اخبار حاشیه بازیگران

داستان دستگیر شده رضا عطاران چیست ؟

عکسی که میبینید نمایی از فیلم سینمایی انفرادی با بازی رضا عطاران است که در این صحنه رضا عطاران دستگیر شده و دستبند به دست دارد.فیلم انفرادی به کارگردانی مسعود اطیابی و با هنرمندی رضا عطاران مهدی هاشمی احمد مهرانفر است.

دستگیر شدن رضا عطاران

دستگیر شدن رضا عطاران

دستگیر شدن رضا عطاران

بیوگرافی رضا عطاران

اصالت رضا عطاران

در بیوگرافی رضا عطاران آمده است بازیگر خوب سینما و تلویزیون در بیستمین روز از اردیبهشت ماه 1347 در یکی از محله های قدیمی شهر مشهد بنام خیابان «ضد» متولد شد، او علاوه بر بازیگری در زمینه های دیگر مثل کارگردانی، فیلم نامه نویسی و خوانندگی نیز فعالیت دارد.

دستگیر شدن رضا عطاران

میزان تحصیلات رضا عطاران

در بیوگرافی رضا عطاران درباره تحصیلات او میخوانیم : رضا عطاران بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته اقتصاد گرفت برای ادامه تحصیل راهی تهران شد و در دانشکده هنرهای زیبایی دانشگاه تهران رشته طراحی صنعتی را انتخاب کرد و به تحصیل پرداخت.او در کنار بازی ، خوانندگی و کار تدوین هم کرده است.

وی در مصاحبه‌ای انتخاب این رشته دانشگاهی را صحبت خانواده و فامیل دانست و این نکته را نیز بیان کرد که رشته طراحی صنعتی را به نوعی تنها به دلیل بودن در دانشکدهٔ هنرهای زیبا انتخاب کرده‌است.

او بخاطر علاقه اش به هنر و بازیگری دانشگاه را رها کرد و به سینما روی آورد و با بازی در تئاتر حسن حامد در نمایش موش عاشق فعالیت هنری خود را در سال 1361 آغاز نمود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
دیدار شهاب حسینی با یک کشتی گیر مشهور ایرانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا