اخبار حاشیه بازیگران

اروپا گردی مونا و مارال فرجاد با تیپ های متفاوت

در تصویرهایی که مونا و مارال فرجاد از سفرشان به اشتراک گذاشته اند، مشخص است که اوقات خوب و خوشی را پشت سر می‌گذرانند.مونا و مارال فرجاد از بازیگران خوب کشور هستند و هردو مجردند.مونا و مارال فرجاد فرزندان جلیل فرجاد بازیگر معروف هستند.

تیپ جنجالی مونا و مارال فرجاد

تیپ جنجالی مونا و مارال فرجاد

تیپ جنجالی مونا و مارال فرجاد

بیوگرافی مونا فرجاد

در بیوگرافی مونا فرجاد آمده است: وی متولد 25 فروردین ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر و دوبلور است.وی فارغ التحصیل لیسانس رشته اقتصاد نظری است.

قد مونا فرجاد

در بیوگرافی مونا فرجاد آمده است قد او 164 سانتی متر است.

تیپ جنجالی مونا و مارال فرجاد

بیوگرافی خانواده مونا فرجاد

در بیوگرافی مونا فرجاد درباره ی خانواده اش میخوانیم: اصالتا مرندی و تورک زبان است.او در یک خانواده چهار نفری بدنیا آمد، یک خواهر بزرگتر از خود بنام مارال فرجاد دارد و فرزند جلیل فرجاد بازیگر کهنه کار تلویزیون و سینما می باشد

ارتباط مونا فرجاد با مارال فرجاد

«من و خواهرم مارال اکثر اوقات را با هم سپری می‌کنیم. از دوران بچگی هم همین طور بودیم و با وجود این که اتاق‌های جداگانه‌ای داشتیم، اما تصمیم گرفتیم که با هم در یک اتاق باشیم و الان هم بیشترین وقتم را با او می‌گذرانم. در هر شغلی رقابت وجود دارد و این موضوع کتمان‌‌ناپذیر است. اصلا اگر رقابت وجود نداشته باشد پیشرفتی هم حاصل نمی‌شود اما همواره سعی‌مان بر این بوده که رابطه خواهری‌مان بر همه چیز از جمله همکار بودن و هم شغل بودن‌مان مقدم باشد.»

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازیگر مشهور سینمای ایران درگذشت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا