اخبار حاشیه بازیگران

سحر قریشی از تتوهای جدیدش رونمایی کرد

اولین باری که سحر قریشی تتو زد و همه را در شوک فرو برد. آن هم زمانی که در ترکیه به امیر تتلو پیوسته بود و برخی مدعی بودند که به اجبار امیر تتلو او، با تتو موافقت کرده است. زمانی هم که سحر قریشی به دبی رفت، او تصویری از نمایی نزدیک منتشر کرد که نشان داد بخش زیادی از صورت و دست های او تتو است.همین موضوع باعث تا بسیاری از کاربران فضای مجازی از پایان آینده بازیگری سحر قریشی در ایران سخن به میان بیاورند.

تتو سحر قریشی

تتوهای سحر قریشی

با این حال او تصویری تازه از خودش در تیک تاک و یوتیوب منتشر کرده که نشان از تتوهای دیگر سحر قریشی می دهد.تتوهای جدید حکایت از آن دارد که حجم تتوهای سحر قریشی که در ترکیه انجام داده، بسیار بیشتر از آن چیزی است که در عکس های پیشین دیده شد.

تتو سحر قریشی

رابطه سحر قریشی و تتلو

ماجرا رابطه سحر قریشی و تتلو از آنجا آغاز شد که تتلو در ادامه اقدامات عجیب و عموما غیراخلاقی با فراخوانی اینستاگرامی از دختران نوجوان طرفدار خود برای رابطه جنسی دعوت کرد. برخی از هواداران او نیز این فراخوان را به صورت گسترده‌ای منتشر کردند.

تتلو خواستار جذب “دختر‌های ۱۵ تا ۲۰ ساله ساکن ترکیه” شده بود.

درخواست تتلو برای رابطه با دختران زیر سن قانونی با موجی از انتقاد‌ها روبرو شد و فعالان حقوق زنان برای بسته شدن صفحه او به اینستاگرام فشار آوردند. منتقدان تتلو می‌گویند او در ترکیه “حرمسرا” به راه انداخته است. قرار است تتلو به زودی آهنگی با عنوان “حرمسرا” منتشر کند.

این خانم جوان در آغوش بنیامین کیست ؟

سحر قریشی زادهٔ ۶ دی ماه ۱۳۶۶ است. سحر قریشی در تهران متولد شده است.سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون، و مدل ایرانی است. سحر قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی شروع کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است، سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد، سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.

تتو سحر قریشی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا