اخبار حاشیه بازیگران

پشت پرده طلاق پژمان بازغی و همسرش چه بود ؟

پژمان بازغی و مستانه مهاجر پس از سالها زندگی و وجود یک دختر بزرگ نهایتا از یکدیگر جدا شدند و داستان طلاق پژمان بازغی و مستانه مهاجر از پیج های اینستاگرامشان شروع شد که هر یک عکسهای مشترکشان را پاک کردند اما به طور ذسمی اعلام نکرده اند.

طلاق پژمان بازغی و مستانه مهاجر

پشت پرده طلاق پژمان بازغی و مستانه مهاجر

پژمان بازغی و مستانه مهاجر دو زوج هنرمند که سال ها در کنار هم زندگی کردند و یکی در عرصه بازیگری و دیگری در عرصه تهیه کنندگی و تدوین بسیار درخشیدند

با این حال زندگی این زوج هنرمند با وجود یک فرزند دختر به طلاق ختم شد و اکنون مسیر متفاوتی برای ادامه حیات هنری خود در پیش گرفته اند.

طلاق پژمان بازغی و مستانه مهاجر

 

بیوگرافی پژمان بازغی

در بیوگرافی پژمان بازغی میخوانیم : او 19 مرداد سال 1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد.

در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است. پس از تولد 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته. با پایان جنگ به تهران باز می گردد.
طلاق پژمان بازغی و مستانه مهاجر

برادران پژمان بازغی

در ادامه بیوگرافی پژمان بازغی آمده است : ما سه برادريم، من پسر دوم خانواده هستم، پيام برادر بزرگتر و پرهام برادر كوچكتر؛ جالب اينكه هر سه‌ ما در دانشگاه اميركبير درس خوانديم. پيام در رشته مهندسي شيمي، صنايع غذايي خواند و پرهام در دانشگاه اميركبير، مهندسي صنايع خوانده است.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
جوان شدن چهره فلور نظری پس از چند عمل زیبایی در آلمان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا