اخبار حاشیه بازیگران

آیا طلاق نیوشا ضیغمی از همسرش واقعیت دارد ؟

طلاق نیوشا ضیغمی از همسرش در حد شایعه است و صحت ندارد.نیوشا ضغمی هنوز واکنشی نسبت به این شایعه نشان نداده است.اما عکسی که به تازگی از خودش منتشر کرده نشان دهنده این است که جدا نشده زیرا هنوز حلقه همسرش را در دست دارد.او و همسرش دارای یک دختر هستند.

طلاق نیوشا ضیغمی

طلاق نیوشا ضیغمی

در تصویر جدید نیوشا ضیغمی، او انگشتر مشهور و گران قیمت ازدواج اش را در دست دارد تا نشان دهد که طلاقی در کار نیست.همچنین در حاشیه تصویر اشاره کرده که این ژست و تیپ مربوط به سال 2023 است تا خیال کاربران از بابت ادعاها راحت شود.

طلاق نیوشا ضیغمی

 

نیوشا ضیغمی و همسرش

در گفت و گویی با نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان میگوید:
حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد،
از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.
نیوشا ضیغمی میگوید:
در مورد نحوه آشنایی و چگونگی ازدواج مان بارها در نشریات مختلفی توضیح داده ایم اما نمی دانم چرا هر بار که مصاحبه ای داریم دوباره از ما می خواهند که توضیحاتی را در این باره ارائه دهیم.
در هر حال حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.
طلاق نیوشا ضیغمی
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بالاخره ماجرای خیانت بهروز وثوقی به همسرش لو رفت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا