اخبار حاشیه بازیگران

ماجرای آشنایی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور از کجا شروع شد ؟

اولین فیلم سینمایی که مهدی پاکدل و همسرش رعنا آزادی ور در آن هم بازی بودند و اولین آشنایی آنها شکل گرفت.مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور هم اکنون در سریال جیران با هم همبازی هستند.

آشنایی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

آشنایی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

آشنایی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

بیوگرافی مهدی پاکدل

در بیوگرافی مهدی پاکدل میخوانیم : مهدی پاکدل متولد 10 تیر 1359 در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است

مهدی پاکدل بازیگر آرام و دوست‌داشتنی سینما، تلویزیون و تئاتر است.در بیوگرافی مهدی پاکدل آمده است : بعد از بازی در مجموعه «اولین شب آرامش» بود که نامش بر سر زبان‌ها افتاد. مهدی پاکدل را بیشتر در نقش جوانان معقول و متین دیده‌ایم. حتماً بازی او در سریال‌های پرطرفدار «ستایش» و «کیمیا» را به خاطر داریم. برادر بزرگ‌ترش حسین پاکدل نیز از بزرگان تئاتر کشور است. برادران پاکدل هر دو همسرانشان را از جمع هنرمندان برگزیدند و تا مدت زیادی این فامیل تمام آرتیست نقل صفحات مجازی بودند. البته با طلاق مهدی پاکدل از همسرش یک پای این جمع 4 نفره دوست‌داشتنی لنگ شد. مهدی پاکدل در تئاتر و سینما هم آثار متعددی در کارنامه‌اش دارد. یکی از آخرین حضورهای وی در سینما بازی در نقش خیانت‌کار معروف دولت در فیلم تحسین‌شده‌ی «ماجرای نیمروز» بود.

در ادامه بیوگرافی مهدی پاکدل آمده است : او دانشجوی انصرافی رشته گرافیگ دانشگاه آزاد تهران می باشد که در کنار بازیگری ، خوانندگی را هم تجربه کرد و آلبومی به نام در انعکاس کوچه های خیس را منتشر کرده است و حالا در عرصه مدلینگ هم حضور موفق دارد

آشنایی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
تصاویر دیدنی از تولد لاکچری لیلا اوتادی که در فضای مجازی وایرال شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا