اخبار حاشیه بازیگران

پانته آ پناهی ها کاپیتان شد

نخستین عکس فیلم سینمایی «کاپیتان» از تازه‌ترین تولیدات بنیاد سینمایی فارابی که برای حضور در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برگزیده شده است، منتشر شد. اولین تصویر از فیلم سینمایی «کاپیتان» به کارگردانی محمد حمزه‌ای و تهیه‌کنندگی سیدصابر امامی که در میان آثار بخش سودای سیمرغ چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور دارد، منتشر شد.

پانته آ پناهی ها کاپیتان

پانته آ پناهی ها کاپیتان

پانته آ پناهی ها کاپیتان

بیوگرافی پانته آ پناهی ها

در بیوگرافی پانته‌آ پناهی‌ها آمده است: او متولد 9 آذر 1356 در تهران ، بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و منشی صحنه و انتخاب بازیگر است

پانته‌آ پناهی‌ها یکی از بهترین‌های سینمای ایران در چندساله اخیر است. او با بازی در فیلم سینمایی «خانوم» توانایی خود را به رخ همگان کشید. بعدازآن هم آن‌قدر خوب از پس نقش‌های متفاوت و جذاب درآمد که اسمش بیش‌ازپیش بر سر زبان‌ها افتاد. حتماً ننه آقای «نفس» یا شربت را در مجموعه «شهرزاد» به یاد دارید. پانته‌آ پناهی‌ها ازجمله کسانی بود که فعالیت هنری‌اش را از سینما شروع کرد و بعد به تئاتر کشانیده شد. اولین بار حسین کیانی از او برای بازی در یک نمایش استفاده کرد. تجربه و مهارتی که در تئاتر به دست آورد باعث شد در سال 1392 با قدرت به سینما برگردد. پانته‌آ پناهی‌ها ازجمله بازیگران دغدغه‌مند سینمای ایران است که در انتخاب نقش‌ها حساسیت بالایی به خرج می‌دهد و کیفیت فیلم‌نامه برایش حرف اول را میزند.در ادامه بیشتر با بیوگرافی پانته‌آ پناهی‌ها آشنا خواهیم شد.

در ادامه بیوگرافی پانته‌آ پناهی‌ها میخوانیم:وی دانش‌آموخته رشته کارگردانی سینما از موسسه آموزش عالی سوره در مقطع لیسانس می‌باشد.

عکس زیرخاکی از گلاره عباسی در دوران دبیرستانش

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا