اخبار حاشیه بازیگران

عکس لو رفته از گلزار و دوست دخترش در دبی

محمدرضا گلزار که اکنون در کشور دبی ساکن است بازیگر مشهور و سوپر استار سینمای ایران است.در ادامه عکسی قدیمی از گلزار با دختری جوان در دبی مشاهده میکنید.او در حال حاضر مجرد است.

گلزار و دوست دخترش در دبی

گلزار و دوست دخترش در دبی

گلزار و دوست دخترش در دبی

بیوگرافی محمدرضا گلزار

در بیوگرافی محمدرضا گلزار آمده است وی اصالتا آذری و متولد تهران است. او در تیم استان تهران، باشگاه پارس خودرو، شیشه و گاز، باشگاه پاس و باشگاه دیهیم بازیکن والیبال بوده‌است. وی در لیگ برتر والیبال ۱۳۸۷ به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد.تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد. تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل کرد. در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشته مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد. در سال آخر به رشته تجربی رفت و به قصد رشته دندانپزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشته مکانیک رفت. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد.

برخی او را گران‌ترین بازیگر ایرانی می‌دانند. اما چه کسی است که نداند این بازیگر گران‌قیمت، نزدیک به دو دهه پول‌سازترین بازیگر سینمای ایران هم بوده است. گلزار در میان بازیگران مرد، در کنار امین حیایی و در میان آرتیست‌های خانم بیشتر از همه با الناز شاکر دوست و مهناز افشار همبازی بوده و زوج‌های آشنایی را تشکیل داده است.

محمدرضا گلزار، جایزه‌ی بخش تجلیل دومین جشنواره‎ی فیلم‌های ایرانی در تورنتو و تقدیرنامه به عنوان فیلمنامه‌نویس و بازیگر برای فیلم «شیش و بش» (1389) در سومین جشنواره‌ی فیلم‌های ایرانی در تورنتو، را در کارنامه‎ دارد.

ماجرای تصادف وحشتناک روشنک گرامی در اکباتان چه بود ؟

گلزار و دوست دخترش در دبی

قد و وزن محمدرضا گلزار

در بیوگرافی محمدرضا گلزار آمده است که وزن او 84-87 کیلوگرم و قد او 183 سانتی متر است

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا