اخبار حاشیه بازیگران

ماجرای دوست پسر سحر قریشی چیست ؟

عکسی از سحر قریشی با عنوان دوست پسر سحر قریشی در فضای مجازی پخش شده که خبر آن صحت ندارد.در این عکس سحر قریشی در کنار یک مربی بدنسازی است که خبر ارتباط بین آن ها واقعیت ندارد.سحر قریشی اکنون در دبی به سر میبرد و به تازگی با امیر تتلو به هم زده است.

دوست پسر سحر قریشی

دوست پسر سحر قریشی کیست ؟

سحر قریشی هم اکنون به فعالیت های مربوط به بدنسازی مشغول است. سحر قریشی در رابطه با بازگشتش به ایران هنوز اظهار نظر نکرده است. در ادامه به آخرین حاشیه از سحر قریشی می پردازیم.

دوست پسر سحر قریشی

ماجرای ممنوع الکار شدن سحر قریشی و حواشی های اخیر او

او در یك جمله در مورد ممنوع الکارشدن سحر قریشی می گوید:عقده ای ندارم كه اگر داشتم اینجا نمی ماندم،اما فرد یا افرادی را كه بی دلیل مرا ممنوع التصویر كردند را به جدم می سپارم. قریشی این را می گوید و ادامه می دهد:اینكه می گویم بدون دلیل واقعا همین طور بود.هر چه پرسیدم گفتند خانم قریشی حاشیه داری.پرسیدم یكی از آنها را نام ببرید.پاسخ می دادند كه زیاد سر زبانها هستی.
می گفتم آخر این هم دلیل شد؟مگر می شود به صرف اینكه سر زبانها باشی،با تو اینطور رفتار كنند. او ادامه می دهد:سر این جریان خیلی از مدیران سازمان صدا و سیما را دیدم.تا خود آقای ضرغامی هم رفتم.برایم حالا مشخص شده كل ماجرا حسادت و سلیقه شخصی بوده است.
اینكه یك نفر برای سیستم تصمیم بگیرد. شاید اگر صد كار دیگر بود اهیمت زیادی برای من نداشت اما آن كار آقای سهیلی زاده اگر روی آنتن می رفت دیگر برای عمرم كافی بود.خدا ازشان نگذرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
کار خطرناکی که ریحانه پارسا در ترکیه مشغول به آن است چیست ؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا