اخبار حاشیه بازیگران

عکس لو رفته از همسر اول علی دایی در لندن

دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی (از همسر سابقش مریم) میباشد که همراه مادر خود در لندن زندگی می‌کند.دمیز دایی به تازگی عکسی از مادرش که همسر اول علی دایی است در صفحه اینستاگرامش قرار داده است. علی دایی زمانی که 25 سال سن داشت با خانمی به نام مریم ازدواج کرد که ازدواجشان عمر چندانی نداشت و از هم جدا شدند حاصل ازدواج انها یک دختر به نام دنیز بود.

همسر اول علی دایی

همسر علی دایی در لندن

ماجرای بر سر زبان افتادن دنیز دایی از انجایی شروع شد که علی دایی در برنامه نود به اسم دخترش قسم خورد به جان نورا نمی بخشم .اما مایلی کهن در جواب گفت بهتر است بگوید به جان دنیز نمی بخشم . بر این اساس ماجرای همسر سابق علی دایی بر سر زبانها افتاد.

همسر اول علی دایی

علی دایی فوتبالیست مشهور ایرانی می باشد و متولد سال ۱۳۴۸ میباشد و سالهاست که در عرصه فوتبال فعالیت دارد و در زمان بازی در پست مهاجم بازی می کرده و در تیم‌های پرافتخاری همچون «پرسپولیس» و «بایرن‌مونیخ» سابقه بازی دارد.

پس از آن نیز در زمینه مربیگری فعالیت کرده و برای تیم‌های «پرسپولیس» و «صبای قم» «سایپا» «نفت تهران» مربیگری کرده است.

علی دایی متاهل میباشد و در سال ۱۳۸۳ با خانم ونا فرخ آزادی ازدواج کرده است حاصل این ازدواج یک فرزند دختر به نام نورا می‌باشد.

در یکی از برنامه های تلویزیونی مشخص شد که علی دایی صاحب یک فرزند دختر دیگر به نام دنیز می باشد که حاصل ازدواج قبلی او می باشد اطلاعاتی در رابطه با همسر سابق ایشان در دسترس نیست اما او به همراه دنیز ساکن لندن می باشد.

سانسور سینما اینبار گریبان مونا فرجاد را گرفت

علی دایی فارغ التحصیل رشته مهندسی متالوژی در دانشگاه صنعتی شریف می باشد و مدرک خود را در سال ۱۳۷۱ دریافت کرده است پیش از این نیز چندین بار در دانشگاه پذیرفته شد اما به علت اینکه بیشتر زمانش با فوتبال سپری می شد نتوانست در دانشگاه حضور پیدا کند.

همسر اول علی دایی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا