اخبار حاشیه بازیگران

همسر جدید سحر قریشی پس از جدایی اش از تتلو کیست؟

سحر قریشی بازیگر مشهور سینمای ایران که بسیار در فضای مجازی پرحاشیه است چندی پیش با خواننده مشهور امیر تتلو در ترکیه ازدواج کرد و ماجراهای بسیاری را به دنبال این خبر به راه انداخت.وی به تازگی از تتلو جدا شده و شایعه شده که به دوبی مهاجرت کرده و با یک مرد عرب آشنا شده و ازدواج کرده است.ازدواج مجدد سحر قریشی فعلا در حد شایعه است.

همسر جدید سحر قریشی

همسر جدید سحر قریشی کیست ؟

بعد از جدایی او از امیر تتلو حالا خبر رسیده که قریشی با یک مرد عرب اهل عربستان آشنا شده و با او ازدواج کرده است. حتی برخی از رسانه‌ها نوشته‌اند که باردار بوده و تصمیم دارد که فرزندش را به دنیا بیاورد. این نکته در حالی دهان به دهان پخش شده که خانم قریشی به این خبر واکنش رسمی نشان نداده است.

همسر جدید سحر قریشی

ازدواج اول سحر قریشی در 17 سالگی

همانطور که در بیوگرافی سحر قریشی گفته شد سحر قریشی در سن 17 سالگی ازدواج می‌کند.

همسر اول سحر، مهران اخوان ذاکری بوده که مشوق او در بازیگری بوده است. زندگی شخصی و خصوصی آن باز خورد زیادی را در بین کاربران داشته است.

همچنین عکس هایی از عروسی سحر قریشی و مهدی اخوان ذاکری در فضای مجازی منتشر شده است که بسیار مورد بازدید قرار گرفته است.

سحر قریشی بعد از بازیگری و شناخته شدنش از مهدی اخوان جدا می‌شود.

او در مصاحبه‌ای درباره علت جدایی از سحر گفته بود:

سحر همیشه از من به عنوان مشوق خود یاد کرده است و درمصاحبه‌های مختلفش گفته است که اگر همسرم راضی نباشد دیگر بازیگری نمی‌کنم و آنرا کنار می‌گذارم.

عکس لو رفته از سیگار کشیدن سحر قریشی

همسر جدید سحر قریشی

اولین جدایی سحر قریشی و ممنوع الکار شدنش

مهران اخوان در ادامه مصاحبه‌هایش در مورد دلیل طلاق از سحر قریشی گفت: من دیگر دوست ندارم سحر بازیگری را ادامه دهد.وقتی سریال دلنوزان پخش شد سحر خیلی مشهور شد و رفتارش کم کم تغییر کرد .در حال حاضر شش ماهی می‌شود که از همسرم هیچ خبری ندارم.در دادگاه از او شکایت کردم تا جلوی کارش را بگیرم، اما چون خودم اجازه کار به او داده‌ام، تقاضایم برای ممنوع الکار شدنش رد شد.

او در مصاحبه‌ی آخر خود گفت: سحر در مصاحبه‌های زیادی گفته است دیپلم دارد. شما به من بگویید دیپلم را از کدام دبیرستان گرفته است؟تصمیم خود را گرفته‌ام و می‌خواهم از او جدا شوم و طلاقش می‌دهم.حرفم را با این متن به پایان می‌برم که پروانه‌ها فراموش می‌کنند روزی کرم بوده‌اند.

همسر جدید سحر قریشی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا