اخبار حاشیه بازیگران

ارتباط پژمان جمشیدی با این زن چیست ؟

عکسی از پژمان جمشیدی بازیگر و فوتبالیست مشهور کشورمان در اکران فیلم شهر هرت در کنار یک دختری با تیپ عجیب منتشر شده که باعث به وجود آمدن حواشی برای او شده است.این دختر یکی از هواداران پژمان جمشیدی است.

عکس پژمان جمشیدی و هوادارش

 

عکس پژمان جمشیدی و هوادارش

پژمان جمشیدی در ویلای ساحلی

همزمان با پایان مراحل فنی فیلم سینمایی «ویلای ساحلی» به کارگردانی کیانوش عیاری و تهیه‌کنندگی رضا رخشان اولین تصویر رسمی این فیلم منتشر شد. پژمان جمشیدی در این کار حضور دارد.

«ویلای ساحلی» با نام قبلی «رکر» جدیدترین ساخته کیانوش عیاری است که فیلم‌برداری آن در یکی از شهرهای شمالی کشور به پایان رسید.تهیه‌کننده «ویلای ساحلی» رضا رخشان است که فیلم قبلی او «هزارپا»، پرمخاطب‌ترین فیلم دهه ۹۰ و از پرفروش‌ترین فیلم‌های کمدی سینمای ایران است.

رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر، فرگل فربخش، یوسف خسروی، علی پناهی با معرفی شووار کریم‌زاده، با حضورعلی سرتیپی و زنده‌یاد کیومرث پوراحمد گروه بازیگران «ویلای ساحلی» را تشکیل می‌دهند.

دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: داریوش عیاری، دستیار اول فیلمبردار : بابک ابرغانی، دستیار اول کارگردان: رضا مسعودی، مدیر صدابرداری: محمود خرسند، صدابردار: سهیل متولی، طراح چهره پردازی: عباس عباسی، طراح صحنه: سیامک کاری نژاد، طراح لباس: زهرا صمدی، تدوین: کیانوش عیاری.شرکت کنزاکس حامی مالی «ویلای ساحلی» است و پخش سینمای این فیلم توسط شرکت «فیلمیران» انجام خواهد شد.
پژمان جمشیدی در ویلای ساحلی
پژمان جمشیدی در ویلای ساحلی
همسر پژمان جمشیدی کیست ؟

پژمان جمشیدی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال که چند سالی است وارد حرفه بازیگری شده است مجرد بوده و جدید شایعاتی در مورد ازدواج او به راه افتاده است.طبق شایعاتی که در فضای مجازی است همسر پژمان جمشیدی یک بلاگر مشهور به نام نگار فرهمند است.

همسر پژمان جمشیدی

خبر ازدواج پژمان جمشیدی با نگار فرهمند بلاگر اینستاگرامی را سام درخشانی با حضور در برنامه خندوانه اعلام کرد.هرچند سام درخشانی نامی از همسر پژمان نبرد اما طولی نکشید که کاربران شبکه‌های اجتماعی این موضوع را واکاوی و نام همسر آقای بازیگر را فاش کردند.پژمان جمشیدی، بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی ایران که این روزها درخشش قابل توجهی در دنیای سینما داشته، تصمیم دارد مراسم ازدواجش را در ترکیه برگزار کند.همسر پژمان جمشیدی اهل دنیای هنر و یا فوتبال نیست.اما گویا یکی از فعالان حوزه اینستاگرام است که صفحه‌ای با بیش از ۳۰۰ هزار دنبال کننده دارد و البته از فعالان حوزه مدلینگ و جواهرات هم هست.

همسر پژمان جمشیدی

بیوگرافی پژمان جمشیدی

در بیوگرافی پژمان جمشیدی میخوانیم : او متولد 10 شهریور 1356 در تهران ، بازیگر و فوتبالیست سابق است.

کودکی پژمان جمشیدی در کنار خواهر برادرش

در ادامه  بیوگرافی پژمان جمشیدی آمده است : دانشجوی انصرافی رشته مهندسی عمران با 110 واحد پاس کرده است که با 180 سانتی متر قد سال ها مدافع راست بود و حالا بعد در عرصه بازیگری می درخشد

عاشقی و تحصیلات ناتمام پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی جمشیدی در سال آخر تحصیلش با مشکلات سنواتی و … روبه‌رو شده بود.

در بیوگرافی پژمان جمشیدی میخوانیم : در حالی که 115 واحد پاس کرده بود و چیزی به مهندس شدنش نمانده بود. درست زمانی که در اوج فوتبالش در پرسپولیس بود.

اما به قول خودش در عالم بچگی، درگیر بحث عشق و عاشقی شده بوده که همان باعث شد مطالباتش را پیگیری نکند و چهارگوش دانشگاه را ببوسد بگذارد کنار.

آیا مهاجرت علی صادقی به همراه دخترش صحت دارد ؟

جوانی پژمان جمشیدی

یک روز رفتم پیش خانم فائزه‌ هاشمی‌ رفسنجانی و او نامه‌ ای داد که یک ترم دیگر بخوانم و مدرکم را بگیرم اما درگیر بحث عشق و عاشقی شدم و پیگیری نکردم

پژمان جمشیدی در جای دیگر می‌گوید: «یک‌بار در 25 سالگی عاشق شدم و هنوز هم احساسی بالاتر از آن را ندارم. دوست داشتن را بیشتر تجربه کردم، اما عشق همان یک‌بار بود.» والسلام. گرچه عشقی تا این حد عمیق با لفظ «عالم بچگی» که پژمان قبلاً به آن اشاره کرده بود تا حدودی متناقض به نظر می‌آید، اما با توجه با مطابقت بقیه نشانی‌ها احتمالاً این عشق 25 سالگی همان عشق سال‌های آخر دانشجویی است.

بیوگرافی خانواده پژمان جمشیدی

در بیوگرافی پژمان جمشیدی درباره ی خانواده اش آمده است : روز 10 شهریور ساعت 8/30 صبح در بیمارستان آریا در بلوار کشاورز به دنیا آمد ، پدرش دبیر زیست شناسی و مادرش معلم اول دبستان بود

پدر مادر پژمان جمشیدی

در ادامه  بیوگرافی پژمان جمشیدی درباره خانواده اش میخوانیم : در گوهردشت کرج بزرگ شد و یک برادر بزرگتر بنام هومن(ساکن کانادا و متولد آذر سال ۱۳۵۳ ) و یک خواهر بنام مامک (دبیر و ساکن ایران و متولد اردیبهشت سال ۱۳۶۱) دارد و دارای ۲ خواهر زاده و یک برادر زاده به نام های ترگل ، کورش و برسام است.

خواهر برادر پژمان جمشیدی
پژمان جمشیدی و خواهرزاده هایش

اصالت پژمان جمشیدی به یکی از روستاهای اطراف کرج بر میگردد و پدر پژمان متولد اول دی ماه ١٣٢٠ در روستایی در اطراف کرج و در یک خانواده به “شدت مذهبی” بوده است. مادر پژمان در سال ۱۳۹۵ دار فانی را وداع گفته است

علی انصاریان در مراسم ختم مادر پژمان جمشیدی

هومن جمشیدی برادر پژمان جمشیدی

برادر پژمان جمشیدی در کانادا ساکن بوده و در زمینه “آموزش شخصی، تمرینات اصلاحی و ماساژ درمانی” فعالیت می کند و نام موسسه ای که او فعالیت می کند Dur1Health است که صفحه ایسناگرام او نیز به همین نام است.

پژمان جمشیدی و برادرش هومن

پدر و مادرم هر دو فرهنگی بازنشسته هستند. مادرم معلم اول دبستان بود و پدر دبیر زمین شناسی و زیست شناسی بود. او لیسانس تربیت بدنی دارد و فوق لیسانس زمین شناسی. پدر پیش از انقلاب سال ها رئیس هیات کشتی کرج بود. بعد از انقلاب رئیس هیات کوه نوردی کرج شد. فکر می کنم او از بهترین کوهنوردهای تاریخ ایران است. مادرم هم زمانی والیبال بازی می کرد. نسبتا خانواده ام ورزشی بودند اما درس برای شان در اولویت بود. کار من هم وقتی سخت شد که برادرم سال 70 مهندسی دانشگاه شریف قبول شد و دیگر همه از من هم انتظار داشتند که یک رشته خوب در یک دانشگاه خوب بخوانم. برای همین مجبور شدم کنار فوتبال درسم را هم ادامه بدهم. زندگی خانوادگی ما یک زندگی آرام با درآمد کارمندی بود. یک برادر بزرگ تر و یک خواهر کوچک تر دارم.

کودکی پژمان جمشیدی در کنار پدرش

علایق و حقایقی درباره پژمان جمشیدی

در ادامه بیوگرافی پژمان جمشیدی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید:

از سوال سینما را بیشتر دوست داری یا فوتبال خوشش نمی آید.

به جز پدر و مادرش هیچ چیز را بیشتر از فوتبال دوست ندارد و یکی از آرزوهای او سرمربیگری تیم پرسپولیس است.

قبل از پژمان در سریال ساختمان پزشکان هم چند دقیقه بازی کرده است.

محجبه شدن آزاده صمدی پس از صدور حکم دادگاهش

در بیوگرافی پژمان جمشیدی میخوانیم : او دوست دارد با مهران مدیری کار کند.

او در بازیگری الگوی خاصی ندارد، در فوتبال هم ندارد اما عاشق مارادونا است.

بعد از پخش سریال پژمان به 5000 کامنت جواب داد و تا جایی که می تواند کامنت های فالوورانش را می خواند. از بی دلیل قضاوت کردن و اظهار نظر بیخود متنفر است و هیچ وقت به هیچ کسی باج نداده. می گوید: دیگر نمی تواند و فرصت ندارد تا دوره کلاس های بازیگری را یکی یکی طی کند بنابراین به شکل پیشرفته و کپسولی یاد می گیرد.

جمشیدی از کودکی علاقه‌ی زیادی به فرشاد پیوس داشت و به همین دلیل مدتی پیراهن شماره 17 (شماره پیراهن پیوس در پرسپولیس) را به تن می‌کرد.

از نظر خودش جنبه بالا بزرگ‌ترین نقطه قوت و زودجوش بودن بزرگ‌ترین نقطه‌ضعفش است.

در بیوگرافی پژمان جمشیدی درباره ی علاقه او به موسیقی میخوانیم : پژمان جمشیدی به‌جز بازیگری به موسیقی هم علاقه نشان داده است. او، رضا عنایتی، نیما نکیسا و … ازجمله بازیکنانی بودند که سال‌ها پیش شانسشان را در موسیقی هم تجربه کردند. پژمان جمشیدی در سال 92 آلبومی با نام «سوت پایان» منتشر کرد.

آلبوم موسیقی پژمان جمشیدی

تیم مورد علاقه ی پژمان جمشیدی از کودکی

در بیوگرافی پژمان جمشیدی درباره ی تیم مورد علاقه ی او میخوانیم :بچه که هستی هر تیمی که می برد دوست داری طرفدار آن تیم شوی. من در کودکی،مقطعی طرفدار شاهین بودم، مقطعی طرفدار اکباتان بودم اما از وقتی خودم را شناختم،طرفدار پرسپولیس بودم.

بازیکنان مورد علاقه پژمان جمشیدی

زمانی که فوتبال بازی می کردم آقای شاهرخ بیانی را خیلی دوست داشتم ، آقای نامجو مطلق ، آقای کرمانی مقدم ، آقای پیوس و آقای محمد خانی خیلی خوب بودند

بازیگران مورد علاقه پژمان جمشیدی

خیلی سخت است. خیلی بازیگر خوب داریم. نمی توانم اسم یک نفر را ببرم. اگر بخواهم اسم ببرمالان فقط یک اسم در ذهنم است. متیو مک کاناهی، اما واقعا سخت است.

شخصیت علی پروین از نظر پژمان جمشیدی

در بیوگرافی پژمان جمشیدی درباره ی نظر او نسبت به علی پروین میخوانیم : چیزیی که در مورد آقای پروین برای من قابل احترام است این است که با وجود دنیای مجازی خیلیاز ما نه تنها شخصیت واقعی مان را نشان نمی دهیم بلکه گاه یک تصویر پاک و منزه از خودمان نشان می دهیم.

آقای پروین همیشه همین بوده و هیچ وقت نخواسته بگوید من یک چیز دیگرم. این برای من خیلی قابل احترام است. به نظر من موفقیت خیلی به سواد ربطی ندارد. ایشان یک شخصیت کاریزما و هوشی سرشار دارد که تمام موفقیت های پیش آمده برای ایشان نتیجه هوش و قدرت ذاتی شخصیتی اوست. شاگردی ایشان افتخار بزرگی برای من است.

پژمان جمشیدی و علی پروین

احترام پژمان جمشیدی به مخالفینش

همه ایران از سریال پژمان استقبال کردند. بحث هایی که باعث شد کسانی با بازیگری من مخالفت و انتقاد کنند، بعد از اینکه در تئاتر بازی کردم و قرار شد در این عرصه ماندگار شوم، به وجود آمد. آدمی که مشهور می شود، باید جنبه داشته باشد که همه آدم ها درباره او نظر بدهند، بخصوص در کشور ما که همه در مورد هم حرف می زنیم. از این موضوع نگرانی و ناراحتی ندارم و به مخالفینم نهایت احترام را گذاشته ام. هر کسی می تواند نظرش را بدهد. نظر شخصی من این است هر آدمی در جهان می تواند هر ورزش یا هنری که توانایی اش را داشته باشد، انجام بدهد.

عاشقانه جدید نگین معتضدی برای تولد همسرش

اگر یک هنرمند کارهای کودک و نوجوان بتواند به تیم ملی برود و خوب بازی کند، خیلی هم جذاب است. برای نظر کسانی که می گویند بازیگر خواننده نشود و فوتبالیست بازیگر نشود، احترام قائلم اما همیشه به هوادارانم و نوجوان ها می گویم این جهان با همه امکاناتش برای همه است؛ به همین دلیل هر کاری که فکر می کنید در آن توانایی دارید، انجام بدهید، چون حرف همیشه هست.

پژمان جمشیدی از حفظ قضیه هندسه تا حفظ دیالوگ نمایش

برای حفظ دیالوگ مشکلی نداشتم. تنها خصوصیت خوبم در زندگی، حفظیاتم است. من ریاضی خوانده ام. تمام قضایای هندسه را حفظ می کردم. اگر در امتحان یک عدد عوض می کردند بدبخت می شدم ولی بازی در تئاتر، بخصوص نمایش «آرسنیک…»، نسبت به کارهای قبلی ام سخت تر بود.

موفق ترین مربی ایران از نظر پژمان جمشیدی

در بیوگرافی پژمان جمشیدی درباره موفق ترین مربی ایران از نظر او میخوانیم : از روی افتخارات آقای پروین و قلعه نویی بالاترین هستند اما از مربی های خوب خودم به فرهاد کاظمیان شاره می کنم که خیلی چیزها به من یاد داد. در تیم او که بازی می کنی همه وظایف خودشان را دارند و به کسی فشاری نمی آید

خواننده مورد علاقه پژمان جمشیدی

همه بچه ها از دوستانم هستند. الان برای دیدن کنسرت خیلی زمان کاری ام فشرده شدهولی گروه دارکوب، علیرضا عصار، همایون شجریان و پدرشان که هر دو شاهی در موسیقی اند را دوستدارم.

آرزوی پژمان جمشیدی برای سینمای ایران

دوست دارم سینمای ایران مثل گذشته جوایز جهانی زیادی بگیرد و فرهنگ مان را از راه سینما به دنیا معرفی کنیم. فیلم های خوب اکران شود و مردم فیلم های خوب ببینند و اگر کمدی ساخته می شود، کمدی در شأن مخاطب باشد. من مثل بعضی ها از ساخت هر چه بیشتر کمدی احساس خطر نمی کنم چون وقتی کمدی های زیادی ساخته شود مردم می توانند بین کمدی ها بهترین را انتخاب کنند.

کمدی همیشه مخاطب زیادی دارد و اکثریت جامعه زمان های خالی و اوقات فراغت شان را به سینمامی روند و دوست دارند در آن لحظات یا فیلم خیلی خوب ببینند یا فیلم شاد ببینند کهدر آن لحظات خوشی باشد. از بین ژانرها خب کمدی ریسک کمتری دارد و خدا را شکر مردمدر این سال های اخیر از تئاتر و سینما استقبال می کنند و این نشانه رشد فرهنگی جامعه است.

شروع فعالیت ورزشی پژمان جمشیدی

در ادامه بیوگرافی پژمان جمشیدی مروری میکنیم بر داستان شروع فعالیت ورزشی او تا شهرت و موفقیتش در فوتبال. با ما در ادامه همراه باشید.

علاقه پژمان جمشیدی به ورزش از کودکی

از زمانی که دست چپ و راستم را شناختم عاشق توپ پلاستیکی شدم و دنبال فوتبال رفتم، همیشه از من می پرسند فوتبال را از کی شروع کردم اما واقعا نمی دانم

من دیپلم رشته سنگ نوردی هم دارم اما آنقدر عاشق فوتبال بودم که ورزش های دیگر در کنار فوتبال قرار می گرفت

آیا خبر ازدواج مریم مومن صحت دارد ؟

کودکی پژمان جمشیدی

عشق پژمان جمشیدی به فوتبال

یک ظهر بسیار گرم تابستان بود. خانواده جمشیدی برای گذراندن یکی از جلسات شیمی‌درمانی مادر از کرج (محل سکونتشان) به سمت تهران می‌رفتند. در مسیر ماشین‌هایی بوق‌زنان با پرچم‌های یکسر قرمز به سمت ورزشگاه حرکت می‌کردند. تصویر جذابی برای پژمان 8-9 ساله و برادرش بود. هر دو عاشق فوتبال بودند. همان‌جا پدر قول داد که در راه برگشت آن‌ها را به ورزشگاه ببرد. چند ساعت بعد جمشیدی‌ها به‌جای مسیر همیشگی خانه، به سمت ورزشگاه آزادی در حال حرکت بودند. ورزشگاهی که در نگاه اول دل و هوش پژمان جمشیدی را برد. «من هیچ‌وقت تا آخرین لحظه عمرم، اولین تصویری که از استادیوم آزادی دیدم را فراموش نمی‌کنم. در یک‌لحظه برای همه عمر عاشق شدم.» پژمان همان روز آرزو کرد روزی در این استادیوم بازی کند و کرد.

شروع فوتبال از اول راهنمایی

اول راهنمایی که بودم یک روز معلم ورزش ام گفت یک پوشه و عکس و یک برگه کپی از شناسنامه و 150 تا تک تومانی بیاورید که به تیم آموزشگاهی بروید ، همین کار را کردم و از همان جا فوتبال حرفه‌ ای ام آغاز شد

پژمان جمشیدی از آموزشگاه تا تیم ملی

بغل پا زدن و خیلی از تکنیک‌ ها را مدرسه فوتبال یاد گرفتم ، از همین کار آموزشگاهی به تیم باشگاهی رفتم و عضو تیم نوجوانان دارایی تهران شدم

بعدا از سال 1374 وقتی 18 ساله بود به تیم دارایی رفتم و همزمان به تیم ملی نوجوانان هم دعوت شدم

حضور پژمان جمشیدی در باشگاه های حرفه ای

در ادامه بیوگرافی پژمان جمشیدی میخوانیم : او در سال 1376 به جوانان باشگاه کشاورز پیوست سپس به تیم سایپا دعوت شد تا اینکه با درخشش های که داشت به ولفسبورگ آلمان هم دعوت شد

اما بخاطر تیم پرسپولیس و مشکل سربازی قید حضور در آن تیم را زد و با قرارداد 14 میلیون تومان در سال 1379 وارد تیم پرسپولیس شد

فوتبال پژمان جمشیدی

حضور پژمان جمشیدی در دربی ها

سایپا بهترین روزهای فوتبالی‌ ام بود که از آنجا برای تیم ملی امید و بزرگسالان انتخاب شدم اما پرسپولیس هم فوق‌ العاده بود خصوصا قهرمانی‌ ای که داشتیم

من و داوود فنایی ، حامد کاویانپور و بهنام ابوالقاسم پور بیشتر با هم بودیم و هم اتاق می‌ شدیم ، 8 تا دربی حضور داشتم که 1 را بردیم ، 2 تا باختیم و 5 تا مساوی شد

تعداد بازی های ملی پژمان جمشیدی

من می‌ گویم بیست و یکی ، عادل فردوسی‌ پور می‌ گوید 14 و فدراسیون هم می‌ گوید 19 (با خنده) اما خیلی هم فرق نمی‌ کند ، یک بازی ملی هم افتخار کردن دارد

او در مجموع 281 بازی باشگاهی داشته و 19 بازی ملی. در بازی های باشگاهی 11 گل به ثمر رسانده و در بازی های ملی هم موفق می شود 1 گل به ثمر برساند.

باشگاه‌هایی که پژمان جمشیدی در آنها بازی کرده است

۱۹۹۴–۱۹۹۷: کشاورز تهران (تعداد گل زده: ۷)

۱۹۹۷–۲۰۰۰: سایپا تهران (تعداد گل زده: ۲)

۲۰۰۰–۲۰۰۵: پرسپولیس تهران (تعداد گل زده: ۲)

۲۰۰۵–۲۰۰۷: پاس تهران (تعداد گل زده: ۰)

۲۰۰۷–۲۰۰۸: استیل آذین (تعداد گل زده: ۰)

۲۰۰۸–۲۰۰۹: فولاد خوزستان (تعداد گل زده: ۰)

شغل سحر قریشی در دبی فاش شد

۲۰۰۹–۲۰۱۰: ابومسلم خراسان (تعداد گل زده: ۰)

پژمان جمشیدی و علی کریمی

خاطره فوتبالی پژمان جمشیدی

او در یک داربی و در دقایق آخر که از استقلال عقب بودند گل مساوی را می زند. پژمان در هنگام بازگشت به خانه (خانه آنها در گوهردشت کرج بوده) با اتوبوس استقلالی ها بر می گردد! آنها پژمان را نمی شناختند و بین خودشان می گفتند: ببین کار ما به کجا کشیده که از یک بچه گل می خوریم! البته پژمان هم هویت خودش را لو نمی دهد!

خداحافظی پژمان جمشیدی از فوتبال

پژمان جمشیدی دوران خوبی را در سایپا، پرسپولیس و حتی پاس تهران گذراند. گل معروفش به گرجستان که بارها دستمایه برادران قاسم‌خانی و حتی عادل فردوسی پور قرار گرفت. بعد از آن به‌تدریج رو به افول رفت و در سال 1390 فوتبالش را در باشگاه ابومسلم خراسان به پایان رساند. البته به‌عنوان بازیکن. جمشیدی به کلاس‌های مربیگری رفت و مدرک بی مربیگری آسیا را گرفت. دو سال در یکی از تیم‌های لیگ استانی تهران به نام «پاراک» سرمربی بود. اما آشنایی با پیمان قاسم‌خانی به‌کلی مسیر زندگی او ا تغییر داد و بعد از ورود به دنیای هنر کاملاً، از فضای حرفه‌ای فوتبال دور شد.

سال 1390 در 34 سالگی عطای بازی کردن را به لقایش بخشیدم و رفتم ، دو سال هم در تیم پاراگ مربیگری کردم و قهرمان جام حذفی تهران شدیم ، بعد که بحث بازیگری پیش آمد و دیگر کلا از فوتبال دور شدم

فوتبال پژمان جمشیدی

شروع فعالیت هنری پژمان جمشیدی

آشنایی پژمان جمشیدی با پیمان قاسم خوانی

به نظرم تمام ماجرای آشنایی پژمان با پیمان قاسم‌خانی و شکل‌گیری طرح سریال و ورودش به بازیگری را از زبان خود پژمان جمشیدی بشنویم، هم شیرین‌تر است و هم صادق‌تر. پژمان جمشیدی می‌گوید: پیمان را از سال 81 می شناسم. اول با خانم بهاره رهنما، همسر پیمان در یک مراسمی آشنا شدم. همیشه آرزو داشتم 2 نفر را در زندگی ام از نزدیک ببینم. شاید چون کم دیده می شدند. هدیه تهرانی و پیمان قاسم خانی.

خانم رهنما به من گفتند من می خواهم شما را یک شب دعوت کنم منزل مان تا با همسرم آشنا شوید چون همسرم پرسپولیسی است و فوتبالیست ها را خیلی دوست دارد. من هم که می دانستم ایشان همسر پیمان قاسم خانی هستند، خیلی خوشحال شدم و از خدا خواسته قبول کردم.

بعد با دعوت به خانه آنها رفتم. فکر کنم یک نفر هم با من بود. اگر اشتباه نکنم برزو ارجمند با من آمد. خلاصه رفتیم و با پیمان آشنا شدم و خیلی عشق کردم. از آن موقع رفاقتم با پیمان خیلی ماندگار شد. پیمان هم خیلی اهل فوتبال است و فوتبالیست ها را هم دوست دارد. خودش و برادرش، مهراب هر دو پرسپولیسی هستند. آقای چگینی، تهیه کننده، استقلالی است. سروش صحت هم سپاهانی است.

پژمان جمشیدی و پیمان قاسم خوانی

ورود پژمان جمشیدی به بازیگری

زمانی که بازی می‌کردم، وقتی به سوپرمارکت می‌رفت، فروشنده اصلاً نمی‌گذاشت دست به چیزی بزنم. خودش همه‌چیز را می‌آورد. اما وقتی فوتبالم تمام شد دیگر به من محل نمی‌گذاشتند و خودم باید همه چیزها را برمی‌داشتم. این برایم کمدی جالبی بود. یا وقتی به بانک می‌رفتم، اصلاً نوبت و این حرف‌ها نبود. اما بعد از فوتبالم یک روز به بانک رفتم. دو ساعت نشستم، کسی هم من را نشناخت. چکم هم برگشت خورد. اما وقتی از بانک بیرون آمدم، بیرون دو نفر شناختندم و با من عکس انداختند. همین‌ها را به پیمان قاسم‌خانی می‌گفتم و کم کم تبدیل به طرح کامل یک سریال شد که او نوشت…

دنیا مدنی با این توئیت غوغا کرد

پیمان گفته بود فقط در صورتی فیلمنامه را می نویسد که یک فوتبالیست بازی کند. دوباره گفت دوست داری خودت بازی کنی؟! چند روز مهلت خواستم برای فکر کردن. پیمان گفت به من اعتماد کن و من قبول کردم. از زمانی که بازی در سریال را پذیرفتم تا شروع تصویربرداری، سه هفته طول کشید، بنابراین زمان کافی برای آموزش بازیگری و کمک گرفتن از کسی نداشتم.

به همین سادگی یک سریال طنز محبوب و پرطرفدار شکل گرفت. مجموعه تلویزیونی «پژمان» به کارگردانی سروش صحت در سال 1392 از شبکه سوم سیما پخش شد. پژمان جمشیدی بی‌تجربه، نمایش خوبی را در آن مجموعه داشت. بیخود نبود که علی پروین می‌گفتُ پژمان از همان دوران جوانی هم استعداد خوبی در طنازی داشت. پژمان در کنار سام درخشانی زوج دوست‌داشتنی را خلق کردند. زوجی که در «خوب، بد، جلف» بازهم کنار یکدیگر قرار گرفتند. البته ناگفته نماند پژمان جمشیدی در سال 1390 حضور بسیار کوتاهی هم در مجموعه «ساختمان پزشکان» داشت.

پژمان جمشیدی در سریال پژمان

من پژمان سریال نبودم!

گروه آنقدر خوب بود و متن وکارگردانی هم همینطور که من واقعا کار خارق العاده ای نکردم. شاید هر کس دیگری هم جای من بود، همین قدر خوب دیده می شد. آنها که نمی توانستند منکر خوب بودن سریال پژمان باشند ولی خیلی هم با بازیگری من موافق نبودند، می گفتند او خودش را بازی کرده است.

نمی توانم بگویم واقعا خودم بودم یا نه، چون آن شخصیت بلاهت و حسادت زیادی داشت اما پایان ماجرا شیرین بود. طبیعی است که به شخصیت خود من خیلی نزدیک نبود اما چون اتفاقات همان چیزهایی بود که برای من رخ می داد، شاید به بازی ام کمک کرد.

به‌ جز او در آن سریال حمید درخشان، محمد محمدی، بهروز رهبری‌فر، علی موسوی و … هم‌ بازی کردند اما پژمان جمشیدی به دل نشست.

پژمان جمشیدی در سریال پژمان

پیمان مشاور پژمان جمشیدی

وقتی سریال پژمان را بازی کردم، روند کاری ام به سمتی رفت که مجبور شدم ادامه بدهم. سپس نمایش «بادی که تو را خشک کرد، مرا برد» (به کارگردانی علی نرگس نژاد) پیش آمد و خب تئاتر را خیلی بیشتر دوست داشتم. بدون اینکه متن را بخوانم کار را قبول کردم.

همزمان با سریال پژمان، بازی در سریال های دیگر یا فیلم هیا شبکه خانگی زیاد پیشنهاد می شد اما همیشه با پیمان مشورت می کردم. حتی برای «آتش بس 2» پیمان متن کوتاهی را که قرار بود بازی کنم، خواند. خودم هم مراقب بودم اشتباه نکنم. حالا که به این وادی آمده بودم، نمی خواستم خراب کنم.

پژمان جمشیدی و پیمان قاسمخانی

دوران آرتیستی پژمان جمشیدی و حضور در سینما

در بیوگرافی پژمان جمشیدی آمده است : درخشش پژمان جمشیدی در مجموعه «پژمان» آن‌قدری بود که سال بعد پیشنهادهایی هم از تلویزیون و هم از سینما دریافت کند. پژمان در سال 93 در مجموعه تلویزیونی «سال‌های ابری» ایفای نقش کرد و با «آتش‌بس 2» ساخته تهمینه میلانی، به سینما آمد.

ماجرای آزار جنسی بهارک صالح نیا از چه قرار بود ؟
پژمان جمشیدی در سریال سالهای ابری
پژمان جمشیدی در آتش بس 2

سه سال بعد یکی از بازیگران سریال نوروزی «دیواربه‌دیوار» بود و حضور کوتاه و البته متفاوتی در مجموعه «نفس» داشت. در سینما هم بعد از 93 هرسال در یکی دو فیلم به ایفای نقش پرداخت.

پژمان جمشیدی در دیوار به دیوار

جمشیدی در اولین ساخته بلند پیمان قاسم‌خانی یعنی «خوب، بد، جلف» بازهم در کنار سام درخشانی و در نقش خودش بازی کرد.

پژمان جمشیدی در خوب بد جلف

«آذر»، «من دیوانه نیستم»، «لونه زنبور»، «تگزاس» و … دیگر فعالیت‌های سینمایی او هستند.

پژمان جمشیدی در تگزاس

پرفروش ترین بازیگر سال

در بیوگرافی پژمان جمشیدی میخوانیم : جمشیدی در سال 98 با حضور در 5 فیلم سینمایی به یکی از بازیگران پرفروش سال بدل شد که در مجموع فیلم هایش 62/8 میلیارد در گیشه فروش داشت

پژمان جمشیدی در خط فرضی

حضور پژمان جمشیدی در تئاتر

پژمان جمشیدی در همین مدت کم، حضور پررنگی در تئاتر هم داشته است. او اولین بار با نمایش «بادی که تو را خشک کرد مرا برد» علی نرگس‌نژاد به صحنه رفت. ورود او به عرصه تئاتر البته واکنش خیلی از مخاطبین را در بر داشت. به‌طوری که او مجبور شد صفحه شخصی فیس‌بوکش را ببندد. اما پژمان همچنان بدون وقفه فعالیتش در این حیطه را ادامه داد و تقریباً هرسال با 3-4 نمایش به صحنه رفت. او در مورد علاقه و اصرارش به بازیگری در تئاتر می‌گوید: «مهم‌ترین کاری که کرده‌ام تئاتر است. وقتی در کنار ژاله صامتی بازی می‌کنم، خیلی چیزها یاد می‌گیرم. یا کسانی مانند بهاره رهنما و خسرو احمدی. از علی نرگس‌نژاد هم خیلی درباره بازیگری یاد گرفتم.»

گریم پژمان جمشیدی در تئاتر

نقد ها به پژمان جمشیدی

این تصور که او در همه نقش‌ هایش با همان ابروهای پرپشت و طنز کلامی فقط با «تنها گل ملی»‌ اش شوخی می‌ کند، اشتباه است. جمشیدی در ۱۷ کار روی صحنه تئاتر رفت و گاهی نقش‌ هایی دشوار و چنان دور از فضای طنز و فوتبال را ایفا کرد که نمی‌ شد تحسین‌ اش نکرد.

اما همه‌ چیز به سادگی به دست نیامد. نقدها به «پژمان جمشیدی فوتبالیست» هم از راه رسید. کسانی می‌گفتند او نان شهرتش در فوتبال را می‌خورد. حتی برخی از کسانی که با افتخار از «خاموش بودن تلویزیون» در خانه‌ شان به‌ عنوان یک کنش اجتماعی – سیاسی حرف می‌زدند هم در مورد چند سریال تلویزیونی او که اصلاً ندیده بودند، نقد نوشتند!

جمشیدی بعد از این فشارها در گفت‌و‌گویی عنوان کرد: «من همیشه این را می‌ دانستم که تئاتر جای محترمی است و آدم‌ هایی که از تئاتر می‌ آیند، بسیار آدم‌های محترمی هستند اما این موضوع را نمی‌ دانستم که عرصه تئاتر آن‌ قدر محصور است‌. فحش‌ هایی که برای بازی در این کار به من دادند،‌ زمانی که در پرسپولیس بازی می‌ کردم از علی پروین نخورده بودم!»

او به حدی در حرفه جدید خود موفق بوده که در سال 1396 برای بازی در فیلم (سوء تفاهم) نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد می شود. او در جواب منتقدان که گفته اند پژمان جای افراد دیگری را گرفته است می گوید: اگر اینطور باشد که خب همایون شجریان هم جای یک نفر دیگر را گرفته، رضا یزدانی هم جای یک نفر دیگر را! یعنی در این همه شلوغی فقط من یک نفر اضافه ام؟

استایل متفاوت لیندا کیانی در سواحل فرانسه

بازیگری شغلی نیست که ضمانتی داشته باشد، من تا به حال ادعایی نداشتم و اگر همین فردا به من بگویند برو، من می روم. او تا به حال نود درصد پیشنهادهای خود را رد کرده اما بازهم موفقیت خوبی در این حرفه داشته است.

پژمان جمشیدی

فیلم های پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی به دلیل حضور موفقی که در فیلم و سریال‌های کمدی داشته، معمولا با پیشنهادهای کمدی مواجه بوده و کارنامه‌اش نشان می‌دهد به شمار زیادی از این پیشنهادها پاسخ مثبت داده است، بنابراین نزد مخاطبان هم به عنوان بازیگر آثار کمدی شناخته می‌شود.

البته در بین ده‌ها فیلم و سریال کمدی که این بازیگر در آن‌ها ایفای نقش کرده، آثار غیرکمدی انگشت‌شماری هم دیده می‌شود. «سوء‌تفاهم»، «هزارتو»، «ایده اصلی»، «جهان با من برقص» و «دوزیست»، آثار غیرکمدی کارنامه این بازیگر هستند.

پژمان جمشیدی در خوب بد جلف

در بیوگرافی پژمان جمشیدی درباره ی حضورش در فیلم خوب بد جلف آمده است :

فیلم خوب، بد، جلف سومین فیلم سینمایی پژمان جمشیدی بود که در کنار سام درخشانی نقش اصلی فیلم را بر عهده داشت. خوب، بد، جلف فیلمی در ژانر کمدی به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی و عبدالله اسکندری محصول سال ۱۳۹۴ است. فیلم‌برداری این اثر در زمستان ۱۳۹۴ انجام شد و اولین بار در بهمن ۱۳۹۵ در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر بنمایش درآمد.

این فیلم از تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده است. در نظرسنجی سایت خبر آنلاین این فیلم به‌عنوان بهترین فیلم نوروز ۱۳۹۶ انتخاب شد.

پژمان جمشیدی در خوب بد جلف

پژمان جمشیدی در ایده اصلی

در بیوگرافی پژمان جمشیدی درباره ی حضورش در فیلم ایده اصلی آمده است :

فیلم «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی، مرداد سال ۹۸ اکران شد. این فیلم داستان رقابت چند شخصیت با یکدیگر برای پیروزی در مناقصه یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی را روایت می‌کند. پژمان جمشیدی در این فیلم نقش شخصیتی به نام «سعید» را بازی کرده که او هم طبق نقشه خودش برای پیروزی در این مناقصه مهم، دیگران را دور می‌زند. هرچند که فیلم اصلا کمدی نیست، اما پژمان جمشیدی نقش شخصیت بامزه و شوخ‌طبع ماجرا را برعهده دارد و وجه طنز او بسیار پررنگ است، بنابراین حضور او در این فیلم باعث نشده با یک پژمان جمشیدی متفاوت روبه‌رو باشیم.

پژمان جمشیدی در ایده اصلی

پژمان جمشیدی در جهان با من برقص

در بیوگرافی پژمان جمشیدی درباره ی حضورش در فیلم جهان با من برقص آمده است :

نمی‌توان گفت فیلم «جهان با من برقص» اثر سروش صحت، یک فیلم کاملا کمدی است، اما از طرفی هم نمی‌توان آن را یک اثر اجتماعی دانست که رنگ و بویی از کمدی ندارد. شخصیت محوری فیلم مردی به نام «جهان» است که دوستانش تصمیم می‌گیرند تولد او را که به بیماری سرطان مبتلا شده، جشن بگیرند. پژمان در این فیلم نقش یکی از دوستان «جهان» را بازی می‌کند. او پزشک است و شخصیتی شوخ‌طبع، بی‌خیال و خوش گذران دارد. شاید نقش یک پزشک برای جمشیدی چندان مناسب نباشد، اما فارغ از این موضوع جمشیدی با جدیتی که ذاتا در چهره خود دارد به خوبی از پس نقش «رضا» برآمده و انتخاب خوبی برای این نقش بوده است.

پژمان جمشیدی در جهان با من برقص

پژمان جمشیدی در دوزیست

در بیوگرافی پژمان جمشیدی درباره ی حضورش در فیلم دوزیست آمده است :

ماجرای آشنایی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور از کجا شروع شد ؟

فیلم «دوزیست» تازه‌ترین ساخته برزو نیک‌نژاد است که در سی‌وهشتمین جشنواره فجر اکران شد و هنوز به صورت عمومی اکران نشده. این فیلم داستان چند دوست را روایت می‌کند که ورود دختری به خانه شان، سرآغاز اتفاقاتی برای هرکدام از آن‌ها می‌شود. پژمان جمشیدی در این فیلم نقش شخصیتی به نام «مجتبی» را بازی کرده که وضعیت مالی خوبی ندارد و در خانه‌ای قدیمی در جنوب شهر زندگی می‌کند. شوخ‌طبعی نقش او به اندازه شخصیت اش در «جهان با من برقص» و «ایده اصلی» نیست، اما در این فیلم نیز رگه‌هایی از طنز دارد. پژمان جمشیدی به خوبی توانسته آن روی موذی‌ و آب‌زیرکاه این شخصیت را نشان بدهد و بازی قابل قبولی در «دوزیست» دارد.

پژمان جمشیدی در دوزیست

پژمان جمشیدی در سوء‌تفاهم

در بیوگرافی پژمان جمشیدی درباره ی حضورش در فیلم سوء‌تفاهم آمده است :

فیلم «سوء‌تفاهم» به کارگردانی احمدرضا معتمدی، اولین فیلم غیرکمدی پژمان جمشیدی است که سال ۹۶ در آن بازی کرده است. او در این فیلم نقش یک دستیار کارگردان را بازی می‌کند که اختیار زیادی ندارد و گوش‌به‌فرمان زنی است که کارگردانی فیلم را برعهده دارد و او را «رئیس» صدا می‌کند. فیلم یک اثر کاملا جدی است که فضای معمایی دارد، اما در بعضی از سکانس‌ها برای لحظه کوتاهی شوخی‌هایی دارد که اصلا با فضای کلی فیلم هماهنگ نیست و ارتباطی به آن ندارد. نقش پژمان جمشیدی هم در این فیلم جدی است، اما او چه از لحاظ گریم و چه از نظر بیان و لحن صحبت کردن خود، تفاوت زیادی با آثار کمدی‌اش ندارد. او در سی‌وششمین جشنواره فجر، برای بازی در این فیلم نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

پژمان جمشیدی در سوء‌تفاهم

پژمان جمشیدی در هزارتو

در بیوگرافی پژمان جمشیدی درباره ی حضورش در فیلم هزارتو آمده است :

فیلم «هزارتو» به کارگردانی امیرحسین ترابی یک اثر تلخ و جدی است و نقش پژمان جمشیدی هم اصلا کمدی نیست. جمشیدی در این فیلم نقش جوانی را بازی می‌کند که از همسر خواهرش کینه دارد و رابطه خوبی با او ندارد، بنابراین سعی می‌کند فریبش دهد و از او سوءاستفاده مالی کند. بازی پژمان جمشیدی در این فیلم کاملا معمولی است و نکته ویژه‌ای ندارد، البته نقش او هم چندان نقش خاص و پیچیده‌ای نیست که خیلی جای کار داشته باشد. این فیلم در اکران عمومی به فروش خوبی دست نیافت و از لحاظ تجاری هم موفقیت ویژه‌ای کسب نکرد. هرچند که این بازیگر از بازی در آثار غیرکمدی هم استقبال می‌کند، اما هنوز فیلم غیرکمدی مهمی در کارنامه او دیده نمی‌شود.

پژمان جمشیدی در هزارتو

سقوط هواپیمای پژمان جمشیدی

چند ماهی می شود که پژمان جمشیدی در حال گذراندن دوره های آموزش خلبانی است. اخیراً در استوری پژمان جمشیدی فیلمی منتشر شده که پژمان جمشیدی تنهایی سوار هواپیما میشه و با اینکه خلبان اصرار میکنه که پژمان این کارو نکن و او گوش نمیده و پرواز میکنه و بعد از چند دقیقه سقوط می کند و خلبان با گفتن یا ابوالفضل یا ابوالفضل  به سمت هواپیمای سقوط کرده می دود.

آیا واقعا پژمان جمشیدی سقوط کرده است؟

پژمان جمشیدی در سلامت کامل هست و این فیلم فقط یه شوخی بود که پژمان جمشیدی با خلبانش ترتیب داده بود طی خبرهایی که منتشر شده خلبان ممنوع پرواز شده است و پژمان جمشیدی در سلامت کامل است.

جدیدترین سلفی ترانه علیدوستی در اینستاگرام غوغا کرد

آثار تصویری پژمان جمشیدی

در ادامه بیوگرافی نیما پژمان جمشیدی بازیگر خوب بد جلف باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

پژمان جمشیدی در سینما

سالنام فیلمنقشکارگردان
۱۴٠٠بی مادرمرتضی فاطمی
علف‌زارکاظم دانشی
۱۳۹۹مجوز خروجکیارش اسدی زاده
شیشلیکاحمدمحمدحسین مهدویان
کوسهعلی عطشانی
هفته ای یک بار آدم باشعلی احمدیشهرام شاه حسینی
۱۳۹٨خط فرضیحامدفرنوش صمدی
خوب، بد، جلف ۲: ارتش سریپژمان جمشیدیپیمان قاسم خانی
دوزیستمجتبیبرزو نیک نژاد
۱۳۹٧جهان با من برقصرضاسروش صحت
ایده اصلینیماآزیتا موگویی
تگزاس ۲بهرام کشکولیمسعود اطیابی
دینامیتهادیمسعود اطیابی
هزارتونریمانامیرحسین ترابی
ما همه با هم هستیمعلی حاجتیکمال تبریزی
۱۳۹۶سوءتفاهماحمدرضا معتمدی
تگزاسبهرام کشکولیمسعود اطیابی
لونه زنبورصابربرزو نیک نژاد
۱۳۹۵من دیوانه نیستمعطاعلیرضا امینی
آذرمشتریمحمد حمزه ای
۱۳۹۴خوب، بد، جلفپژمان جمشیدیپیمان قاسم خانی
۵۰ کیلو آلبالومانی توحیدیمانی حقیقی
من ناصر حجازی هستم…پژمان جمشیدینیما طباطبایی
۱۳۹٢آتش بس ٢حسامتهمینه میلانی
شرف خانواده فاضلامینپوریا جاویدپور
پژمان جمشیدی در شیشلیک
پژمان جمشیدی در کوسه

پژمان جمشیدی در تلویزیون

سالنام سریالنقشکارگردان
١۳۹۹زیرخاکی ۲فریبرز باغ بیشهجلیل سامان
۱۳۹۸زیرخاکی ١فریبرز باغ بیشهجلیل سامان
۱۳۹۶دیوار به دیوار ۲بهرام رضاییسامان مقدم
۱۳۹۵نفسعباسجلیل سامان
دیوار به دیوار ۱بهرام رضاییسامان مقدم
١٣٩٣سال های ابریمهرانمهدی کرم پور
١٣٩٢پژمانپژمان جمشیدیسروش صحت
١٣۸۹ساختمان پزشکانپژمان جمشیدیسروش صحت

پژمان جمشیدی در سریال زیرخاکی

پژمان جمشیدی در نمایش خانگی

سالنام سریالنقشکارگردان
۱۴۰۰پیشگومجریرضا بهاروند
امین انتظاری
١٣٩٩خوب، بد، جلف: رادیواکتیوپژمان جمشیدیمحسن چگینی

تئاترهای پژمان جمشیدی

  • بادی که تو را خشک کرد مرا برد (علی نرگس‌نژاد) – آذر و دی ۱۳۹۲
  • آرسنیک و تور کهنه (حسین پارسایی) – مرداد و شهریور ۱۳۹۳
  • آرامسایش (محمد حاتمی) – مهر و آبان ۱۳۹۳
  • وقتی ما برگردیم دو پای آویزان باقی مانده‌است (ابراهیم پشت‌کوهی) – آبان و آذر ۱۳۹۳
  • گنجفه (نوشین تبریزی) – بهمن ۱۳۹۳
  • پلیس (شایان افکاری) – فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۴
  • پپرونی برای دیکتاتور (خسرو احمدی) – مرداد و شهریور ۱۳۹۴
  • بی نوایان (سروش طاهری) – فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۵
  • نمایش خوانی «الد سیبروک» (مرتضی برزگر زاده‌گان) – ۱۳۹۵
  • یادم تو را فراموش (ژاله صامتی) – تیر و مرداد ۱۳۹۵
  • دوباره اون آهنگ رو بزن سَم (داود بنی‌اردلان) – تیر و مرداد ۱۳۹۵
  • حکومت نظامی (تینو صالحی) – مهر و آبان ۱۳۹۵
  • پوست انداختن (آرش سنجابی) – آبان و آذر ۱۳۹۵
  • پپرونی برای دیکتاتور (علی احمدی) – فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۶
  • آنسوی آینه (علی سرابی) – دی و بهمن ۱۳۹۶–فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۷
  • مادر (علی احمدی) – خرداد و تیر ۱۳۹۸
  • فرانکنشتاین (ایمان افشاریان)، تئاتر شهر – آذر و دی ۱۳۹۸

مجری گری پژمان جمشیدی

  • کلاسیکو – ۱۳۹۸
  • پیش‌گو – ١۴٠٠
پژمان جمشیدی در پیشگو
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا