اخبار حاشیه بازیگران

امیر جعفری و همسر جدیدش , شایعه یا واقعیت ؟

عکسی از امیر جعفری در کنار دختری جوان در فضای مجازی منتشر شده است که شایعات زیادی را به همراه داشته است و خیلی از کاربران فضای مجازی از این عکس استفاده کرده اند و شایعه طلاق امیر جعفری از همسرش را دامنه زده اند.این خبر شایعه ای بیش نبود و به هیچ عنوان صحت ندارد.

امیر جعفری و همسر جدیدش

امیر جعفری و همسر جدیدش

 امیر جعفری همسر ریما رامین فر است. امیر جعفری در حال حاضر هم با ریما رامین فر زندگی می کند.

امیر جعفری و همسر جدیدش

بیوگرافی امیر جعفری

امیر جعفری از آن دست بازیگرانی است که از عهده هر نقشی برمی آید از طنز تا تاریخی. علاقه مندان به تئاتر بارها و بارها هنرنمایی های او را روی صحنه نمایش دیده اند و فیلم و سریال هایی که این بازیگر در آنها به ایفای نقش پرداخته همیشه مورد توجه بوده. حالا او را در دو سریال یاغی و جیران در دو نقش کاملا متفاوت می بینیم.

او در سریال جیران نقش آقاخان نوری را برعهده دارد، مردی سیاست باز، حیله گر و مزور. جعفری در جیران دو چهره از آقاخان به تصویر کشیده است، چهره ای خدمتگذار و مجیزگو و شخصیتی بی رحم و خشن.

جعفری که سریال ها و فیلم های طنز او معروف و پربیننده است پیش از این نقش تاریخی را تجربه نکرده بود و همکاری اش با حسن فتحی تجربه ای موفق بوده است البته قطعا آنچه از آقاخان نوری از جعفری می بینیم با واقعیت های تاریخی فاصله زیادی دارد اما نه جیران صرفا مجموعه ای تاریخی است و نه کارگردان و بازیگران آن در تلاش بوده اند عین واقعیت را به تصویر بکشند.

ماجرای پلمپ رستوران رضا رشیدپور در کیش چه بود ؟

امیر جعفری و همسر جدیدش

لباس اسی قلک در سریال یاغی خیلی خوب بر تن امیر جعفری نشسته است. نوع گویش، حرکات، تغییرات چهره و حتی حرکات مردمک چشم در اسی قلک خیلی باورپذیر است. صدای رسای جعفری نیز به کمک او آمده تا بهتر این شخصیت لات را به نمایش بگذارد.

بازی های امیر جعفری غالبا ریتم تند و هیجان زده ای دارند و این تند و تیزی در حرکات و بیان خیلی بیشتر به اسی قلک نزدیک است تا آقاخان نوری که اتفاقا نوعی کندی در حرکات او دیده می شود.

به بهانه پخش سریال یاغی و جیران حضور متفاوت او، در این گزارش مروری کوتاهی کرده‌ایم بر بیوگرافی امیرجعفری.

در بیوگرافی امیر جعفری آمده است :بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 شهریورماه 1353 در تهران متولد شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا