیگر رفتم تست دادم و برای نقش ریحانه انتخاب شدم. همه کارها انجام شد تا این‌که یک روز مانده به فیلم‌برداری گفتند که نظرشان عوض شده! خیلی ناراحت شدم! بعد قرار شد نقش مونا (عروس خانواده) را ایفا کنم. در ابتدا فکر می‌کردم که نقش مونا هم جای کار زیادی دارد و برای همین پذیرفتم؛ ولی وقتی فیلم‌نامه را خواندم متوجه شدم که مونا نقشی در کار ندارد و نقش کمی دارد. شاید حکمتی بوده است.»

کیک عجیب تولد بهنوش بختیاری که از جنس طلا بود

 مریم معصومی حالا تجربه بازی در مدیوم‌های مختلف را کسب کرده بود. اما سریال مناسبتی ماه رمضان در سال 1390 «سه دونگ سه دونگ» به کارگردانی شاهد احمدلو بود که او را تبدیل به چهره‌ای آشنا کرد و نامش را بر سر زبان‌ها انداخت. می‌توان گفت او بعد از آن دیگر نیاز نبود نگران پیشنهاد و نقش باشد. هرساله تقریباً در یکی دو سریال بازی کرده و به‌خوبی از پس نقش‌هایش برآمده است.

مریم معصومی در سریال سه دونگ سه دونگ

او میگوید هیچوقت احساس نمیکردم کـه این خانواده نصرت عشقی اسـت واقعا احساس می کردم کـه این خانواده ماست و من دختر این خانواده هستم.کلاً انرژی خوبی درکار بود.هرشب سریال را با دقت میدیدم وسعی می کردم اشکالاتم را دریابم کـه برای کارهای بعدی تکرار نکنم. از اطرافیان نظرسنجی می کنم و می خواهم کـه ضعف‌ هایم رابه مـن گوشزد کنند.

شاید چشمگیرترین نقش‌آفرینی‌اش مربوط به مجموعه «سی‌ونه هفته» در سال 1393 بود. وی در هفته دفاع مقدس با ارائه نقش متفاوت در سریال “سی و نه هفته” که از شبکه ۵ سیما پخش می شد اعلام حضور کرد. سریال سی و نه هفته یک قصه عاشقانه با محوریت یک زن در دهه شصت بود که از دید یک زن جوان (عاطفه) روایت می شد که در دوران بارداریش و در نبود همسر رزمنده اش زندگی را سپری می کرد و با مشکلات زیادی منتظر بازگشت همسرش بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت

مریم معصومی در مجموعه سی‌ونه هفته

بازی مریم معصومی در سریال همه چیز آنجاست

مریم معصومی در سریال همه چیز آنجاست در نقش سمانه ایفای نقش میکند این سریال به تهیه کنندگی داوود هاشمی و نویسندگی فیروزه قشقایی و به کارگردانی شهرام شاه حسینی هم اکنون در حال پخش از شبکه سوم سیما میباشد.

این سریال از نظر تعداد بازیگر یکی از سریال های پر بازیگر به شمار می آید که در آن 25 بازیگر اصلی و 61 بازیگر مهمان به ایفای نقش می پردازند.

لباس عجیب زن جدید شهاب حسینی همه را شوکه کرد
مریم معصومی در سریال همه چیز آنجاست

بعد از آن در «مرز خوشبختی» حضور پیدا کرد و نوروز 97 با سریال «تعطیلات رؤیایی» روی آنتن آمد. اما معصومی در سینما به‌اندازه تلویزیون پرکار نبود. ازجمله فعالیت‌هایش در سینما می‌توان به بازی در فیلم‌هایی چون «پس‌کوچه‌های شمرون»، «خالتور» و «ترانه» اشاره کرد.

مریم معصومی در مرز خوشبختی
مریم معصومی در تعطیلات رؤیایی
مریم معصومی در فیلم خالتور
مریم معصومی در فیلم ترانه

علاقه مریم معصومی به تئاتر

مریم معصومی همیشه علاقه به این داشت که وارد تئاتر شده و بازی در عرصه تئاتر را تجربه کند اما هیچوقت کیس و موردی که راضی کننده باشد برایش پیش نیامده بود تا اینکه بعد از مدت ها متن چلچلا به او پیشنهاد می شود و از آنجایی که متن پر محتوا و پر وزنی بوده با یک بار خواندن منقلب می شود اما برخلاف میل باطنی اش و ترس از اینکه بخاطر بی تجربگی و تازه کار بودن شاید نتواند روی صحنه برود از تصمیم خود منصرف می شود چرا که این کار دیالوگ های خیلی بلند در حد 15 خط داشته که او را شوکه کرده بود ولی پس از اینکه انصراف خود را اعلام می کند دلگرمی های کارگردان باعث می شود دوباره راغب به همکاری شود و در نهایت کاری از آب در آمده بود که همه بینندگان راضی بودند.

سخت بودن چلچلا زمانی برای معصومی خیلی بیشتر حس شد که علاوه بر مونولوگ های بلند فیزیکال بودن کار هم به آن افزوده شد که نهایتا کسانی که کار تئاتر وی را دیدند معتقد به این بودند که ما یک مریم معصومی دیگر و متفاوتی را در این نمایش مشاهده کردیم.

جدول آثار هنری مریم معصومی

در ادامه بیوگرافی مریم معصومی بازیگر همه چیز آنجاست باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آیا ازدواج مریم مومن صحت دارد ؟

آثار سینمایی مریم معصومی

سالنامکارگرداننقش
۱۳۹۷آپاچیآرش معیریان
۱۳۹۷هزارتوامیرحسین ترابیدوست نریمان
۱۳۹۶ترانهمهدی صاحبیآزیتا
۱۳۹۶خالتورآرش معیریانساناز
۱۳۹۵عروسکخانهحجت‌الله رئیسیپرستو
۱۳۹۱پس‌کوچه‌های شمرونکامران قدکچیان
۱۳۹۱اخلاقتو خوب کنمسعود اطیابیخواهر عقیل
آثار تلویزیونی مریم معصومی
سالنامکارگرداننقش
۱۳۹۶تعطیلات رؤیاییعلیرضا امینیرویا
۱۳۹۶نفس شیرینسیامک خواجه وند
۱۳۹۵مرز خوشبختیحسین سهیلی‌زادهبهار زهدی
۱۳۹۳خانواده آقای پریشانحسین قناعت
۱۳۹۳همه‌چیز آنجاستشهرام شاه‌حسینیسمانه
۱۳۹۳سی و نه هفتهمرتضی احمدی هرندیعاطفه
۱۳۹۲پیدا و پنهانآرش معیریان

شهرام شاه‌حسینی

مریم
۱۳۹۰سه دونگ، سه دونگشاهد احمدلومنصوره
۱۳۸۹فاصله‌هاحسین سهیلی‌زادهمونا

مریم معصومی در نمایش خانگی

سالنامکارگرداننقش
۱۳۹۷ریکاوریبهادر اسدیطناز

تله‌فیلم های مریم معصومی

سالنامکارگرداننقش
۱۳۹۵تصمیم منطقیوحید حسینی
۱۳۹۲سال تحویلحسین قناعت
۱۳۹۰قصه سیمینرضا کمالی
۱۳۸۸کادوی در به دریوسف تیموری

تئاتر مریم معصومی

سالنامکارگرداننقش
۱۳۹۷وقایع اتفاقیهشهرام عبدلی
۱۳۹۷مرگ فیدلآرش سنجابی
۱۳۹۶خنکای ختم خاطرهپوریا جلال وندی
۱۳۹۶چلچلاعباس عبدالله زاده

صفحه اینستاگرام مریم معصومی

مریم معصومی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر بیش از 870 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی مریم معصومی و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی مریم معصومی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی مریم معصومی، به اینستاگرامش مراجعه  کنید.آدرس اینستاگرام مریم معصومی @maryammasoumi_می باشد و 1 میلیون 200 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام مریم معصومی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا