اخبار حاشیه بازیگران

بالاخره دلیل طلاق بهاره رهنما مشخص شد

بهاره رهنما پس ار جداییش از پیمان قاسم خانی با فردی به نام امیر خسرو عباسی ازدواج کرد که به دنبال این ازدواج حواشی و داستان های بسیاری به راه افتاد.حال پس از گذشت چند سال از ازدواج دومش دوباره شایعه جداییش بر سر زبان ها افتاده.استوری زیر که در پیج اسنیتاگرامش گداشته دلیل شروع شایعه طلاق بهاره رهنما بوده است.

طلاق بهاره رهنما

دلیل طلاق بهاره رهنما

به گمانم گاهی حرف نزدن از چیزی دلیل پنهان کاری نیست و گاهی بقول توده مردم جار زدن هم لزوما دلیل بر شادی نیست!

من یک زن مستقل هستم با قدرت ها و ضعف های خودم و درس ها و دردها و رنج هایی که دوباره بلند شدن و قد کشیدن را بمن آموخت! سالی را که گذراندم تا آخرین روزهایش برایم پر بود از “از دست دادن های سخت” :عاطفی، مالی، کاری و ..

اما به حسب تربیت مادری سخت کوش و پدری مهربان باز هم یا علی گفتم و بلند شدم و با تکیه به خدای بقول مادرم خوبی ها و با باور اینکه پدر هنوز هم مرا میبیند و بعشق مادر بودنم، دست بر زانوی خودم برای ادامه زندگی بلند شده ام!

و با همه وجودم “طلب خیر” برای همه دوستان و حتی قضاوتگرانم دارم.

پی‌نوشت:برنامه شب آهنگی که میبینید ماه ها پیش و قبل از تغییرات اخیر زندگی من ضبط شده.

طلاق بهاره رهنما

زندگی‌نامه بهاره رهنما

در بیوگرافی بهاره رهنما آمده است که وی همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد و در حال حاضر در اتریش در رشته ی نوازندگی مشغول تحصیل می باشد.

عجیب ترین انگشتر دنیا در دستان سحر قریشی

او پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.جشن عروسی آن‌ها را در تالاری در منطقهٔ ۱۹ تهران در تالار تشریفاتی قصر کسری برگزار شد. وی در وب‌نوشت شخصی خود و مدتی در نشریهٔ چلچراغ می‌نوشت.

تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتم.

اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد.

در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود.

طلاق بهاره رهنما

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا