اخبار حاشیه بازیگران

ماجرای مهاجرت احسان علیخانی از کشور چه بود ؟

احسان علیخانی مجری و کارگردان مشهور صدا سیما که برنامه هایی چون ماه عسل , عصر جدید و جوکر را ساخته است عکسی از سفر خود به یکی از کشورهای اروپایی را منتشر کرده است که حواشی بسیاری را در برداشته و شایعه شده که احسان علیخانی از ایران مهاجرت کرده است اما این عکس مربوط به یک سفر قدیمی است و مهاجرت وی صحت ندارد.

مهاجرت احسان علیخانی

مهاجرت احسان علیخانی

 احسان علیخانی تهیه کننده مجموعه جوکر است اما به خود او اجازه ندادند که مجری این برنامه باشدبه همین علت شایعه ممنوع التصویر شدن این مجری توانمند در فضای مجازی مطرح شده است.

مهاجرت احسان علیخانی

زندگی شخصی احسان علیخانی

احسان علیخانی مجری، تهیه کننده و کارگردان متولد 15 آبان 1361 در تهران است.مادرش طوبی مظاهری پرستار بازنشسته و پدر او حسین علیخانی می باشد که از یکدیگر جدا شده اند. او فرزند آخر خانواده بوده و دارای دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود می باشد که همگی ازدواج کرده اند.

مهاجرت احسان علیخانی

تحصیلات احسان علیخانی

احسان علیخانی سال 1379 با رتبه 770 وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران شد و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشد. او از همان مقطع پیش دانشگاهی علاقمند به بازیگری و کارگردانی بوده اما با مشورت به این نتیجه رسیده که به مقوله هنری بعنوان شغل دوم نگاه کند.احسان علیخانی زمان انتخاب رشته بین حقوق و مدیریت مردد بود اما در همان زمان با رفتن به دادگاه و قدم زدن در راهروهای آن به این نتیجه رسید که رشته مدیریت بازرگانی را انتخاب نماید.

مهاجرت احسان علیخانی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
تصویر دیده نشده از مهدی پاکدل در آغوش مادرش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا