اخبار حاشیه بازیگران

شهاب حسینی هم از بازیگری خداحافظی کرد

شهاب حسینی با انتشار ویدیویی از بازیگری خداحافظی کرد و در پیامی به همکارانش خواستار این شد که اگر به سینما به گونه ای متفاوت از او می‌اندیشند اساسا برای ایفای نقش به سراغ او نیایند.خداحافظی شهاب حسینی از بازیگری جنجال بسیاری به پا کرد.

فیلم خداحافظی شهاب حسینی از بازیگری

شهاب حسینی بازیگر نام آشنا و محبوب در سینمای ایران است، شهاب حسینی که طرفداران بسیار زیادی هم دارد اخیرا با انتشار یک ویدئو اعلام کرد که از دنیای بازیگری برای همیشه کنار می رود. شهاب حسینی همچنین در این ویدئو به تمام عوامل سازنده فیلم اعلام کرد که برای پروژه هایشان به دنبال او نروند و خطاب به دشمنانش نیز این گونه گفت که یک دهه است که به فکر خداحافظی با دنیای بازیگری بوده؛ پس برای حذف او نیاز به اقدامی نیست. شهاب حسینی از حرفه و دستان کثیف پشت پرده در این حرفه نیز گلایه هایی کرد؛ شهاب حسینی در آخر نیز گفت از این پس با جهل و جاهل می جنگد، در ادامه می توانید ویدئو کامل از این بازیگر را مشاهده نمایید.

خداحافظی شهاب حسینی از بازیگری

بیوگرافی شهاب حسینی

در بیوگرافی شهاب حسینی آمده است قد او 180 سانتی متر است.

خداحافظی شهاب حسینی از بازیگری

شهاب حسینی کودک شر خانواده

در بیوگرافی شهاب حسینی آمده است: او در دوران کودکی کم شیطنت نداشت، به‌طوری که می‌گوید: «روزی که به خاطر سربازی سرم را با نمره ۴ اصلاح کردم، دیدم سرم از ۹ ناحیه شکسته است. با توجه به اینکه 4-5 مورد از این شکستگی‌ها را به یاد نمی‌آورم، باید آن‌ها را به دوران کودکی‌ام نسبت داد.»

توپ چرمی عید

آیا ممنوع الخروج شدن احسان علیخانی حقیقت دارد ؟

در خانواده پدری نوه اول بودم. ا رتباط ما با فامیل مادرم بیشتر بود تا با اقوام پدر. دوست ندارم از نقطه نظر مهر و محبت کسی را برتر از دیگری بدانم. هر دو خانواده به اندازه وسع خودشان محبت می کردند. یادم می آید که مادر پدرم بهترین عیدی ها را می داد. یک بار از او یک توپ چرمی فوتبال عیدی گرفتم. آن موقع این هدیه بسیار گرانبها بود و هر کسی توپ چرمی نداشت.

دوستان بزرگ تر از شهاب حسینی

دوستی بخش مهمی از روند شکل گیری نگاه و بزرگ شدن همه ماست. دانش عمومی من تا حدودی خیابانی است و محصول رفاقت با هم محلی ها. کودکی من در حد فاصل میان دو خیابان هاشمی و سپه غربی گذشت. دوستی داشتم به نام رضا که هم خیلی صمیمی بودیم و هم به صورت متوالی با هم کتک کاری می کردیم. ضمن آنکه اهل دوستی با بزرگ تر از خودم بودم، ولی مایلم از رفقا به خصوص در مسائل مختلف درس بگیرم؛ براساس این رویه حالا اکثر دوستانم بالای 40 سال سن دارند.

دوران ابتدایی و مهاجرت شهاب حسینی

در بیوگرافی شهاب حسینی بهتر است بدانید او پس از گذراندن سال اول ابتدایی در مدرسه بامداد نو به خاطر کار مادرش که یک امدادگر بود، از 8 سالگی به خرم‌آباد نقل‌مکان کردند و تا سال 1362 در این شهر حضور داشتند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا