اخبار دیگران

لوازم جانبی موبایل

باتوجه به افزایش روز افزون استفاده از تلفن‌های همراه شناخت لوازم جانبیِ ضروری، خرید بهترین‌ آن‌ها، و آشنایی با این لوازم حائز اهمیت است. شارژر، هندزفری، گلس، کابل شارژ و… جزو برترین و مهم‌ترین لوازم جانبی موبایل بوده و مراکز متعددی این لوازم جانبی را به فروش می‌رسانند که برخی از آن‌ها مانند استپ موبایل از اعتبار بالایی برخوردار هستند و سال‌های زیادی است که در این حوزه فعالیت می‌کنند.

در ادامه مطالب این صفحه به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با برترین لوازم جانبی گوشی‌های هوآوی و شیائومی با ما همراه باشید و برای دوستان خود نیز لینک این مطلب را ارسال کنید تا آنان نیز با لوازم جانبی گوشی‌های هوآوی و شیائومی بیشتر آشنا شوند.

لوازم جانبی موبایل شیائومی و هوآوی

امروزه فراگیر شدن استفاده از تلفن‌های همراه، میزان فروش لوازم جانبی را دو چندان کرده است. معمولا لوازم جانبی این گوشی‌ها به یکدیگر نمی‌خورند و هر گوشی لوازم جانبی مخصوص به خود را دارد.

برای خرید لوازم جانبی گوشی‌های شیائومی و هوآوی یکی از معتبرترین مراکز فعال در این زمینه فروشگاه اینترنتی استپ موبایل است. در استپ موبایل انواع لوازم جانبی گوشی‌های هوآوی و لوازم جانبی گوشی‌های شیائومی موجود بوده و شما می‌توانید کلیه لوازم جانبی موبایل خود را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید.

دو مورد از محبوب‌ترین برندهای گوشی‌های موبایل برند هوآوی و برند شیائومی بوده که لوازم جانبی این گوشی‌ها نیز نسبت به گوشی‌های برندهای دیگر از قیمت کمتری برخوردار هستند. اگر می‌خواهید بدانید برای گوشی هوآوی یا شیائومی خود چه لوازم جانبی تهیه کنید باید بگوییم قاب گوشی، گلس، شارژر، کابل شارژ، هندزفری و باتری جزو مهم‌ترین لوازم جانبی گوشی‌های هوآوی و شیائومی بوده و خرید این لوازم ضرورت دارد. از این رو شما باید با این لوازم جانبی آشنا شوید، بهترین آن را انتخاب کنید و خرید خود را از مرکزی معتبر انجام دهید.

معرفی انواع سیستم تهویه هوا (داکت اسپلیت، وی آر اف، جت فن و .....) در مانا نوین ویرا (AVET )

خرید شارژر گوشی‌های شیائومی و هوآوی

بی شک اگر بخواهیم به مهم‌ترین وسیله جانبی برای گوشی‌های هوشمند اشاره کنیم، شارژر را نام خواهیم برد. بدون شارژر عملا استفاده از گوشی غیر ممکن بوده، به خصوص اینکه در گوشی‌های جدید از شارژر مخصوص درون جعبه گوشی خبری نبوده و این گوشی‌ها شارژر ندارند!

در خصوص خرید شارژر برای گوشی‌های هوآوی و شیائومی باید بگوییم، شارژرها انواع مختلفی دارند. بعضی از آن‌ها معمولی، گروهی فست شارژ و برخی نیز بدون برق کار می‌کنند که اصطلاحا به آن‌ها پاور بانک می‌گویند. از این موارد که بگذریم باید بدانید کابل گروهی از شارژرها به آداپتور متصل است و گروهی دیگر کابل جداشونده دارند.

اگر به تازگی اقدام به خرید تلفن همراه کردید و نیاز به شارژر دارید و یا شارژر شما دچار اشکال شده و قصد دارید شارژری نو خریداری کنید، خرید از فروشگاه اینترنتی استپ موبایل برای شما بهترین گزینه خواهد بود.

خرید کابل‌های AUX و OTG برای گوشی‌های هوآوی و شیائومی

از دیگر لوازم جانبی بسیار ضروری برای گوشی‌های هوشمند می‌توان به سری کابل‌های AUX و OTG اشاره نمود. این کابل‌ها برای اتصال به ضبط خودرو انتقال فایل از Pc به گوشی و بالعکس و موارد دیگری کاربرد داشته و یکی از ابزار پر استفاده به حساب می‌آید.

اگر قصد خرید این وسیله را دارید باید توجه داشته باشید، کابل اصلی خریداری کنید چرا که کابل‌های فیک و تقلبی که امروز تعدادشان در بازار کم نیز نیست به مرور زمان خراب می‌شوند و بازدهی لازم را ندارند! در این باره به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی استپ موبایل بزنید.

چرا به گواهینامه‌های ایزو نیاز داریم؟

قاب گوشی‌های هوآوی و شیائومی

خرید قاب‌ها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و این وسیله جانبی نقش محافظ را برای تلفن همراه شما بازی می‌کند. گوشی‌های امروزی در برابر ضربه بسیار حساس هستند ‌و استفاده از قاب‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و قاب‌ها انواع مختلفی دارند.

قاب‌های ژله‌ای، سیلیکونی و چرمی از جمله متداول‌ترین قاب‌ها به حساب می‌آیند و فروشگاه لوازم جانبی استپ موبایل کلیه این نوع قاب‌ها را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در اختیار دارد و شما می‌توانید از این فروشگاه قاب مورد علاقه خود را تهیه نمایید.

خرید گلس صفحه نمایش گوشی‌های هوآوی و شیائومی

یکی دیگر از لوازم جانبی که خرید آن بسیار ضروری و حائز اهمیت است گلس می‌باشد. این روزها که هزینه تعویض LCD یک گوشی بیش از نصف قیمت یک گوشی است استفاده نکردن از گلس کار چندان درستی نبوده و ممکن است عدم استفاده از گلس هزینه‌های بالایی را برای ما به ارمغان بیاورد.

به طور کلی گلس‌ها انواع مختلفی دارند. از گلس‌های شیشه‌ای گرفته تا نانو، ضد ضربه، پلاستیک خشک و حتی گلس‌های که تنها مخصوص گوشی‌های آیفون ساخته می‌شوند!

حال انتخاب با شماست که کدام نوع گلس را تهیه کنید و از آن استفاده کنید. اما باید بگوییم اگر به دنبال گلس‌های باکیفیت و با قیمت مناسب هستید. گلس‌های موجود در مجموعه استپ موبایل می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

پاور بانک

برای افرادی که بیشتر با تلفن‌های همراه سر و کار دارند و اکثر اوقات دسترسی به برق ندارند خرید یک پاور بانک چندان بد هم نیست!

9 روش رایج کلاهبرداری ارز دیجیتال در 2022

پاور بانک‌ها با توجه به ظرفیت‌ خود معمولا قیمت گذاری می‌شوند و اگر بخواهیم به یک پاور بانک مناسب برای خرید اشاره کنیم پاور بانک ۲۰۰۰ میلی آمپری A1363 برای خرید بسیار مناسب است. پاور بانک‌ها در هنگام سفر، مواقع ضروری و هنگام رفتن به تفریحگاه‌هایی مانند جنگل و… به درد می‌خورند و معمولا طرفداران زیادی نیز دارند.

خرید کارت حافظه برای گوشی‌های هوآوی و شیائومی

با اینکه حافظه‌ی گوشی‌های جدید چندان کم نیست اما بسیاری از کاربران احتیاج به خرید کارت حافظه دارند. کارت‌های حافظه از ۳۲ گیگ، ۶۴ گیگ و ۱۲۸ گیگ و حتی بیشتر فضای ذخیره‌سازی دارند اما باید شما وابسته به نیاز خود و گوشی‌ای که در اختیار دارید دست به خرید این کارت‌ها بزنید. از جمله برندهای معتبر که کارت‌های حافظه‌اش مورد استفاده‌ی بسیاری از کاربران نیز بوده، می‌توان به برند SanDisk اشاره نمود. که شما می‌توانید کارت‌های حافظه مناسب با این برند را از فروشگاه اینترنتی استپ موبایل تهیه کنید.

خرید استند یا هولدر نگه دارنده گوشی

هولدرهای نگه دارنده‌ی گوشی معمولا جهت ثابت نگه داشتن گوشی و تماشای فیلم مورد استفاده قرار می‌گیرند و چندان ضرورتی به خرید آن‌ها نیست. اما اگر قصد خرید این هولدرها را دارید فروشگاه اینترنتی استپ موبایل بهترین گزینه برای خرید شماست.

هندزفری و هدفون

هندزفری و هدفون نیز از دیگر لوازم جانبی موردنیاز بوده که بسیاری از افراد به آن نیاز دارند! اگر قصد شنیدن فایل‌های صوتی با کیفیتی مناسب را دارید و یا در هنگام رانندگی می‌خواهید تماس تلفنی راحت و بدون دردسری را داشته باشید استفاده از هندزفری پیشنهاد مناسبی برای شماست.

نقد و بررسی سه‌گانه‌ی بتمن کریستوفر نولان

همچنین علاوه‌بر هندزفری امروزه بسیاری از افراد از هندزفری‌های بلوتوثی تحت عنوان ایرپاد استفاده می‌کنند که این وسیله نیز در نوع خود قابلیت‌های بسیار ویژه‌ای دارد.

کیف‌های گوشی‌های هوآوی و شیائومی

از دیگر لوازم جانبی شیک و منحصر به‌فردی که می‌توانیم در این مقاله به آن اشاره کنیم کیف‌های مخصوص گوشی‌ها هستند. این کیف‌ها معمولا فری سایز هستند و متناسب با سایز گوشی‌ها ساخته نشده‌اند اما خوبی این کیف‌ها این است که به طور همزمان از بدنه و صفحه نمایش محافظت می‌کند‌. جنس این کیف‌ها مختلف است و نوع چرمی آن بیشتر طرفدار دارد و شما می‌توانید این کیف‌ها را از فروشگاه استپ موبایل تهیه کنید.

خرید بامپر برای گوشی‌های هوآوی و شیائومی

یکی از لوازم جانبی جدیدی که به تازگی وارد بازار شده بامپر است. بامپرها به صورت دور تا دور از گوشی شما در برابر ضربه محافظت می‌کنند و عملکردی مشابه با قاب‌های گوشی را دارند اگرچه خرید این وسیله‌ آنچنان ضروری نیست اما داشتن اطلاعات درباره‌ی این وسیله به شما در خرید آن در آینده کمک خواهد کرد.

ساعت‌های هوشمند

گرچه ساعت‌های هوشمند جزو لوازم جانبی گوشی محسوب نمی‌شوند اما باید بگوییم خرید این نوع ساعت‌ها روز به روز در حال افزایش بوده و این ساعت‌ها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. انواع این ساعت‌ها در فروشگاه اینترنتی استپ موبایل موجود بوده و شما می‌توانید این ساعت‌ها را برای خود تهیه کنید و از آن استفاده کنید.

از مواردی که در بالا ذکر کردیم خرید کدام مورد ضروری است؟

به طور کلی نمی‌توان مشخص نمود که در چه زمانی، کدام لوازم جانبی برای شما مورد نیاز خواهد بود. اما مواردی چون باتری، شارژر، گلس و قاب از جمله مهم‌ترین لوازم جانبی گوشی بوده و خرید آن تقریبا برای هر کاربری لازم است.

استراتژی‌های بازیگران و بلاگرها برای جذب فالوور اینستاگرام از طریق تخفیفات بلک فرایدی

کلام پایانی

ما در مطالب این صفحه درباره‌ی لوازم جانبی گوشی‌های هوآوی و شیائومی سخن گفتیم و تقریبا اکثر لوازم جانبی این گوشی‌ها را به شما معرفی نمودیم و درباره‌ی این لوازم جانبی اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دادیم و اینک در انتها به شما همراهان گرامی پیشنهاد می‌کنیم جهت خرید بهترین، باکیفت‌ترین و مناسب‌ترین لوازم جانبی موبایل به فروشگاه اینترنتی و یا مجموعه استپ موبایل مراجعه کنید و خریدی مطمئن از این فروشگاه داشته باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا