اخبار حاشیه بازیگران

چرا دختر دانیال حکیمی با این تیپ جنجال به پا کرد ؟

دختر دانیال حکیمی بازیگر مشهور و قدیمی سینما و تلویزیون به تازگی با تیپ های متفاوتی از خودش در اینستاگرام عکس منتشر کرده که حاشیه های زیادی برای او و پدرش درست کرده است.

تیپ جنجالی دختر دانیال حکیمی

تیپ جنجالی دختر دانیال حکیمی

تیپ جنجالی دختر دانیال حکیمی

بیوگرافی دانیال حکیمی

در بیوگرافی دانیال حکیمی آمده است:وی متولد 31 فروردین 1342 در روستای میعان شهر شاهرود استان سمنان ، بازیگر تئاتر و سینماست

دانیال حکیمی یکی از بهترین و بی حاشیه ترین هنرمندان کشورمان است و توانسته است تا به حال در نقش های به یاد ماندنی زیادی بازی کند. وی همیشه سخت گیری زیادی در انتخاب کردن نقش هایش دارد و به همین دلیل توانسته بازی های خوبی از خود به جا بگذارد. وی در طول فعالیت های هنری اش توانسته با بازیگران بزرگی همچون محمد علی کشاورز، خسرو شکیبایی، غلامرضا طباطبایی و بسیاری از بازیگران بزرگ دیگر هم بازی شود. او اهل مصاحبه نیست و همچنین در دنیای مجازی نیز فعالیت آن چنانی ندارد و حریم زندگی خصوصی اش را کاملا حفظ کرده.در ادامه بازیگرآنلاین را دنبال کنید تا نگاهی به بیوگرافی دانیال حکیمی داشته باشیم.

تحصیلکرده دیپلم رشته اقتصاد می باشد که در جوانی مدتی کونگ فو کار می کرد که در سریال خواب و بیدار در شخصیت پردازی نقش خود از آن بهره برد.

ازدواج و وضعیت تاهل دانیال حکیمی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی دانیال حکیمی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.دانیال حکیمی سال 1372 وقتی 29 ساله بود با همسرش زیبا هاشم زاده ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر بنام دایانا متولد 1373 و پسرش دانا متولد 78 است

آیا میدانسیتید این بازیگر مشهور زن اول خسرو شکیبایی بود ؟

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا