اخبار دیگران

هشدار ماکان آریا پارسا در مورد کلاهبرداری مهاجرتی

به نقل از خبرگزاری همشهری آنلاین، آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که تابه‌حال به مهاجرت فکر کرده‌اند؟ آیا از نزدیکان شما کسی یا کسانی هستند که قصد مهاجرت داشته باشند؟ مراقب باشید؛ چون شما و اطرافیانتان با خطر کلاهبرداری از طریق مؤسسات یا وکلای بدون مجوز در زمینه مهاجرت مواجهید!

درست است که مؤسسات و وکلای با تجربه و مورد اعتماد برای سپردن کارهای مهاجرتی‌تان به آن‌ها زیاد است، بااین‌وجود هستند افراد بی‌شماری که نه تنها با مؤسسات غیرقانونی مهاجرت نکرده‌اند، بلکه اموال و انرژی و زمانشان را هم در این راه باخته‌اند.

اکنون مشاور مدیرکل اداره تعاون استان اصفهان، دکتر ماکان آریا پارسا، طی مصاحبه‌ای، برای جلوگیری از اتفاقات احتمالی، به شهروندان هشدار داده که مراقب باشند در دام کلاهبرداران مهاجرتی نیفتند.

آریا پارسا در این مصاحبه، تلاش کرد فاکتورهایی معرفی کند که به شناخت دقیق‌تر افراد از شرکت‌های بی مجوز و غیرقانونی منجر شود.

از جمله این فاکتورها می‌توان به نداشتن مجوز کار در داخل و خارج از کشور، استفاده از وکلایی که هیچ سند و مدرکی در این زمینه ندیده‌اند، استفاده از مشاورین بی تجربه و آموزش ندیده و همچنین اخذ وجوه سنگین از شهروندان به بهانه به جریان انداختن پرونده‌های مهاجرتی آن‌ها اشاره کرد.

دکتر آریا پارسا با ابراز نگرانی از رشد روزافزون موارد کلاهبرداری در زمینه مهاجرت، به مسئولان مربوطه توصیه کرد: از بازوهای نظارتی قدرتمند خود هم استفاده کرده و اجازه ندهند مال و اموال شهروندان، توسط عده‌ای سودجو و کلاهبردار از بین برود.

وی در ادامه صحبت‌هایش همچنین ابراز امیدواری کرد افرادی که قصد مهاجرت دارند، با چشمانی بازتر و بررسی و تحقیقات گسترده‌تر، این تصمیم مهم زندگی‌شان را بازیچه دست افراد معلوم‌الحال و کلاهبردار نکنند.

تفریح‌های خانوادگی ساحلی در تور استانبول، تور مالزی و تور کوش آداسی

او در پایان صحبت‌هایش، توصیه کرد: پیش از مراجعه به مؤسسات مهاجرتی از حسن سابقه و داشتن پرونده‌های موفق اطمینان حاصل کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا